Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jones Newton
DeelnemerWat ik had begrepen is dat er nog een bajonet ring word gebruikt om de lamp in de reflector te borgen.

Maar naar mijn idee zijn de stekkers daar wel door te voeren.
Ik vraag me eerder af of er nog genoeg ruimte is achter de xenonlamp om de rubber dop er weer op te doen.Mocht iemand het bij die koplampen hebben gedaan hoor ik het graag ben vooral benieuwd naar het licht beeld hiervoor had ik projector lampen met xenon en dat is niet verblindend en niet zo schreeuwend.
Ik wil er niet bij rijden van kijk mij nou met mn veel te blauwe verblindende xenon.Gr!
Jones Newton
DeelnemerHet is een vrij doorsnee auto niet gepimp ofzo op de geblindeerde ramen na dan ;) wel als grijs kenteken.

De eerste 700 kilometer heeft hij me in ieder geval zonder pijn in mn rug rond gereden!
Jones Newton
DeelnemerDat bevestigd ook een beetje mijn vermoeden, in vergelijking met mn oude megane ligt het toerental wel lager.
Ik weet niet of er een stekker is van de ecu die ik los kan trekken zodat ik door kan starten zonder dat de wagen aanslaat dan kan ik met een concreet toerental komen.Gelukkig is de auto bij aankoop verzekerd ik hou alleen niet zo van garages…
Jones Newton
Deelnemer@Helmer opelfan wrote:
Hoeft nog niks aan de hand te zijn. Zolang er geen drivers geïnstalleerd zijn. Is er nog niks aan de hand.
Enigste wat jij nodig hebt zijn drivers en de software.
Zoek op Google naar Op-com China clone 2010. die werkt goed. Voor drivers even contacten met opeltje17 dacht ik. Hij kan jou aan drivers helpen.
De originele software verwijderenIk heb ook wel interesse in die drivers de bijgeleverde opcom van mijn module werk voor geen meter helaas ik ben nu ook die china clone 2010aan het downloaden :)
-
AuteurBerichten