Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het gaat mij ook niet zozeer om de extra pk’s.
maar ik weet nog een kaal blok met spruitstukken te koop, dus wil ik graag zo’n losse ontsteking, en dan iets met caburateurs of m’n K-jetronic die hier stof ligt te happen.ik denk dat ze BaasJ voor wil zijn, voor hij begint te zeggen hier dat ie zo’n tafel wil.
@OpelRoos: waarom dan niet ? :Ppeugot 307?
echt wel een loser.
nu kan er aan zo’n carbon motorkapje of spoiler wel snel iets kapot gaan, dus ik zou ook ff vragen voor een check van m’n auto, maar wel nadat ik had gevraagd of die meid wel ok was.en na de race ff op ziekenbezoek gaan, als ze zelfs al van mijn looks flauwvalt als ik de helm al op heb :P
je kunt ook ff de thermostaat er uit halen, ff blok volgieten, en dan de thermostaat er weer in, weet je zeker dat je thermostaat in het water zit, en dus niet dicht blijft zitten door lucht eronder.
en ff kijken met tuinslang of je radiateur inderdaad wel goede doorstroming heefd.
origineel gepost door johani500driver
Blijkt wel weer dat ze de man voor schut willen zetten: als hij op zijn vingers moet tellen voor haar verjaardag, zeggen ze dit zullen we er uit knippen, nee dus:fy1lekker lulligen het lijkt er ook meer op dat hij niet weet of de 7de maand juni of juli is, want hij weet dus wel dat ze op 1-7 jarig is, maar hij krijgd niet de kans om uit te leggen waarom hij telt.
en je hoord ook pas later dat die nieuwe laklaag verzekeringswerk is, en zij ook in een catalogus gaat bladeren voor een vochtvrije koplamp in plaats van een goed exemplaar op MP of sloop te zoeken.
dus het is inderdaad een beetje te veel op hem gericht.
dus bij mij hoeven ze ook niet meer aan de deur te komen na ik heb gezien wat voor programma het is.
origineel gepost door McKaamos
Zozo, netjes kerel! Gefeliciteerd :) Alleen een beetje nutteloos met dit weer :Pje weet het maar nooit hier in nederland, de eerste 2 weken van mei was stoelverwarming in de leenauto voor het werk ook ideaal.
of als je ’s nachts van een feestje komt is het een stukkie kouder als overdag.
kan ik wel antworden, heb er net de kop afgehad.
je nokkenas staat een markering op, op 1 tand, en de kap over de distributieriem.
op je krukaspoulie, die van de distri staat ook een markering, en die moet recht naar beneden staan, ook een markering op het blok.
als je distributieriem gespannen word met de waterpomp kun je die het beste ook vervangen als je de riem weer spant, want door de andere stand van de pomp gaan vaak de lagers kapot, wat lekken of een vastslaande pomp veroorzaakt.voor het aandraaien van de kopbouten zet je ze eerst op 25 Nm, en daarna 3 stappen van 90 graden, dus eerst alles op 25 Nm, dan alles op 90 graden, dan nog een keer alle bouten op 90 graden, en daarna nog een stap 90 graden.
houd ook rekening met de volgorde, je begint met de middelste bout, eerst die aan de inlaatzijde, dan uitlaatzijde, dan uitlaatzijde de bout er links naast, dan recgt naar boven, dan die ene rechts naast de eerste, en zo ald het ware steeds groter rond, met de klok mee.
ik heb pas een foutje gemaakt met cilinderkop monteren, dus heb ik een olielek bijj het nokkenashuis.
nu wil ik op de sloop zo’n dieselas met huis ophalen, maar welke moet ik hebben.
de gewone diesel of de turbo diesel, en hoe moet ik hem optijd zetten want die TD heefd geen spie in het nokkenastandwiel, als ik het me goed herinner van monteursopleiding .
moet ik hem dan net zo afstellen als in de dieselmotor?
zo ja, ik heb kennissen met autodata programma, dus daar kom ik wel uit.
alvast bedankt voor de adviezen.me 2 :D
weet niet hoe creatief je bent, maar je kan ook nog een airbox maken met 1 groot filter erin, misschioen nog iets met ram air doen :P
ik heb het hier ook vooral ’s morgens vroeg.
ik wil vooor het werk nog wel eens kijken of er nieuwe moppen ofzo hier staan, maar dat duurt echt lang voor half 8.nu heb ik geen problemen met de snelheid
origineel gepost door opelfreak
Hier in de buurt hebben we al lang geen Shell meer, mis het ook niet.
