Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oorzaak gevonden!
Op de krukassensor had ik een nieuwe rubber ring gedaan, omdat deze dikker was dan origineel
Was de sensor niet ver genoeg in het blok geschroefd…Probleem weggenomen en hij sprong zonder moeite meteen aan!
:lol: :lol: :lol: :lol:Bedankt voor het mee denken!
het was een x25xe, maakt dat nog uit?
ok ga nog eens langs de kabels zoeken
zal kijken maar dat doosje is helemaal niet open geweest tijdens de motorwissel, dus zal m wel niet zijn
waar zit de geschakelde plus dan?
en waar zit brandstofpomp relais?
De startmotor doet t wel gewoon als ik de sleutel draai.
vanavond uitgelezen met paperclip methode, geen foutcodes (behalve krukassensor omdat motor niet draait?)
hij krijgt ook geen benzine aanvoer kwamen we achter…
misschien kan iemand hier een link tussen leggen?
Nee branden en knipperen geen rare lampjes
blok hangt weer in de auto, met de 2,5 carterpan.
Subframe er weer onder met nieuwe fusee-kogels en ff nieuw laagje zwarte verf.
De bouten gingen wel lastig van het subframe trouwens!nu alle draden/buizen weer aansluiten op hun/een plek.
Ik heb trouwens nog een mooi setje xenon lampen uit de Omega kunnen redden.
gister ff aangesloten op een accu en ze werken alle twee goed. (de auto had schade aan de voorkant maar
deze hebben het dus wel overleefd)blok eerst en dan frame werkt ook goed king:
ik heb de buis van de pijlstok vd 3.0 ingekort naar dezelfde lengte als de buis die op de 2,5 zit. hier doe ik dan
de pijlstok uit de 2,5 in en dan moet het pijlen weer aardig kloppen volgens mij.De 3.0L buis is 43cm vanuit het blok en de 2,5L buis is 38,5cm vanuit het blok gemeten, dus ik heb m 4,5 ingekort.
3.0 L. blok grotendeels klaar,
alleen nog carter omwisselen als ie weer in de auto hangt.

Nieuwe velgen binnen gekregen uit zwitserland, meteen nieuwe banden erop.
Zit wel nog wat werk aan de voorkant want de velgen zijn 9,5J breed, 18″ . Maar ze komen wel
mooi uit met de verbreeding van de rieger set.

Afgelopen week begonnen met de motor omwissel, oude motor eruit gehaald.


Hopelijk rijdt de auto komende week de schuur weer uit.
:thumbup
nette wagen hoor :thumbup
waarom haal je m niet op de sloop?
Als ie niet past ivm subframe moet ie er ook maar af.
:hmmz
is een x25xe nu
heel mooi dit zo! :thumbup
scheelt wel dat afstellen!bedankt maar ik zoek een irmscher-plaat.
Die blijven mooier.
king:toch ziet hij er anders (= stoerder…) uit.
Nou ben nog steeds op zoek….
Deze … Heeft de plaat opgestuurd maar de enige bescherming wat een papiertje!!? :wtf :wtf
Gevolg is drie gebroken hoeken..! Zonde van wat een mooie plaat was.
Wel zwak dat hij nu niet meer op mijn mail reageert.Dus als iemand nog wat weet te liggen hoor ik het graag!!
Ok mooi,
past de F25 bak zo op de 3L motor, of moet ik daar nog wat tussen stoppen?
zelfde vraag voor de F28?
F28-bak zal wel niet makkelijk te vinden zijn denk ik…
Bijna
Hij is betaald en als het goed is opgestuurd hierheen.
Dinsdag moet ik m hebben denk ik!:thumb
vette dakspoilers king:
gsi-rudi Bedankt! :thumbup :thumbup
Heb hem gemaild, hopelijk reageerd hij snel!
king:Ik heb mijn nieuwe motorkap klaar en een nieuwe voorbumper net opgehaald bij de spuiterij.
Zo was het toen ik de auto opgehaald had:

Nieuwe motorkap, luchtsleuven zelf erin gemaakt.
Het zijn geen open gaten in de kap, gewoon een stuk ingeslepen en deels laten zakken.
Daarna zijkantjes gelast bij ieder sleufje.
Ook booskijker eraan en logo eruit gehaald:

Nieuwe Rieger voorbumper (heb ook het zwaard dat eronder komt)
is dezelfde als die erop zat, maar die was aan alle kanten kapot dus was beter om te vervangen:

:thumbup :thumbup JP
:thumbup Top!
bedankt voor de foto maurice! :worsJP
-
AuteurBerichten