Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Welkom op het forum Jolanda, veel plezier hier!
Welkom! en gafe bak man! :angel
meer foto’s nog? ook van de techniek?Zonde man, van zo’n mooie wagen! :cry
Geen opels meer verder?origineel gepost door Roelof
Prrrfff….. Wat hij heeft gedaan is het line signaal van de CD speler opgezocht en daar parallel een aansluiting aan gemaakt. Met een CD met een 74 min geluidsloze track kan die er geluid op inpushen en dus afspelen.
Een soorgelijke truuk die ik vroeger wel eens heb gedaan is de AM tuner ontkoppelt voor een Line-in. Omdat de AM en FM tuner meestal gescheiden circuits zijn heb je dus ook 2 geluidsbronnen die samen komen als dan niet geschakelt. En AM is amper gebruikt maar wel makkelijk te selecteren.Over de CD30 kan ik zeggen dat deze al een standaard AUX in kent, helaas is deze mono, bedoeld voor de telefoon. Intern zal het mono signaal wel degelijk naar L en R opgesplitst moeten worden en kan je dat punt denk ik zo opzoeken. Het schakelen op zich gebeurt met een schakelsignaal ook ergens op de achterkant
Ik ben inderdaad aan het kijken of je van dit mono signaal op de CD30 MP3 een stereosignaal maken kan. Heb een elektronica monteur gevraagd dit voor me uit te zoeken. word vervolgd……
Klein beetje alcohol op het zemen staafje en voorzichtig schoonwrijven. Niet te hard drukken.
En smeer ook de asjes waar de laser overheen gaat.origineel gepost door M~V
Ascona 400 kit
Ascona 400 velgen
Witte knipperlichten
Striping gecleand
Deurrubber gecleand
Slot weggewerkt wegens diefstal gevoelig :P
Kadett E spiegeledit:
rally striping aangebracht.edit: nieuwe velgen met rally banden gemonteerd, nederlands vlaggetje op het achter zijraam.
Vanwaar hofplein op de motorkap M-V? van garage hofplein? bekend mee? ben benieuwd.
zo te zien aan de stekker een half canbus, de canbus stekker van cd30 is anders.
Ik heb eventueel de stekkers in een schema in pdf. weet niet hoe die hier neer te zetten.
voor intresse stuur een u2u.kss zijn toch sony laserunits?
en beter geen wattenstaafjes gebruiken maar zeemstaafjes verkrijgbaar bij elektronica zaken. medicinale alcohol halen bij de apotheek.
En tevens het de asjes van de laserunit een klein beetje smeren scheelt ook!24 september 2010 om 16:04 In reactie op: Pk-feest: Opel Astra GTC Paris + 26 foto's nu ook met f #17732925Ik heb het ook gelezen en lekker veel foto’s :kewlpics wat een mooie wagen zeg! pff alweer een droomauto erbij!
en maar blijven dromen………..:wublaserunit schoonmaken, maar dan moet het toestel opengemaakt worden.
Hey laagvlieger heb jij een TECH2 dan? :)
graag gedaan!:D
Is bij diesel ook geen probleem maar zoals ik zei let op het oliepeil.
Ik heb er ook zo een gehad heb hem weg gedaan met 267000km op de teller liep nog als een zonnetje.
Aandachtspunt bij deze motor is het oliepeil. verbruiken vaak wat olie niet heel veel maar wel in de gaten houden.
En controleer bij de achterportieren de deurhaken in de deursponning roesten vaak!
Maar is er geen een te vinden met minder km?Maar met een modulator kun je het niet bedienen met stuurwiel bediening en geen info via het informatiedisplay.
En dat is wel een van de wensen.15 september 2010 om 18:35 In reactie op: Vectra C GTS – Verbruik Diesel 2.2 vs Benzine 2.2 #17728709Ja precies zo heb ik het ook gedaan. We hebben onze astra H station 1.7 cdti gekocht van ruim 3 1/2 jaar oud en 150000km op de teller dan is de afschrijving er grotendeels af. Dan is het omslagpunt voor dieselrijder en stuk lager.
En wat betreft het mikken op de 120pk variant, vraag hier even aan de 1.9 cdti rijders wat de voor en nadelen van de 3 varianten zijn.
Zijn types bij die gevoelig zijn voor bepaalde storingen.14 september 2010 om 21:06 In reactie op: Vectra C GTS – Verbruik Diesel 2.2 vs Benzine 2.2 #17728706En je moet in je rekensommetje ook de afschrijving mee rekenen die is op diesels hoger dan op benzine vooral de 1e 3jaar.
na 3 jaar loopt die afschrijving ten op zichte van een benzine wat gelijkmatiger.Ja alle 4 bevestigingspunten zijn gelijk. Je krijgt er per set 4 stuks. Dit omdat je ook 2 bevestigingspunten achter de voorstoelen kunt maken dan kun je bij het neerklappen van de bank het net naar voren verplaatsen.
Ik heb er toen ook 2 verkocht en maar 2 geplaatst. Dus bevestigingspunten zijn hetzelfde er zitten 2 mallen bij de set. dus bij verkopen van de bevestigingspunten ook de mallen meeverkopen. Want zonder mal begin je niets! Zie foto van de mallen verder terug in het topic.origineel gepost door Navy
Vervangen i.p.v. repareren komt gewoon door de werkplaatstarieven, de uren dus die jij moet betalen. Mijn monteuse doet het voor 25 euro per uur. Dus toen mijn dynamo helmaal kapot was (lagers, diodebrug, spanningsregelaar) heeft ze hem helmaal gereviseerd en was inclusief montage goedkoper dan een losse gereviseerde!Monteuse Navy? klinkt goed haha!;)
Ik ben benieuwd als je je gebruikerservaringen nu stuurt naar die website of ze ook gepubliceerd worden. je leest normaal alleen positieve reacties nooit negatieve. Zal Tunex dit op hun site laten staan als je aangeeft dat je niet tevreden was?
Toch een OPCOM kopen via ebay rond de €35,- kun je zelf uitlezen en resetten!
maar als deze word aangedreven door de multiriem hoeft niet alles eraf toch?
Iemand een idee waar ik de laatste werkende versie kan downloaden? of heeft iemand hem per mail?
Alvast bedankt!Mooie wagen! Airbaglampje is een probleem in de stekkerverbinding onder de stoel. heb ik bij mijn vectra B2 ook vaak gehad.
De stekker nakijken of bedrading solderen. en resetten met OP-COM. -
AuteurBerichten
