Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jorch
DeelnemerOke dank je dan weet ik wat ik verwachten kan! Hij staat niet bij een dealer(gelukkig) maar bij ABC. Ik ben namelijk niet zo technisch om het allemaal zelf te doen.
Jorch
DeelnemerHoi Willem,
Je hebt gelijk! Vanmorgen is het probleem naar boven gekomen.
De auto wilde echt niet meer starten dus de ANWB gebeld (ideaal hoor thuisservice) en wat blijkt de ontsteking is kapot dankzij de te oude bougies (het bedrijf die de kleine beurt heeft gedaan in juli is dus eigenlijk in gebreke gebleven). Als het goed is loopt hij maandag middag weer als nieuw.Moet dus vervangen worden net zoals de bougies en kabels :( nu maar hopen dat het niet in de papieren gaat lopen. Iemand een idee?
Jorch
DeelnemerJammer geen reacties meer!
Jorch
DeelnemerNee van rookontwikkeling heb ik geen last, ik heb ondertussen wel het vermoeden dat de uitlaatpot niet meer dicht is maar daar ben ik niet zeker van.
Jorch
DeelnemerJa daar heb ik ook last van zag ik gisterenmiddag
Jorch
DeelnemerHoi komen de problemen misschien overeeen met de problemen die ik nu heb? zie topic:
Jorch
DeelnemerIk vroeg dat omdat niet zo lang geleden de motor aan de kook had en bleek dat er dus iets kapot was wat met temperatuur te maken had. Dit(termostaat of sensor om de motor te koelen) is toen vervangen en een week later kreeg ik dus problemen, dus ik dacht misschien heeft het wat met elkaar te maken.
Jorch
Deelnemeroke duidelijk! is dat toevallig dezelfde sensor die ook de temperatuur van de motor onder controle houdt?
Jorch
DeelnemerOke en die moet ik dan altijd los laten?
Jorch
Deelnemerja hij bokt koud en warm. Als ik deze los trek wat dan?
Jorch
DeelnemerHallo Willem,
Dank je voor de reactie!
Ik ben maar een leek en dacht dus dat het een G was, maar ik heb even op mijn papieren gekeken en het is de:C14NZ 1.4 8V 60pk centraal ingespoten – geregelde katalysator – vacuum EGR
er staat ook nog iets van E2 bij
-
AuteurBerichten