Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dju toch, ik had gehoopt op een gekend euveltje dat makkelijk op te lossen was.
Ik ga op onderzoek en laat wat weten als ik het gevonden heb.Nee het is niet de kinderbeveiliging, ik kan ze van voor ook niet bedienen. Links hoor je de motor wel draaien maar het raam beweegt niet.
Het staat in het boekje van de ncdr 2013 dat het mogelijk is. Er staat bij dat dit door de garage geinstalleerd kan worden.
Wss is je achteruitlijning los gekomen. Volgens de bandenspecialist heeft de B hetzelfde uitlijnings mechanisme als de bmw 5 en dit kan loskomen indien niet strak genoeg vast gezet.
Idd. bij mij viel het op dat als je hem even achteruit laat bollen en dan de handrem trok, de wielen schuin stonden.
Tijdens het rijden was het altijd schrikken op putdeksels, als je daar met een wiel overreed dan was het net of hij zich scheef ging gooien.De “nieuwe”
C1 2004 147dkm gps leder gekocht voor 5000 euro
Old Faithfull
B2 2001 gps xenon 172dkm Verkocht voor 3500 euro
Dit had ik ook op mijn B2. het bleek dat de uilijning gewoon los was. wss. zijn jou banden aan de buitenzijde meer afgesleten dan vanbinnen. Je kan dit ook zien door iemand met je wagen te laten manouvreren en dan naar de stand van de wielen kijken hoe deze meebewegen.
Heb je enig idee waar die sensoren zitten?
Nee onderin hebben ze nog niet gekeken, enkel uitgelezen.yep
nee nee, een diesel heeft een vlakke koppelkromme maar deze is maar over een beperkt toerental beschikbaar vb. van 1850trpm tot 2800trpm, en het is dus raadzaam om in dit gebied te blijven, ook om aan ecodriving te doen. Een benzine motor heeft een minder vlakke koppelkromme maar 80% van dat koppel is beschikbaar van bv. 2500 tot 4800trpm. Die korte koppelkromme van een diesel is ook de reden waarom de nieuwe versies met een zesbak worden uitgerust om steeds op die max. waarde te blijven hangen.
Natuurlijk stijgt wel het vermogen (pk) hoe hoger je in de toeren gaat. Bij een hoog toerental zal hij je caravan wel aan een constante snelheid op een constante helling optrekken, maar versnellen zal er dan niet veel meer inzitten.Ik dacht dat de 2.0 dth op 1850 rpm zijn max. koppel van 230Nm haalt. Vrij laat en met een serieus turbogat, ik ben ervaringsdeskundige. hou hem zeker boven de 2000 toeren.
Kan een krukas zomaar breken???? dit lijkt bijna alsof ze iets in het motorblok gstopt hebben waardoor hij geblokkeerd geraakt, of de distriketting afgebroken. Enfin ik kan me niet voorstellen dat het breken van een krukas op zich kan gebeuren.
Steek gewoon de buis niet te ver in de opening. enkele cm. minder erin en het zal volgeraken.
Sorry voor de dubbelzinnigheid:cool:‘k Heb zo de indruk dat ik er maar beter vanaf blijf.
Op aanvraag enkele foto’s



Nu was ik even naan het mijmeren, stel dat…. je op die 12-polige stekker een video+ en video- aansluiting hebt, en het kan een gewoon analoog signaal zijn….. dan moet het toch doenbaar zijn om er een dvd op aan te sluiten. Wie o wie weet welke specificaties deze video moet hebben en heeft het al eens geprobeerd…:cool:
Ok ik heb eindelijk de tijd en de moed gevonden om het probleem nader te onderzoeken, het bleek gewoon een slecht contact te zijn op die 12 polige stekker.
Zeer bedankt voor het denkwerk.Wss. is die mercedes opgeroest. Mijn vader had er een uit 2000 en van 2000 tot begin 2002 waren ze bij mercedes overgestapt op een goedkoper lakprocedé, gevolg was dat je beter een oudere e koopt dan een jongere.
Zekering nakijken. mss. per ongeluk een kortsluitinkje gemaakt.
Heb ik ook gehad, bleek zoutafzetting te zijn, gewoon even de vec goed afspoelen( aan de voorbumper) en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Nee nog niet, ik heb nog geen geschikt moment gevonden om eraan te beginnen, mss dit weekend.
Instellingen zijn het niet, ik heb al de schaal aangepast ed. bij een nieuwe cd rom herstart hij zelfs volledig om de software te activeren. Kleuren gaan voor de rest wel, ow ja ook bij het inzoemen op kruispunten geeft hij een zwart scherm. Ik ga straks eens proberen om de batterij los te koppelen, en dan zien we wel
Ze vragen dealeronderhoud, omdat de dealer zelf een deel van de kosten moet dragen, laag uurloon ed. Van de dealer wordt verwacht dat hij een controle doet op beginnende roestvlekjes, maar bij mijn weten is geen enkele mechanieker die dat doet.
Let op bij mijn opel dealer moeten ze alle astra G terug binnenroepen voor controle aan het hulp onderstel. De beschermingskap onderaan het hulponderstel is aan de binnenkant bekleed met mousse waardoor de lassen van het onderstel steeds nat blijven. De mousse moet eruitgetrokken worden om verder roesten te vermijden.
Voor de rest is de Astra een supperleuke wagen om mee te rijden, ik heb er zelf ook 5 jaar mee gebold. Ik ken weinig gewone wagens die zo’n goed stuurgevoel geven als de G.Wat bedoel je met “gewone gril”. deze met het kenteken of deze onder de nummerplaat?
-
AuteurBerichten