Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zie wel olie glinsteren op de foto met je oliefilter. Aan het oliefilter zelf hangt ook wel wat.
Beter betalen, cel kost ons allemaal geld
Toch gebruiken ze bij RVS vaak kopervet om vastzitten te voorkomen :hmmz
Halfords, of bestellen in het buitenland: http://www.autoteilemann.de
Als je toch een nieuwe schakelaar haalt zet er dan gelijk een met regelbare interval op. Heb het sinds kort dankzij de handleiding van Wim en het is echt ideaal.
Zoals wim zei: Vaak is het de stekker, bij mij was het een weerstand op het prinplaatje van de TID met een slecht contact.
Gewoon even je TID demonteren en de contactjes nalopen, je ziet het snel zat. 9 van de 10 keer heb je dan geen nieuwe nodig.
Het is wat kouder deze dagen, misschien dat het daarmee te maken heeft? ’s zomers is hij bij mij ook veel eerder warm.
De gsi is helemaal standaard , bandenmaat is 185 /60. Ik vraag anders wel even of de EGR klep zaterdag schoongemaakt wordt. Kijken of ie dan wel wat harder wil. Anders hou ik het maar op tegenwind.
Hoe is de acceleratie normaal boven de 180 dan? Wil die nog een beetje of duurt het even. M,n oude x14xe had wel moeite boven de 160.
Maar kan een beetje tegenwind zo van belang zijn na de 180 km/h?
bouwjaar is 2000, dus de 106pk versie.
Ik heb hem niet in zijn 4 doorgetrapt maar in zijn 5 vanaf de 120. Ik zat alleen in de auto zonder extra belading.
Technische staat is zover ik weet goed, moet wel volgende week voor een apk en beurt naar de garage.
De 200 moet ie dus wel halen zo te horen. Ik lees wel ergens op internet dat iemand met een vergelijkbaar probleem zijn egr klep schoon heeft gemaakt, is dat aan te raden?
Staat pas 75000 km op de teller.
Toch past die grill er niet helemaal goed op:hmmz
Zo’n vermoeden had ik al. Tijd dat hij over 2 weken een oliewissel krijgt.
Is dat nog merkbaar met rijden dergelijk verkeerde olie?
Wat voor olie raadt jij aan erin te gooien wim? Zit bij mij nu 15w40 in (x16xe)
Die wateren volgens mij af door de spoiler of kofferbak, buiten het sluitrubber. Rubber kan ook nog slecht zijn.
Alleen als je een dakraam hebt. Onder je reserve wiel zitten een soort rubberen ventielen. Een stuk of 6 volgens mij. Die willen nog wel eens verteerd zijn. Wordt het uiteindelijk ook vochtig binnen.
Is niet echt nodig hoor. In principe vloeit de soldeer alleen op de daarvoor aangewezen plaatsen. Dat groene of gele tussen je contactpunten is als het ware de isolatie.
Dubbelpost
Als het elkaar niet raakt op een printplaat is er niks aan de hand denk ik. Eigenlijk heb je daar een fijne soldeerpunt voor nodig. en niet teveel soldeer gebruiken.
Valt je deur dan niet heel de tijd dicht?
Goede tip trouwens, nog niet overnagedacht. Ga ik eens proberen.
Geen motortjes nodig aangezien je CV hebt die alles opend. Dat is volgens mij de gemotoriseerde.
Je hebt een een handmatig mechanische CV, dan gaat het draaien van je sleutel in het slot vrij zwaar.
Niemand die daar iets over weet?
Mooi ding! Hou je hem origineel?
Ik hou al tijden de polen tegen elkaar als ze los zijn. nooit problemen gehad.
Accu polen loshalen en even tegen elkaar houden. Dan is zeker weten alle stroom uit het systeem en kan je de airbag demonteren.
-
AuteurBerichten