Bij de weg, TinQ is het budgetmerk van Shell……als reactie op Tango:sleepingtinq is onbemande en dus goedkopere gulf, voor zover ik weet.
Bij de tinq in mijn dorp zie ik alleen tankwagens van de gulf benzine bijvullen, nog nooit een shell tankwagens gezien.en veel van die apparte rommel als v-power en exxelium is inderdaad 95, BP ultimate is wel 98, en dus hebben ze ook nog 98 bij tango firezone en sommige tinq’s
kan ook zijn dat de klep van je LMM een beetje krom is door een backfire, en dus de boel niet goed aanstuurt.
je kunt de veer onder dat kapje verstellen dat hij makkelijker of moeilijker opengaat, en daar dus ook de hoeveelheid brandstof een beetje afregelen. m’n vader heefd er een keer een kennis mee geholpen om een c20ne blok door de apk te krijgenkijk daarmee wel uit dat hij niet te schraal gaat lopen en je de zuigers verbrand
naar timeattack op zandvoord geweest.
alleen wezen kijken, zo snel is de cali niet, dat ik leuk mee kan komen :Pdit vind ik altijd interessant, men zegt altijd zo lang mogelijk in de versnelling uit laten rollen.
is inderdaad beter voor verbruik, maar als je de snelweg bijvoorbeeld afkomt, scheelt het een heel stuk met remmen als je alle versnellingen terug schakeld en is ook beter voor de bak dan van 5 naar de 2.
dus uitrollen in de versnelling scheeld wel in verbruik, maar het kost remblokken/voering, naar mijn id27 februari 2010 om 20:19 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614059mijn vader heefd me ooit wel eens zoiets geleerd, ff goed warm rijden en dan met wisselende snelheden rijden, dus wisselen tussen de 140 en 120 op een lag stuk snelweg, vaak werd er dan een rondrit door duitsland van gemaakt.
dat klinkt dan in combinatie met dit verhaal dat je met snelheid opbouwen de veren goed inslijt.
hij zei ook dat hij met dat inrijden zo de auto beter en zuiniger gaat lopen, en de topsnelheid loopt gedurende de dag ook op.de meesten staat de site onder, dus kun je zelf tellen :P
ff snel gekeken of de k-jetronic injectoren in de cali passen.
had het systeem nog liggen voor de rekord ooit eens, maar die heb ik niet meer, dus leek me wel grappig voor in de cali.
past alleen niet perfect, dus ff een x een sloopinlaatje halen, zodat ik kan boren en m’n oude systeem compleet kan blijven als ik weer terug wilorigineel gepost door ((gsi))
beter een ster in je raam
dan een raam in je sterwe hebben bij ons(carglass) eens een klant gehad met de mededeling dat hij een ruit in de ster had.
waarop mijn collega hem droog door verwees naar het ziekenhuis. pas toen had hij door dat hij zich had versproken :Peem maar van mee heefd het ookk al eens gehad, dat hij werd aangehouden omdat hij achter het oor zat te krabben. toen hij de belhistorie in de telefoonn wou laten zien om te bewijzen dat hij niet had gebelt geloofde de agent hem en mocht hij doorgaan.
maar kun je niet bij de telefoonmaatschappij een lijst opvragen wie je gebelt hebt en door wie je bent gebelt?
dat lijkt mij overtuigender bewijs als de historie in de telefoon zelf, misschien dat je het dan red.een kennis van me heefd hernia in de onderrug gehad, dus hij heefd nog wel boeken enzo hoe je de onderrug kan behandelen.
met andere woorden, ik kan je heel goed helpen met die onderrug :Pmaar ff alle gekheid op een stokje, dat is behoorlijk kut natuurlijk, sterkte ermee marieke.
hoop vooor je dat het snel weer beter word.hey, marieke is er ook nog.
maar wat is dat allemaal over aanrijding enzo?
by the way, ik kan ook wel ff naar die rug van je kijken, van kijken kan het niet beroerder worden :Pnieuwe bougies, en nieuwe kleppendekselpakking gemonteerd
ik gebruik altijd de roodkleurige, die ook gebruikt word in stuurbekrachtiging, en ff een paar 100 kilometer mee rijden voor het verversen.
-
AuteurBerichten