Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2011 om 20:05 In reactie op: friedrich/klasen/miltek uitlaatsystemen (vxr) tbv astra opc1 #17869199
iemand nog aanbevelingen mbt sportkat met voorpijp? :)
dat paaltje heeft er zo te zien voor gezorgd dat je de plomp niet in gegaan bent. ik zou m ophalen en een speciaal plekje geven :)
gemiddeld verbruik hier is 8.8 op de bc
dat is met een nonturbo opc zonder cruisecontrol en een ‘redelijk’ zware rechtervoet
rijbereik bij volle tank idd rond de 700 maar uiteindelijk blijft er maar 500 van over. en dan rijd je met knipperend lampje zsm naar de pomp
zowieso is die rijbereikmeter niet te vertrouwen in de astra’s :) als je lampje knippert geeft ie nog 40 km aan (yea right) maat van me geloofde zn bc en stond na 5 km al stil :)als je verlagingsveren icm je originele schokbrekers bedoeld dan krijg je idd iets van je comfort terug. echter zullen deze schokbrekers wel sneller verrot gaan.
complete vaste sets zijn net als schroefkits in verschillende smaken verkrijgbaar
de goedkopere sets zijn meestal snoeihard.
rijd anders op een meeting eens met wat mede astra-eigenaren een rondje mee.
met name de iets betere sets zoals KW variant 2 kunnen al behoorlijk beter rijden. maar het is net hoe JIJ het ervaart :)
remus past prima op een astra opc1
bouten koop je gewoon nieuw imho
die heeft de opel gewoon op voorraad liggen.
230 euro om een K&N te monteren?
K&N filters worden op maat van de auto geleverd en die leg je er zo in (4 klemmetjes los, deksel open, wissellen maar)
gewoon de originele bougies erin die erin horen. (je opel dealer kan dat zo voor je opzoeken)
vermogenswinst door andere kaarsjes zijn indianenverhalen :)
@bjornspiering wrote:
ja dat wisten we al, alleen doet mijn bijrijdersraamkant dat niet vindt ik heel vreemd, die moet je ook continu vast houden om hem te sluiten en te openen en tot opheden weet ik nog niet wat dit is, zit te denken om er een ander motortje intezetten of heeft dit geen zin?
dan is die motor z’n doodpunten kwijt
dit herstel je door dat raam een paar keer open en dicht te doen waarbij je de knop iets te lang ingedrukt houd
onthoud hij dit niet dan is er iets stuk
geen zuigerbodemkoeling?
heb je de ECU laten remappen op de rollers, of draai je op KMS/VEMS ?
hoelang rijd jij al met de turbokit op de x20xer en wat is je beleving in degelijkheid / betrouwbaarheid / verbruik?
Heb je ergens een projecttopic over de xer turbo ombouw? :)
bij de meeste opel-modellen zit een toegangskapje naar de schokbrekers in de kofferbak.
Weet niet of het bij de zafira ook zo is. zoniet dan is het geheel er makkelijk uit te halen.bank naar voren.
hoedeplank weg
aan de bovenzijde zitten wat schroefjes (zaklampje is erg handig overigens)
achterzijde zit onder het rubber van de kofferklep
voorzijde zit een stootrubber van de achterbank, die draai je er zo vanaf :)
de rest zijn klik klemmen :) -
AuteurBerichten