Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok, tnx for info guys.. maar eens kijken wat ik zal doen. :)
Ok Willem tnx iig, dan toch maar ff kijken bij de sloop.
Ja, het is er 1tje uit 1996. nov 96′ dus moet kunnen. Als iemand er 1 heeft zou ik die graag overnemen. :) Of heeft de sloop ze ook? :)
Ik hoorde al dat je een electrisch slot van een andere corsa b met cv moet nemen. Dat scheen de beste oplossing te zijn. maar heb het zelfde probleem momenteel. Heb het motortje (ook de popper en snoer er al in liggen (groen) met knopje op dashboard. Maar krijg dat palletje van het slot mechaniek voor open/dicht (ontgrendelen/vergrendelen) niet goed bevestigd. Heb inmiddels al een gaatje geboord in het palletje om dat stangetje in te leggen, Maar vooralsnog geen goede bevestiging. Dus waarschijnlijk toch zoeken naar een achterklepslot van een corsa b met cv slot in de klep. :S
22 september 2012 om 20:02 In reactie op: [Corsa B]Verschil sierlijsten/spatbordranden GSI/NIETGSI? #18067944Volgens mij zijn ze het zelfde. Zijn nieuw niet zo duur. :)
Opel Corsa B 1996 X14SZ 1.4 8v 5 deurs km stand: 44.600
Ja heb ik inderdaad gezien en had al een vermoeden.. die stekkers met name links zagen een beetje groen. :s Ze zaten er immers als optie voorbereid aanwezig maar al die jaren nooit aangesloten. Zou ik ze af moeten knippen dan, en nieuwe stekkers er weer aan?
Ja dan eerst dat maar eve… tnx willem. En als je er 1tje tegen komt geef een gil. :)
Heeft iemand enig idee hoe ik de achterklep mee kan vergrendelen met motortje? dat stangetje werkt niet echt goed om het palletje op cilinderslot naar open mee te duwen (ontgrendelen). Dan wil ik hem laten meegaan met de cv op ab. Popper heb ik ook nog maar dat kan achteraf nog om hem eventueel helemaal open te duwen.
Ja dat is ook leuk om erbij in te bouwen. Raamsluit module.
orginele set bij de opel dealer bestellen? ik weet nog niet. zal dan een duur grapje worden :S lol
Zijn die sets ook bij de autoshop te vinden?Ach zo..kijk aan! bedankt voor foto uitleg willem.
zijn dat orginele bediening? Vraag me af of ik nou electrische meganiek moet zoeken of universeel setje ter vervanging van oude, want daar zitten niet zulke mooie schakelaars bij als die je op foto laat zien. :)Ok dus dan gaat het om de deurvakken. Geldt voor mij het zelfde. dus daar kan dan geen deurvak van een 3 deurs op? :S
Ja maar die heb ik er nu bij in zitten de schakelaar, en de regelaars deden het en ineens niet meer. Dus snap ’t ff niet. :S
Nee. en ook geen electrische ramen en stuurbekrachtiging. :s helaas. Maar de ramen zijn wel te realiseren. maar heb geen zin om in de orginele deur (binnengreep) een gat te maken voor schakelaar open/dicht. Of kan er ook een binnen handgreep van corsa b met elec. ramen in?
6000k dit keer. Is de hoogte regeling verplicht als je xenon hebt? :S
Nee corsa B Willem.
@TWA wrote:
klopt…maar dan komt het alleen voor op een bepaalde plek. Heb je het dus overal dan is er wat anders. Ff nog toe voegen aan mn eerdere boekwerk :jerry :
Doet alles het wel met de sleutel? Ook op CV gebied? Of alleen de deur die je met de sleutel open maakt? Als niets werkt kan het ook een zekering zijn.
Anders toch de kap losmaken en de stekkers nalopen…plaatje bij uw praatje (gepikt van een topic hier verderop king: )

Dit is neem ik aan de standaard centrale vergrendelings unit toch? Die zit er bij mij niet in.
Althans die is zilver. Ik heb een aftermarket cv erin zitten. Maar wat dat zilvere kastje bij mij is weet ik niet… gr JorneMet dat kastje kan je ook proberen om de handzenders opnieuw te programmeren doormiddel van een jumper op de printplaat op beide voetjes te plaatsen en dan op de handzender drukken. Zit de centrale vergrendeling rechtstreekt via de accu aangesloten? en alles gaat wel dicht/open met de sleutel aan bestuurders kant??
Ik wil binnekort nog een xenon setje erin. Moet ik eve kijken hoe en welk merk. H4 meende ik. :)
Wat je hoort is dat kastje en is je cv-unit en daar zit een zekering bij aan, aan de plus. 15 amp dacht ik. Die zekering zal bij jou wel stuk zijn.
Bij mij is hij al een keer gesprongen, en heb hem net een week ingebouwd. :S
Ik weet alleen zelf niet hoe ik de klep moet laten werken op de afstandsbediening.
gr Jorne :)Ik zeg een set cv met 2 motoren voor 2 deurs aanschaffen en inbouwen.
zo rond de 40/50 euro heb je al goed setje. Met 2 remote controllers.
Of een set met alarm erbij. Is maar net wat je zoekt. :) gr JorneHet lijkt erop dat je bestuurders deur (cv motortje) kaput is. :s
@roygie wrote:
Nee als ik sleutel omdraait gaat alleen bestuurders deur open
Dan zou het nog best een draadbreuk kunnen zijn, en dus geen leven meer in de gehele draadboomp. Is de cv rechtstreeks op de accu aangesloten? Ontkoppel hem eens??
Lijkt me sterk dat alle deur motortjes stuk zijn ineens…Ik noem maar ietss :S groet JorneMisschien dat je de stekkers kunt checken van het motortje naar de groen/blauwe draden in de deur? Heb net met me corsa b 5 deurs ook een cv ingebouwd. :) groet Jorne
Dus die zijn van de astra & de corsa gelijk?
-
AuteurBerichten