Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
IS vaak de LMM. Zou je eigenlijk even om moeten wisselen van een 1,2 waarvan je weet dat er een goede opzit. Kun je het testen. Sloop exemplaren werken vaak niet en imitatie is ook niks. Origineel bosch is de beste optie.
Kan dus ook je stuurhuis zijn wat gebonk geeft
motorsteun langs de weg los halen is sowieso not done…
Waarom niet? Stelt geen reet voor en je motor flikkert echt niet uit je auto, gewoon je standard krikje onder je carterpan zetten en losdraaien, klein beetje opkrikken en de riem past er tussendoor, max half uur werk inclusief luchtfilterbox verwijderen
Stuurhuis zelf heeft ook last van slijtage, zijn de trackrods die dan speling kunnen hebben in het stuurhuis zelf. Schijnt een revisie setje voor te zijn.
Elektrische unit kan dan ook nog issues hebben. Is allemaal drama….
Als je hem koopt zou ik er rekening mee houden dat je eventueel een ander stuurhuis en power unit nodig hebt. Zou ik in calculeren.
Velgen staan hem erg goed zeg, top!
Zwakker maak je het natuurlijk sowieso niet, je veranderd niks aan de staal eigenschappen zelf. Krachten verdelen zich anders (door plaatsen brug) waardoor dat gedeelte meer belast wordt. Dat bedoel je ;)
Los van de engineering gedachte, heb met alle combinaties gereden, losse draagarmbrug, losse veerpoot, beide en niks en dat op verschillende corsa’s. Een draagarmbrug geeft een veel beter merkbaar effect, auto kun je veel makkelijker laten oversturen door gas te liften. Maar goed, dat is mijn persoonlike ervaring.
Doet wel wat, vond een draagarmbrug meer doen.
Stekker van startmotor?
Of pulsgever? beetje slecht te zien op mn mobile.Zeker wel, de gordelspanner wordt ook aangestuurd door de airbag computer. En valt ook onder de airbags dus.
Nogmaals, daar zit GEEN stekker als je stoel geen airbag heeft. Het is een corsa, geen astra…….
Die zijn alleen niet mooi zwart, zwart heeft een wat mooier contrast naar mijn mening.
1 bus kom je een heel eind mee denk, bestel je er voor de zekerheid 2, zijn 10tje per stuk dus daar zit het hem niet in.
De voorranden zijn nieuw 17 euro per stuk. Probleem is inderdaad dat vaak alle boutjes dol draaien waardoor terug bevestigen een beetje lastig gaat.
Je kunt ze ook spuiten terwijl ze op de auto zitten, als je ze netjes afplakt zie je het verschil nietMakkelijkste is om een bus plastidip te bestellen, blijft lang mooi en kost niet veel. Verf heb je weer primer ed nodig. Voor plastidip even goed ontvetten met thinner.
Al een stukje mee gereden? Heb het ook wel is gehad na alles loshalen bij een corsa, na een stuk rijden zakte het een heel stuk in.
foto?
Waeco is aftermarket dus zegt me niet veel wss
De kiekert zit achter de ecu, mocht je die zoeken. die zit achter een kapje.
Kap moet je een beetje loswrikken, tegen het voorschot zit ook nog een grote plastic schroef met een draadeindje.
Wat voor een motor heb je als ik vragen mag?
Pioneer is deze:
http://www.allekabels.nl/autoradio-kabel/1618/6854/antenne-adapter.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Aangezien je radio niet de standard diepte heeft is deze makkelijker (eerste de beste site)
http://nl.aliexpress.com/item/Car-Radio-Antenna-Arial-Adapter-Cable-For-Installing-Aftermarket-Stereo-SKAA-20/1482922171.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Originele frame moet eruit, zit aan de achterkant ook met een schroef vast, dat je frame korter is maakt niet uit. Frame in de opening schuiven en de weerhaakjes ombuigen. Vaak is het bij pioneer zaak dat je de gele en rode draad om draait. Dit heeft te maken met welke draad de geschakelede 12v heeft en welke de constant. Als de constant op de verkeerde input zit krijgt de radio geen stroom als je het contact uitzet en verliest deze dus zijn opgeslagen zender info
Je kunt het airbag lampje laten resetten. Als het dan terug komt weet je dat er iets niet goed is.
Als je geen stoel airbags hebt zit er geen stekker naar je stoel. Helemaal niks.Als je corsa al voorbereiding heeft liggen de stekkers onder het tapijt verborgen.
Dan moet je een vroege corsa hebben, de latere maken een alarm geluid
Dacht dat die uit een corsa b ook paste? Die staan er zat op de sloop.
En dan heb je nog b’s gehad met stoel airbag. Lampje gaat ook branden als je de airbag los maakt en tussendoor je contact aanzet.
En je hebt niet toevallig de stuur airbag een keer gedemonteerd? Airbag sensor zit voor je versnellingspook,onder dat stukje waar je iets op kunt leggen onder de asbak.
Gordelspanner zit geen sensor.
Je weet ook zeker dat je een airbag in je stoel hebt? Moet een labeltje aan je stoel zitten dan. Is volgens mij alleen maar bij de laatste bouwjaren.
Als je een airbag in je stoel hebt zitten moet er een kabel onder je stoel zichtbaar zijn.
en toch snap ik waar het van komt, heb in mijn omgeving ook 2 corsa c’ .4 waarvan de ecu kapot is gegaan door slechte contacten. Komt omdat ze in de motorruimte hangen. (Daarbij meegenomen dat hij in het nederlands typt en dit niet zijn moedertaal is, kan daardoor iets anders op je overkomen ;))
-
AuteurBerichten