Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Facelift bumpertje erop ;)
Alle roest behandelen, zit er veel op trouwens? of valt het wel mee.ruitenwisser kan ook een tandje verkeerd staan als die eraf is geweest.
Puur Elektrisch is ook nog geen vooruitgang, dat staat er ook niet ;) , het is technisch gezien (vanuit de werktuigbouw) alleen een meer geoptimaliseerde optie, elektro motoren zijn ook veel efficiënter. Helaas de accu’s nog niet.
Overigens is een hybride de beste optie die je kunt bouwen, zeker met stroom die uit accu’s moet komen. Bij het optrekken is een elektromotor veel beter, die levert maximaal koppel op 0 toeren terwijl een ice daar veel voor moet verbranden. Andersom is een brandstofmotor beter is de constante toeren stukken. Als je beide dan combineert werk je vaker in een optimaal gebied. Qua efficiency scoor je dan hoger, met groene energie zuinigheid ook.
Der is niet heel veer gebeurt in termen bij de auto technologie enkel dat electronica zijn toetreden blijft doen en met name hybride technieken worden aangevoert.
en materiaalgebruik. Feit is dat het principe is dat je een explosie veroorzaakt en daardoor in beweging komt. Dan is een elektromotor technisch gezien een mooiere optie, veel minder bewegende onderdelen.
Ik heb volgens mij wel is gelezen dat het eerder aan de ruitenwissermotor ligt. Sporen zijn dan versleten.
Massapunten motorruimte nagelopen, niks veranderd. Weet iemand waar de massapunten in een corsa b interieur zitten?
Is een andere motor in de corsa gekomen, oude corsa had dit probleem niet dus ik zoek het dan meer in de auto
Connector van tellerhuis had ik idd ook nagekeken maar zat goed, niet iets wat me opvielGa de massapunten maar is nalopen da, die schijnen vaker problemen te geven bij corsa’s
Ben het grotendeels met je eens, tijdje in een nieuwe peugeot 208 gereden maar had er niet meer plezier aan als mn eigen corsa. Hele interieur met touchscreen werkte gewoon niet optimaal, schakelen was ook teveel speling. Ik zie dan de meerwaarde van zon auto tov een 17 jaar oude corsa niet echt (waar eigenlijk geen oud onderdeel meer opzit)
Aan de andere kant, een maat van mij heet een 1 serie, de 125 en dat rijd toch echt wel heel goed. Bochtenwerk is strak, berg comfort. Interieur is goed afgewerkt, mediasysteem wat WERKT, niet zon kansloos touchscreen. Audiosysteem wat goed klinkt. Goed je betaald ervoor maar ik zou het wel weten.
Qua milieucrap, tsjah zon auto gaat toch het rood in bij mij dus dat brand wel schoon, en de overheid subsidiëren doe je toch al. Ook met een oude auto waar je onderdelen voor koopt……
Dat werk vaak niet voor hele lange duur helaas, de lmm schoon maken :(
Je denkt oprecht dat stemmen op een partij die belastingverlaging belooft zin heeft???
Het maakt allemaal geen ruk uit, feit is dat er veels te veel gelult word en geen actie word ondernomen. Geen enkele partij durft moeilijke beslissingen te nemen want dat kost kiezers. Wat dat aangaat ben je beter af met een dictatuur, dan worden er in ieder geval beslissingen genomen. Helaas blijkt uit het verleden dat dat ook niet echt werkt op lange termijn.
Das dan een gsi stabilisator stang denk, die is een stukkie dikker dan standaard, merk je wel!
Veren en dempers, maar die zou ik nieuw fixen.
Remklauwen kun je idd ook van een gsi pakken. Achteras zit volgens mij geen verschil in.Ik ben er 1 aan het slopen, weet niet wat je nodig hebt.
Setje veren van ap met vaste verlaging voor 200 euro onder je corsa, draagarm en veerpootbrug en een paar goede banden en je gaat harder door de bocht dan je astra ;)
Die gsi is ook te duur, alles ziet er leuk uit op een foto maar een corsa b met een km stand rond de 2 ton is max 1000 euro. 1e eigenaar boeit mee eerlijk gezegd ook nooit wat, als die eerste eigenaar elk weekend laag in de toeren een aanhangwagen heeft getrokken hoef ik hem niet.
Geinig wagentje die 1.2, had er alleen nooit 1400 euro voor uit gegeven maar das mijn mening, als je je er goed bij voelt zeker doen :thumbupHeb zelf afgelopen weekend een b gsi gekocht met bizar weinig roest, 180k, geen extreem olie verbruik voor 800 euro. Qua plaatwerk ook nog is de mooiste die ik gehad heb op een roestplek op het spatbord na.
Gewoon een kwestie van zoeken.
Als je de blokjes netjes recht afschuurt is er weinig mis mee…
Maar goed, heel duur zijn ze niet, ieder zn ding.NEE!!! bij nieuwe schijven ALTIJD nieuwe blokken monteren.
Als ze nog flink profiel hebben waarom niet hergebruiken? Vind dat altijd van die bullshit om remblokken waar nog 3/4 vlees opzit weg te flikkeren.
Wat ik zeg, als het niet verstopt zit valt het wel mee. laagje zal ook niet heel dik zijn denk?
Als het niet echt verstopt zit hoef je het niet te demonteren.
De dunne, die dikke gaat naar de achterkant van je motorblok. Heb er pas nog 1 vervangen omdat die helemaal verteerd was. Kan dus ook nog dus controleer die slang goed op scheuren. Die dikke slang vervangen Is overigens een hele hoop werk….
Dit is wel redelijk ernstig, je zou ook kunnen overwegen om een andere corsa op de kop te tikken voor weinig en alles om te bouwen. Zijn er zat waar de roest puur oppervlakte roest Is. Heb er zelf afgelopen weekend ook een gekocht voor een paar honderd euro. Puur naar roest gekeken
Ziet er goed uit tot nu toe! Wat ben je van plan met de nieuwe coating, neem aan dat je de onderkant ook goed wilt beschermen?
Heb er destijds 1 besteld op:
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;te goedkope rommel kun je paar maanden verder weer vervangen.
Je kunt idd een handgreep van een vectra monteren, die zijn soms meegespoten en hebben soms dezelfde kleurcode als een corsa b. Het handvat aan de passagiersdeur heeft dan geen slot meer.
Veertje idd kapot, eentje van de sloop halen.
Zit standaard op een corsa b gsi, vind het een beetje ballon banden.
Is ook best een outdated interieur, kun je helaas niet omheen.
-
AuteurBerichten