Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgens mij staat er bij het manta gedeelte een stukje over de spanningsstabilisator, hoe je hem zelf kunt bouwen
origineel gepost door ((gsi))
depenisvanjezuswat staat hier eigelijk nou??:P
niet zo moeilijk, er staat: de pen is van je zus :P
zit wel wat werk in ja, leuk winterprojectje zeg maar :P.
het grootste probleem is denk ik het uitlaatspruitstuk.
de rest moet denk ik wel lukken, maar daar zal mantadevil denk ik wel meer over kunnen vertellen aangezien hij het zelf ook had.dan word het toch aardig tunen, in plaats van beetje upgraden :P
ik ben er zelf ook al eens voor aan het kijken geweest, maar ik heb er op het moment geen geschikte auto voor dus het is bij plannen gebleven.ik wou zelf het mechanische K jetronic injectiesysteem gebruiken, maar ik denk dat electronisch wat makkelijker is.
je kan ook de caburateur aanpassen, maar ik weet niet hoe dat werkt, dus dat moet je me niet vragen.en je hebt natuurlijk een turbo nodig met een aansluiting aan je uitlaatspruitstuk.
en de turbo moet met olie gesmeerd worden, dus je moet ergens oliedruk vandaan halen.
en sommige turbo’s worden nog gekoeld door koelwater, dus ook die slagen moet je aanleggen.
en je moet je uitlaat nog op de turbo aansluiten.
en de slangen/ buizen om de turbo eventueel via een intercooler op de inlaat te zetten.en dan loop je misschien nog tegen dingen aan die ik nu vergeet
origineel gepost door biancaatje
tja ik bn ook al bezet en bijna 30 met 3 kids dus 25 is me toch ech te jong…. :P:Pmaar geen wilde feesten geweest hier onder de members???
echt wild was het hier niet, maar wel erg gezellig met de vriendengroep in mijn huis.
de laatsten gingen om half 4 weer weg, dus was wel weer gezellig feestje.en we gaan gewoon vrolijk door met feesten, zaterdag van een maat van me.
9 feb. word ik 23(dat ik het zolang heb volgehouden:P), dus ook weer een feestje.staan er nog een paar in maart geplant, en dan komt het voorjaar er ook al weer aan, dus dan gaan we met z’n allen wel weer stappen en terras hangen.
dus ik heb helemaal geen tijd voor een vriendin :Pop de rekord c (commo a) zit een klep waarmee je de luchttoevoer kan afsluiten.
en daar wou de bedieningskabel nog wel eens vanaf schieten, dus dat hij altijd dicht bleef staan.
ik weet niet of dat systeem nog op de commo c zit, zowel kan dat dus ook nog een oorzaak zijn.en ik denk dat de aansluiting aan de waterpomp voor de uitgang van de kachel is.
want de waterpomp staat continue in contact met het koude water in de radiateur, dus lijkt mij het water uit die aansluiting op het blok warmer, dus beter geschikt om de kachel in te gaan.
bij de caburateur blokken zat er een aansluiting op het thermostaat huis, dus is dat water al warm als de thermostaat nog dicht zit, en bij de waterpomp een stuk minder omdat daar nog koud water van de radiateur zitQuote:origineel gepost door tcat
@Nova
Deze zag ik er nog niet bij staan:
Yamaha YApaners Maken Alles Half Afik ken hem als Yapanse Assembleurs Maken Alles Half Af
je kunt de kleppen tegen de veer in drukken.
dan moet je een moer op een plaat met een gat erin lassen zodat je er een bout doorheen kan draaien,
dat spulletje zet je vast op de plek waar je de kleppendeksel mee vastzet.
zo kun je met de bout de klep naar beneden draaien, en zo de klepsleper er tussen weghalen.
misschien heb je dan ook genoeg ruimte voor de stoters te wisselen, zonder dat je de distributie er af moet halen.
scheeld weer met optijd zetten en dergelijkevolgens mij is kees in de sneeuw aan het spelen met de nieuwe aanwinst, want na een uur nog steeds geen foto :P
@ Mckaamos: neem aan dat je met smg supermario galaxy bedoelt,
die heb ik met de kerst ook gespeeld op de wii van mijn ouders toen ik daar was.verder weinig bijzonders gedaan.
