Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Koekie
Ik had nog 9 en 10J’s liggen en daar heb ik even wat bandjes om getrokken voor trackdays en opelmeetings,het oog wil ook wat.
Helaas te weinig vermogen om hierop te kunnen driften
Jammer, …. want ik vind dit echt wel vet staan zo :wub
Haha ik loop met het zelfde idee, alleen bij mij gaat alle poespas er af zoals de bumperds, de stootranden en de zijskirts waar altijd de roestduivel onder verborgen zit.
Als voorbeeld heb ik deze gekozen :wub




Wel een appert kleurtje zo :cool: heeft iets weg van two tone
origineel gepost door Opelkees
naar mistlampen voor mogen we helemaal niet meer kijken voor apkachter is niet verplicht voor auto’s van voor 1995 ofzo? weet ik niet precies
MMM :hmmz in het begin van het jaar nog een keuring gehad en daar legde de beste man mij nog uit dat de mistlampen voor op de dimlichten geschakeld moest worden, ik heb de schakelaar terplekke er uit gewipt en toen was het wel goed :swear
Verschilt denk ik dan per keurmeester ofzo.
Een geweldige uitleg mannen :thumbup
Nu nog even een lascursus volgen want daar ontbreekt het mij nog aan :angel
Inderdaad, gewoon de schakelaar eruit halen. :afro
De overige vragen weet ik helaas geen antwoord op ……. succes
Hahaha uitlaten in vergaande staat van ontbinding :jerry:jerry:jerry
Wow, die eerste is toch een bitter ? (of zoeits) :sleeping mooie wagen hoor.
En hans, die velgen die jij er nu onder hebt zitten staan echt vet onder de wagen, ik hou wel van een volle wielbak :kewlpics:kewlpics:kewlpics
15 mei 2010 om 20:59 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669981Diep respekt voor alle opelfans die zijn geweest hoor :wors
Dat zal de nabestaanden zeker goed doen, en als zij alles weer een beetje op het rit hebben zullen zij jullie daar zeker dankbaar voor zijn.
Inderdaad een mooie oplossing, die ga ik maar eens aan mijn verjaardags lijstje toevoegen. :thumbup
origineel gepost door wily86
ik heb poosje terug een kadett 2.0 16v gsi gekocht.hij dee het prima maar de bedrading was niet de van het en nu vorige weej kreeg ik problemen met starten nu heb ik vandaag de bedrading bij de accu enzo netjes gesoldeerd en een nieuwe massa kabel er in gezet en nu starte ik en h ij dee het in een keer dus helemaal happy toen zette ik hem uit en probeerde hem weer te starten en toen dee hij het weer niet motor draait wel rond maar start niet denk dat het in de bedrading zit maar dat weet ik niet zeker start motor is het denk ik niet want heb kon hem in zn 3de versnelling niet verduwen nu moet ik mn kabelboom nog helemaal nakijken dat ga ik morgen doen en dan hopen dat hij het wel doet want de bedrading was echt bagger maar zou dat kunnen dat als de bedrading zo is dat de massa enzo niet klopt of omdat er draden elkaar raken??
groetjes Wilbert
Wel een beetje lastig lezen zo :vertag
Maar dat laatste zal maar zo eens kunnen kloppen, en controleer meteen maar eens op kabel breuken.
succes
13 mei 2010 om 09:47 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649984Gisteren mijn manta op 16v laten zetten in Almelo, de beste man heeft even via internet de gegevens van de C20XE opgezocht en na de gasmeting test is alles aangepast.
Supper makkelijk dus :thumbup
origineel gepost door henk 400rr
ik heb de mijne alvast aangeboden.:wors:thumbup:wors:thumbup:wors:thumbup:wors:thumbup:wors:thumbup:wors:thumbup
origineel gepost door champo
Een schommel voor de kids die ik niet heb en hopelijk ook nooit zal krijgen.Wat nie, de schommel of de kids king:
Zoiets ?

