Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is voor mij netjes :jerry
Maar een x12xe snelweg zou wel wat zuiniger moeten zijn, 1 op 16 makkelijk zonder teveel moeiteKijk inderdaad de distributie(delen) is na. Bijna geen enkele x16xe tikt met koude motor ook al hebben ze hydraulische klepstoters.
Als het werkt werkt het, rubbers kunnen ook uitgelubberd zijn na zoveel jaar.
Randen zijn nieuw 17 euro bij de dealer, valt mee. Op de sloop nog goedkoper alleen moet je die heel voorzichtig loshalen anders breekt het plastic weer af. Even met de verfbrander plastic weer soepel maken voorkomt dat probleem met monteren.
Wat was je verbruik dan?
Zit op elke b op de achteras, is een veer/cilinder systeem…… Veer trekt leiding open bij verder inveren. Zitten erg vaak vast gerot icm vuil.
Dat is wel slecht hoor zo geroest, duurdere kwaliteit zal dat niet snel hebben.
Wat in je zak past is gratis ;)
Makkelijkste is om even de sloop op te zoeken, heb je voor een paar euro de onderdelen
10 juni 2016 om 20:08 In reactie op: [HOW-TO] – EGR afdoppen Z14XE X16XEL-II Z16XE X18XE1 Z18XE #17947381Blikje cola leegdrinken en creatief knippen ;)
Klinkt inderdaad als krukassensor.
C16xe zit met extra pijpje op de middendemper, voor de rest
Past de kat naar mijn weten, heb zo met een c16 kat op x16 spruitstuk geredenRoep je dat geneuzel niet over jezelf uit dan? Sorry hoor maar je leert toch voor automonteur? Dan moet je toch snappen dat dit niet zo hoort? Je eerste reactie in dit topic was dat het opzich redelijk simpel was. Hoe kun je dit nou zo achterlaten man…..
Heb je uberhaupt een momentsleutel gebruikt, dat je het voor jezelf niet doet zal wel, maar je moet je toch in kunnen dekken voor anderen?? Als zaken niet op orde zijn regel dat zelf dan goed of begin er niet aan.
Betaling?!? Mag toch hopen dat je hier niks voor rekende gezien het resultaat?
Water? Kvs had wel een roze kleur voor de rest? Klein beetje kvs ziet er ook uit als water.
Goeie ouwe tijd :jerry
Nee maar, blijft toch meer heel van toen inderdaad. Delphi heb je voor de smallblock veel geloof ik?Lijkt het wel op ja….. Toch vaker als origineel gebruikt door gm
x16xe gasklep heeft oorspronkelijk ook koelkanalen, dat is de gasklep verwarming. Haal je vaak weg met installeren powerbox.
Ik snap niet waarom die opeens niet naar zn 2 wil gaan, als het goed is heb je daar helemaal niks gedaan. Is er geen schroevendraaier tussen mechanisme gevallen.Waar komt dat water nou precies vandaan? Maak anders is een foto
Afgelopen week met een originele bosch sensor gereden en voor nu lijkt het probleem weg te zijn.
Egr afdekplaat hoort niet bij de set, egr hoor je origineel gewoon aan te sluiten. Iedereen dopt hem uiteraard af, dit levert wel af en toe een foutmelding op
Inderdaad heb je een x16xe inlaat nodig, als het goed is wist de ts dat.
Heb je je wel goed ingelezen? Dan weet je van te voren dat je wat draden moet verlengenen het geen klusje van 2 uur is
Standaard problemen bij een corsa van meer dan 16 jaar oud. Zijn de zogenaamde kwaaltjes. Hoop op de sloop halen, staan er zat nu. Kabel kun je repareren door panelen los te halen.
Gebonkt is waarschijnlijk de uitlaat, imitatie uitlaten hangen bijna nooit goed, middendemper is de oorzaak vaak, door die te verdraaien komt de knik boven je achteras hoger waardor die niet meer op de as klapt. De beun oplossing is een uitlaatrubber open knippen en die op je achteras ty wrappen. Heeft bij mij ook jaren zo gezeten.
welke o ring? Van je carter?
Tenzij die x18xe1 bedoelt, die heeft een z18xe bobine
Netjes 8nm op de 1.4 8v’s
Aftermwrket lijsten heb ik slechte ervsringen mee, gaan open staan door de zon
Of spuiten, blijft samen met fohn het langste goed
-
AuteurBerichten