Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 niet fabriek aanwezig, uit andere corsa slopen
2 achterbank demonteren en goed kijken, spreek voor zich, lastig uit te leggen
3 sloop
4 geen ideeInderdaad persoonlijk en erg merk afhankelijk. Composetjes van Magnat uit Duitsland hebben vaak erg agressief hoog, persoonlijk teveel voor mij dus dan schakel je hem terug. Even experimenteren.
Ik had het alleen over powerbox,
?
is ondertussen verkocht.
Wss pakking gaar dan tussen spruitstuk en blok, lang op 3 cilinders rijden is niet bevoordelijk
Zoek even met jou motor code x12xe en luchtmassameter,lmm op dit forum. Lmm vervangen door een bosch lmm en opgelost
Zon sensor werkt als die werkt toch? Maw hij verouderd niet, telt de rotaties? Ben zo langzaamaan alle sensoren van mn c20xe aan het vervangen voor nieuwe en deze met de lmm zijn nog oud. Weet jij dat toevallig?
Wat vinci zegt, gewoon unit even loshalen dan zie je de sensor
Al zitten. Rode unit eraf schroeven stelt niks voor. Zoek je op enay de goede en met paypal kun je dat kopen28 juli 2016 om 17:44 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278858Die imatities voor een x16xe moet je eigenlijk ook vanaf blijven. Ontwerp klopt van geen kant en je sloopt je motor ermee, 4e cilinder kapt er als eerste mee.
Die veer op de tang bepaald de spanning toch? Tenminste dat had ik ervan begrepen.
20 juli 2016 om 19:52 In reactie op: Corsa b motorstoring na nieuw contact slot en slaat af #18323260Transponder uit de oude sleutel over gezet? Is een chipmin je sleutel, startonderbreking die de ecu uitleest
Klepstoters tikken over het algemeen als ze vastzitten dacht ik?!?
Kijk voor de grap is naar speling tussen trekstangen en stabilisatorstang, kan ook herrie geven met schakelen
Vind het persoonlijk dom van garage om 8 stoters zomaar te vervangen, gaan niet zomaar stuk,alleen door te weinig olie. Dus je kunt je afvragen hoe dat komt. Dscht wel
Dat je stoters het eerste zonder olie staan en daarna nokkenas.Oudere opels gebruiken ina stoters, olie is goed voor deze motor. Als het nog steeds tikt is het garantie in mijn ogen
c20let in een b uit 2000 is een beetje duur met omkeuren
Ik zou een andere bak eronder hangen
Succes iig, ben benieuwd
Kijk voor de grap is naar je versnellingsbak olie, kleur en niveau. Keer verversen kan helpen.
Die van mij blijft vrolijk 89 graden ook bij hoge snelheden, wel na een nieuwe radiateur. Oude deed het kennelijk niet zo best meer, temp liep snel op bij gas geven.
Voor 50€ heb je al een nieuwe dus voor dat geld kon ik het niet laten haha
Zitnje radiateur niet verstopt ofzo?
Nokkenas sensor vervangen heeft zon probleembijmij een keer opgelost, met uitlezen was niks te vinden totdat de unit eraan hing terwijl het probleem zich voordeed
Weet niet hoe netjes je corsa nog is maar die randen van 5€ zijn slecht, gaan open staan met warm weer helaas
Ik weet niet wat het originele merk van de luchtmassameters is? Bij x12xe wil je alleen maar bosch monteren
-
AuteurBerichten