Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Duurt
Deze foto is genomen op Speed 2009
Persoonlijk zou ik het opel ornement bij de motorkap gelijk in de prullebak gooien:puke verder geen onaardige replica.
met dank aan; http://www.martinhunneman.web-log.nl/
Zeker even het bezoeken waard.26 juli gaan we ’s middags naar het oldtimertreffen in Wiesmoor.
info; http://www.oldtimermarkt-wiesmoor.de/index_nl.htmlLeuk, alleen te veel tupperware onderdelen. En dat ornement.. net een mercedeskruis princiepe..
Ik zal eens kijken of ik na mijn vakantie een paar foto’s kan opzetten van een replica TE2800 die opgebouwd moet worden.
Manta Manta king:
11 juli 2009 om 18:22 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470677zaterdag = foto update dag:jerry
ik wacht geduldig af
toch even wat tijd gehad. Carb. uit elkaar gehaald en helemaal schoongemaakt. Alle boutjes, schroejes etc. worden opnieuw verzinkt en geel gepassiveert. Nieuw pakkingsetje ertussen en is weer haast als nieuw!
Plaatje bij het praatje:

Je ziet wel dat de TE veel word gezien als een Manta, aangezien het op het bordje staat. En dat dan op een beurd oid. Weer een paar mooie foto’s erbij:thumbup
origineel gepost door Maartuh
een gouden a manta op de weg richting meeuwen :)Dat is Hendrik of zijn vriendin uit Dussen.
:cry
Ooh, ik zie dat het topic verplaatst is naar hier.. Heb hier rubbers liggen van Dr Manta. Zonder behuizing. Heb er nu al zeker één maand niks aan gedaan ivm schoolexamens. School ondertussen gehaald alleen bezig met doorstroomvakken. Maandag daarvan tentamen en dan weekend erop weer een 3daagse evenment wat ik mede organiseer en dan gelijkdaarna 3 weken op vakantie… kom er maar niet aan toe:swear
origineel gepost door mantamafkees01
Doet het model geen goed vind ik. Wel apart natuurlijk.volledig met je eens!
roest vrij is een groot woord mike.. of je moet het helemaal gestraald hebben en in een korte tijd in de expoxy.. met alleen slijpen en nieuwe stukken lassen of met staalborstel erover is niet genoeg.
Maar het is in ieder geval weer wat uitgesteld.Bekrachtiger en hoofdremcilinder zijn binnne, maar moet nog wel een en ander aan gebeuren.
Ben nu aan t kijken voor rode Koni’s, maar deze worden niet meer nieuw geleverd, dus het zullen de gele worden.
Heb verders weinig gedaan, want druk met afstuderen van school. Wel is de as gestraald en kan ik het onderste plaatje weer terug lassen, waarna ie ge ktl’t word en deels gecoat en deels gelakt.Heb nog een vraag. In het vraagbaak staan verschillende banden maten:
165S x 13
165H x 13
165SR13
185/70SR 13Wat is nu origineel van een SR? Heb nu 4 stuks velgen van 5 J en 2 stuks van 5,5 J.
Wie weet het antwoord?Nette wagen, vele veilig kilometers ermee op de weg!
dat denk ik ook:thumbup
ja zeker! Plaatsen die foto;s:kewlpics
Bij het stion in Breda op een pakeerplaats een goude B manta met linksachter wat werk aan de spatborden.
Kentenken np-63-btHierbij enkele foto’s;








origineel gepost door hanzzz
origineel gepost door JOZO
origineel gepost door JOZO
Wat is het verschil tussen ATE en Delco. ATE zit op de vroegere A manta’s. Dus bij mij ook. Maar wat is het verschil tussen de hoofdremcilnder? Nu zit bij mij Delco reservoirtjes op, terwijl ATE reservoirs op moet. Link –> http://s75550052.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=154a0aa3eee4d58/shopdata/index.shopscriptNiemand die iets weet van de ATE hoofdremcilinder?:cool:
Inmiddels de dashboard etc. verwijderd. Zit nu nog even te kijken met de draadboom. Zijn deze nog origineel en nieuw te krijgen? Zal heel moeilijk zijn denk ik. Kan ze wel na laten maken maar ja, daar schiet ik niet veel mee op.
Je kan je beter afvragen wat hetzelfde is tussen ATE en Delco :)
de steek van de hoofdremcilinder is anders, vaatje en rembekrachtiger ook.
rembekrachtiger van delco heeft denk iets meer inhoud.Ik heb nog een originele onverbeunde kabelboom die ga ik in mijn manta gebruiken als je een nagemaakte voor mij regeld mag je die ;)
Heb waarschijnlijk een ATE hoofremcilinder met revisiekit op de kop getikt. Nu ff kijken voor een bekrachtiger. Waren schijnbaar origineel zwart. Over die kabelboom zal ik eens nadenken hans, maar denk toch dat ik de huidige zelf wat ga opknappen..
Het ziet er al beter uit Wietse! Ik Heb misschien wel iets gevonden voor het vrouwtje. Een B1 met LPG en weinig kilometers. Hierbij de link:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bzu3isqbk4u4origineel gepost door JOZO
Wat is het verschil tussen ATE en Delco. ATE zit op de vroegere A manta’s. Dus bij mij ook. Maar wat is het verschil tussen de hoofdremcilnder? Nu zit bij mij Delco reservoirtjes op, terwijl ATE reservoirs op moet. Link –> http://s75550052.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=154a0aa3eee4d58/shopdata/index.shopscriptNiemand die iets weet van de ATE hoofdremcilinder?:cool:
Inmiddels de dashboard etc. verwijderd. Zit nu nog even te kijken met de draadboom. Zijn deze nog origineel en nieuw te krijgen? Zal heel moeilijk zijn denk ik. Kan ze wel na laten maken maar ja, daar schiet ik niet veel mee op.
Eindelijk een A Manta!:afro

origineel gepost door ST1 V6
Neem aan dat je andere fusee-kogels hebt voor de onderste draagarmen?En niet vergeten in delen waar schroefdraad in zit even een bout in te draaien,ook het conische gedeelte van de naven afdekken(beschermen)tegen het stralen !!ST1 V8.
Geen zorgen Ben, komt helemaal goed met dat stralen, ktl-en poedercoaten en/of lakken!;) Ik heb nieuwe fusee-kogels ja, dus die komen der ook in!
Heb net de voorlampkapjes ontvangen van Menderink en die zien der puik uit!:wors
Vandaag weer even bezig geweest. Alle vooras onderdelen met een staalborstel flink bewerkt zodat alle vele bitak eraf is.. onderste fuseekogels liggen onder in cola, zodat ze van de week uitgeperst kunnen worden. Even ontvet en wat rot ondertussen tegen gekomen. En een ‘vakkundige’ reparatie gevonden..



Klaar voor de straler!Dikke A Manta:
Zo, Menderink stuurt nette kapjes op. Gisteren rubbers uit de vooras geperst. Ging goed! Volgende week naar de straler/lakker. Rubbers etc besteld met remmerij erbij.
Alleen zit nu met een vraagje;
Wat is het verschil tussen ATE en Delco. ATE zit op de vroegere A manta’s. Dus bij mij ook. Maar wat is het verschil tussen de hoofdremcilnder? Nu zit bij mij Delco reservoirtjes op, terwijl ATE reservoirs op moet. Link –> http://s75550052.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=154a0aa3eee4d58/shopdata/index.shopscript
Wie weet hoe de bevestiging zit van deze reservoirs? En wie heeft nog een ATE hoofdremcilinder liggen die goed functioneert?
-
AuteurBerichten