Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Corsa B, daar zijn er toch ook een paar van in duitsland gemaakt?
Ik heb toevallig gisteren de kap eraf gehaald en het bougieblok gedemonteerd, geen vochtige plekken.
Het zou dus ook aan de accu kunnen liggen? Zet ik op het lijstje, Ik ga eerst de tellerstekker proberen!
Als iemand even de locatie weet graag! Gewoon achter het teller display?
Zeker niet! Ik ben alleen benieuwd hoe dat met elkaar in relatie ligt ;). Ik leer hier ook elke dag bij.
Waar kan ik de tellerstekker vinden?
De Tellerstekker? In hoeverre heeft dat een relatie met het af en toe niet starten? (vergeef mn domheid :P)
Computer heeft geen vochtige plekken, waar zit het relais volgens jou? In de zekeringkast onder de motorkap?
Die zit trouwens niet echt waterdicht afgesloten, hoort daar nog een rubber omheen?
Die velgen staan er stoer onder, 1 van de mooiste setjes onder een corsa b naar mijn mening. Top man!
ik heb zelf wat moeite met dit soort vragen, en wel om de reden, dat ik denk, als je dit moet vragen, moet je er misschien niet aan beginnen,
Hij kan toch best handig zijn maar er gewoon geen ervaring mee hebben?
Is hij echt kapot? Misschien kan je hem iets bijstellen?
Bedankt voor je reactie!
Dat is nog niet gebeurd! Waar zit de relais precies?
Computer zit rechts onderin bij de passagiers stoel toch?
Niemand een idee? Alles wat schoon kan worden gemaakt is schoongemaakt.
Nog even een vraagje, de sturen uit de astra G, zijn dat dezelfde als die in de corsa?
Dat is mooi, altijd leuk als het goedkoop en goed opgelost kan worden!
Ik heb toch niet bar veel ruimte over om de remklauwen. 14 inch standaard velgen liggen eronder.
Kan je ze niet met PU-lijm/ bruislijm even lijmen.
Even zorgen dat de clipjes op hun plaat blijven aangezien de lijm uitzet, eenmaal klaar een stevig resultaat. Zo kan je de clipjes met paneel en al terugduwen.
Hij doet het weer! Het groene weerstandje in de TID was losgesprongen. Nu weer vastgesoldeerd en hij doet het weer!
Bedankt voor de tip :)
De dimmer staat jammergenoeg goed, die fout heb ik ook al een keer gemaakt :P.
Dat met die knop ga ik even proberen maar ik heb sinds ik er achter ben al 3 keer de motor opnieuw gestart met hetzelfde resultaat, dus ik vrees dat het niet helpt.
Alvast weer bedankt voor de input!
Dan ga ik opzoek naar een ander exemplaar! Bedankt.
Vandaag langs geweest en even een nieuw rubberen ringetjes gekocht. Probleem verholpen!
Bedankt allemaal.
Zit het echt in de TID, of is het ook nog waard om andere oorzaken te checken?
bvd,
Ik ga donderdag even langs de dealer, zal gelijk om een nieuwe vragen. Of volstaat het vervangen van het rubbertje ook?
Nog niet, heb er ook alleen een proefrit mee gemaakt. De verkoper zei dat het niks was om je druk over te maken, ik wil het liever even zeker weten ;)
Niemand? Met los bedoel ik op en neer bewegen, kan hij hierdoor geen olie lekken?
Ik zag op MP hier en daar een stuur staan voor rond de 50 euro. Misschien het overwegen een keer waard als ik geld teveel heb. Bedankt voor je info!
-
AuteurBerichten