tijd voor newyearsparty hier donderdagik heb wel eens gehoord dat de renault 5 caburateurs nog wel eens gaan lekken.
wat je ook zou kunnen doen, net als bij de manta DOT om maar eens iets te noemen, is een drukkamer bouwen waar je caburateur instaat.
dan heb je minder grote drukverschillen in en buiten de caburateur, waardoor de pakkingen beter heel blijven.
maar je moet dus wel ff een drukkamertje bouwen.je kunt ook gaan werken met het mechanische k-jetronic injectiesysteem
hier een youtube filmpje :http://www.youtube.com/watch?v=RhT4b0WJkwg@ roos: tuurlijk ben ik zo aardig, maar daar kun je maar op 1 manier achter komen.
zullen we elkaar wat beter moeten leren kennnen op een date ;)ik ben heel aardig :P
en alsvast van harte gefeliciteerd
is wel een beetje vroeg maar als je verjaardagsvisite er al is kunnen de felicitaties ook wel:Pwerken :S en nu eerst douchen
werd vandaag op het werk tegen iemand gezecht die veel praat: de bek slijt bij jou harder dan de schoenen
damn, wat erg.
kom zelf uit oldebroek maar kende die wezepse uitspraken nog niet :Porigineel gepost door Baas J.
Hahah mayhem zn roedehoofd weigert al dienst sinds ie 8 werd…hoe weet jij dat???:hmmz
wil het bij nader inzien ook niet weten :P :jerrykit die naar binnen komt is niet het grootste probleem, moeten de A-stijl kapppen er ff af om het weg te snijden als het goed droog is.
als je maar zorgd dat hij niet gaat lekken, want dan moet hij er waarscheinlijk weer uit, en dan lukt het niet altijd om hem heel te houden.
maar als je vriend zo’n ruit kan plakken neem ik aan dat hij dat ook wel weet.en dronten is wel erg ver vanaf den haag, ligt een beetje aan de prijzen voor zo’n ruit natuurlijk, misschien is het wel waard om er een dagje voor uit te trekken.
origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door mayhem
wat trouwens ook lache is, aan het barmeisje vragen ‘kom je hier vaker?’
en kans op klap aan kop lopen :P
dat is dan ook het gene wat hij lache vind.
ook nog ff on topic.
als je het over een lelijke vrouw hebt: die is dus zo lelijk, zelfs de verzekering wil haar niet dekkenglasscare.nl die kunnen ook losse ruiten leveren.
zitten allleen wel in dronten, weet niet of ze ook bij jouw in de buurt zitten.
en heb je iemand die hem kan plakken, of moet dat ook nog?valt toch niet op als ze naast me in bed zou liggen, ze heefd 1 lampje kapot :jerry:
die riemmotoren ken ik dan weer niet zo goed, ik ken die ohv-tjes dus omdat m’m pa ze in de b-kadetts heefd liggen en ook al eens heefd losgehaald.
en ik heb zelf eens een 20s CIH uit elkaar getrokken na een vastloper.dus vandaar dat ik die er maar heb bijgezet, dat heb ik zelf kunnen bestuderen van binnen :D
de 1200 uit de d-kadett is inderdaad een vrijloper.
die met onderliggende nokkenas bedoel ik dan(in de basis zelfde blok als de 1000 en de 1100 uit de a,b en c-kadett), maar daar zit een ketting op, en heb nog nooit gehoord dat die breken.
de 1200 blokken met riem ken ik zo niet, dus dat moet je me niet vrageneen kennis van me heefd hem wel eens 1 tand verkeerd gezet na het blokrevisie ofzo, het loopt niet goed, maar hij heefd er 20 km mee kunnen rijden naar m’n huis waar ik hem ff optijd heb gezet. weet alleen niet of het een S of een N blok was.
nu vraag ik me af of de s-jes ook vrijlopen, want in de cih blokken zijn s-jes met hogere zuigers voor meer compressie, als dat hier ook het geval is vraag ik me toch af of die ook vrijlopen.
maar volgens mij dwaal ik een beetje af van het subforum hier.
dit is weinig c20ne/20seh :Pdie text in je avatar, roos
is die om ons af te schrikken? :P -
AuteurBerichten