Maar dan 2,5 meter hoog :wors
origineel gepost door 2000
origineel gepost door jomanta
Mischien een domme vraag , maar waarvoor dient een olie koeller …. is dit om de hitte uit het blok af te voeren of praat ik nou poep :hmmzDe meeste olie koelers worden gebruikt om de olie te koelen;)
Tja , die reactie had ik kunnen verwachten …..:afro
Bling Bling …:kewlpics , Die CC hebben jullie mooi opgepoetst en inderdaad wat de meeste hier al aanhalen …. hij mag van achter wel wat lager :angel
Ik heb zelf ook eens zo’n CC b1 gehad en heb deze van narigheid met de verhuizing naar de sloop moeten brengen omdat de plek waar deze stond ineens vergeven was :swear
Ik heb er nou nog steeds spijt van.


Ben nu nog in het bezit van een CC B2 , maar deze is zeker van mindere kwalitijd als de B1 dus wees er maar zuinig op en zorg er voor dat de (CCkillers) Ed of de mafkees ‘m niet in de handen krijgen, want dan blijft er weinig meer van over :jerry:jerry:jerry
Mischien een domme vraag , maar waarvoor dient een olie koeller …. is dit om de hitte uit het blok af te voeren of praat ik nou poep :hmmz
Vanmiddig in Neede een licht blauwe manta gespot bij de AH, volgens mij was het Logan :angel
Vind het nog steeds een mooie manta.
origineel gepost door koen-opel
Als ik op de knop voor mijn alarmlichten druk gebeurt er niks alleen het lampje bij m’n tellers blijft brandengrt koen
Dat word wel moeilijk raden zo met deze informatie :hmmz
Vertel eens, wat heb je zelf al ondernomen (geschekt).
origineel gepost door voederbiet
ik zou persoonlijk even naar de sloop gaan en een setje calibra/astra GSI/vectra ATE klauwen halen en bij de bij de onderdelenboer een setje rekord 2.2 geventileerde schijven halen.
Kost mishien iets meer maar is plug and play en remt beter en je heb geen last meer van vastzittende zuigers of glijbussen.Kan dit ook met 14 inch velgen, want ik kom zo af en toe wel wat remkracht te kort. :hmmz
MMMm, wat ik er van begrijp is dus dat het met een automaat en de koppelomvormer van de 1.8 wel gaat lukken maar dat het vliegwiel het grootse probleem geeft. :hmmz
Ik ga wel even rondvragen of zoiets op maat te maken is, en dan meteen maar een lichtgewicht
:cool: natuurlijk.Wat een werk maak jij er van zeg :thumbup het ziet er allemaal toppie uit.
enkel nou maak je ons natuurlijk wel nieuwschierig met je nieuwe aankoop ……:wtf
Wij willen :kewlpics:kewlpics:kewlpics zien
origineel gepost door mr-turbo
Koppelomvormer heeft niets met het overschakelmoment te maken. :sleeping
Wel met de hoeveelheid vermogen / koppel wat beschikbaar is vanaf stationairDus als ik het goed begrijp, moet ik uitzoeken of de koppelomvormer van de automaat kan samen werken met het vermogen wat de motor leverd.
De gegevens wat ik van de manta heb is dat deze 173PK is met 224NM koppel (volgens het test rapport) , maar dit is op de wielen gemeten denk ik.
In principe ben ik geen stoplichten sprinter, maar als ik in z’n 2 of 3 rij mag ik het beestje nog wel eens graag door trekken :cool:
origineel gepost door voederbietmocht je interesse hebben ik heb hier nog een 1.8s automaatbak liggen, eventueel ook alle bijbehorende delen uit een manta automaat
Ik zal ‘m in het achterhoofd houden, maar ga eerst even in de buurt rond kijken dit I.V.M. de afstand.
origineel gepost door opelkees ik heb ook nog een 1,8 automaat als je van mijne een handbak maakt mag je de automaat wel hebben
Hahaha de 5 bak blijft mooi bij de manta, mocht die ooit verkocht worden of het gaat niet werken met de automaat, dan kan ik ‘m zo weer terug plaatsen. :sleeping
origineel gepost door Ghanz
en het ligt een beetje aan je rijstijl:DHahaha Ghans, mijn rijstijl is met een fluwelen voet, echter word ik nog al eens uitgedaagd en daar kan ik slecht tegen :agent
Ik zal eens kijken of ik zo’n automaat kan scoren en dan maar gewoon proberen.
Zal denk ik dan ook een andere aandrijfas nodig hebben, want dat wel iets verschillen.
We zien wel, bedankt voor jullie raad. :thumbup
-
AuteurBerichten