Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:) Tentu! Zeker weten.. En er zijn nog veel meer vragen over vele onderwerpen.
@foofighter wrote:
Die in Apeldoorn doet het voor 150,- , dan heb je de achterramen en 2 vaste zijruiten. Redelijk prijzig al zeg ik het zelf. Die uit zwolle zal ik nu even mailen.
Hey plaatsgenoot… doe mij es ff dat adresje uit Apeldoorn dan
ga ik ze eve bellen. gr Jfijne forum dit…
@foofighter wrote:
Yep, das degene die ook op marktplaats staat. Ziet er allemaal wel netjes uit, dus ben benieuwd.
Ben ook zeer benieuwd!
Met 44.000 op de klok zou ik gek zijn als ik hm weg doe Gilah!
Maar wat scheelt het met een motor swap? Nog zuiniger?
:afroWim, wat zou dat voor mij in pk’s schelen met een X14SZ standaard? Denk zelf ook maar een paar pk’s meer en iets meer koppel. :)
@wim-v6 wrote:
1.6je kan je nog wel wat bij Chippen geen 10pk, maar je komt algauw tussen de 5 en 8 terecht, ze zijn softwarematig aardig geknepen..
Powerbox erop, Open uitlaatsysteem eronder, en dan Chippen ze zoden aan de dijk +20 a 30pk totaal..
Dat bedoel ik… Ik had een powerbox…catvanger…open uitlaat (behalve de demper).
Had er te samen ongeveer 22 pk bij. De motorsteunen hadden het zwaar te verduren. lol
Dat kan je beter doen idd. Ik weet niet wat de prijzen tegenwoordig zijn voor het chippen.
Is mij al TE lang geleden. :)10 pk is veel. Of is jou GSI al van te voren aangepast? Nou was me GTI6 al snel een 1190kg leeg. Hoe zwaar is jou gsi? gr Jorne
Als je een GSI hebt, is het nog wel te doen om te chippen.
Wat je erbij krijgt is rond de 2 a 3 PK, koppel omhoog en meer nm.
Uit eigen ervaring werd me GTI-6 bak een aardig stukje zuiniger.
Met name over lange stukken snelwegen. Achja en het bleef een non-turbo :)
Had me toen in 2005 420 euro gekost in Maarssen DBS. :S
lolProbleem opgelost. De stekkers waren niet aangesloten, en toch heb ik de stekkers erop gehad…ben waarschijnlijk ze vergeten weer aan te sluiten, of niet goed aangesloten waardoor de stekkers onder het rijden eraf zijn geschoten. shit happens.. :S
Maar hij doet het weer. Nog eve de hoogte bepalen dmv de stelschroef (wit) op de lampen unit. :)Idd, had ik ook niet gedaan, kan je beter een keer kiezen voor een andere chip. :)
Ja dat kan. Jij hebt de orginele cv (safelock) op je auto dus die module moet te vinden zijn. Kijk eens bij de passagiers onderaan voeten eind. Missch zit hij daar. Er zit iig een storing op je cv. Het kan je ontvanger (sensor) zijn, maargoed je moet eerst de cv unit hebben en dan kijken of die wel goed is. :) Die sensor in de spiegel is denk ik voor jou electrische spiegels (evt. verwarmd). :)
@opelastra76 wrote:
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik heb niet het zelfde probleem . Alles werkt naar behoren. alleen ik wil de klep nog
mee hebben via de cv. :)Dan moet je een kabelbreuk of idd vocht ergens hebben zitten… weet je de module (kastje van cv) te vinden?
Ontkoppel die eens want missch zit die wel vol vocht.. en kijk eventueel of de motortjes nog goed functioneren in de deuren. En zit het rechtstreeks aangesloten op de accu? Dus de klep gaat ook mee open en dicht via cv? gr JorneMaar ik heb een 5 deurs. Is die achterraam niet wat rechter als de 3 deurs? dacht ik althans.
Dan maar eens kijken waar ik het laat doen. tnx iig mensen. :)
Ok zoek ik nog wel uit. Bij de topic blijven maar..
Van de riem zag ik al losse stukjes haartjes naar buiten komen zeg maar.
trok ik zo een stukkie verder. snel afgeknipt maargoed maar gauw vervangen.ik had daar een foto van de snaar gemaakt stond op mijn mobiel,
maar snap nog ff niet hoe ik een url hier kan posten om een foto te plaatsen.Nee geen stuurbekrachtiging….dus een fluitje van een cent?? gr J
Het is een X14SZ 5 deurs uit november 1996 (44.000km)
PT-ZD-68 Vraag me af welke type en lengte riem ik zou moeten hebben.
Weet iemand dat?? Alvast bedankt. gr Jorne :)@BlackDevil wrote:
@Silver wrote:
Ligt ook aan welke folie je gebruikt..
diegene die de prof. tinters gebruiken is van heel andere kwaliteit dan Halfordsmeuk.Volgens mij gaat het bij blinderen juist om de correcte werkwijze en je behendigheid. Dan kun je zelfs met ‘Halfordsmeuk’ een mooi resultaat hebben.
Inderdaad, het is ook een beetje de handigheid hebben daarin. Heb wel eens een mooi resultaat gezien van iemand die het zelf had gedaan. Maar of er nou verschil zit in folie van de foliemaster of folieboer….ik weet het niet…..ik weet wel dat je het uurloon betaald wat het zo duur maakt. :s
Zit toch ook een stelschroef op, om het presies weer op de juiste spanning te krijgen? Dan toch maar zelf doen.
@foofighter wrote:
Wat ben je van plan om er aan uit te geven mocht je het laten doen? Anders zou ik er nog wel een aantal weten in omgeving gelderland.
Maakt niet uit. Als het maar goed en netjes gedaan wordt. :afro
@osgilith wrote:
Astra G sport uit 99 5 deurs
1.6 16v ecotech motor
Met de tegen de verhalen in een olie verbruik van 0 :)
Km stand is nu 147,200 en loopt snel op :DDas netjes Osgilith, mijn fransoos deed ik weg met 218 en ik moet zeggen
ook een laag olieverbruik. Ben dus van 120kw naar 44kw gegaan, en zolang
deze X1.4SZ beetje zuinig blijft heb ik niks te klagen! ;) Maar bv een open luchtfilter of velgen of sport einddemper rechte pijp katvanger spagetti spruitstuk en noem maar op.. Daar wordt hij zuiniger van??? :)Maar eens kijken of ik laat doen. Kvind alleen niks in de buurt…Zutphen missch?? bedankt iig voor de info guys!! :)
-
AuteurBerichten