Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
precies zoals blackdevil zegt heb zelf ook een corsa wel handbak , maar het zijn gewoon leuke autootjes
en met dat olie filter ,als je geen brug heb en je gaat zelf de olie verversen is het 1 x in het een beetje een kutklus maja 1 x in het jaar 20 min?net zoals hoe ik het heb uit gelegd
welke kleuren draden heb je?
NIET TOEVALLIG een zekering kapot van de radio? of in de auto?heb je de geschakelde plus en constante plus goed aangesloten(weet niet of dat uit maakt) dat is meestal de gele en de rode?
probeer hem anders eens rechtstreeks op de accu aan te sluiten rood een geel op de plus en, zwart (waarschijnlijk) op de min.voor of achter?
edit: nee
oke dus gewoon redelijk plug en play
ja maar als je tankdop geen geen slot heeft is niet echt handig
@drempelvrees wrote:
@astralover wrote:
Maar hij is goedgekeurd, mag ik hiermee het forum versterken :D
Zag op 1 foto van een velg dat deze licht beschadigd was (niet om lullig te doen, maar kijk hem goed na).
inderdaad plus een homp uit de band
30 juni 2011 om 16:05 In reactie op: foutcodes uitgelezen met op-com wat houden ze in? (astra H) #17867096@mvolkerink wrote:
@fearless: Ik denk dat je collega een klemmetje om de CIM plaatst bij de r.a.w handle, dit is een modificatie van Opel die alle
Astra H En Zafira B’s moeten hebben en dit is idd zo klaar.Gr.
niet alle astra H’s en zafira B’s moeten dat hebben ligt of je VIN in de categorie valt.
als je je kenteken geeft kan ik het wel ff checken of liever een VINnee ik sla over
het werkt bedankt
(btw niet mijn auto hoor) helaas

kdenk dat je in het verkeerde forum zit
je moet je kofferbak in de stand open zetten en zo laten en dan zorgen dat dat dat motortje van je dat metalen staafje voor dat halve maantje drukt zo kun je de knop niet indrukken van de kofferklep , en als je op het open knopje van je AB drukt schiet dat metalen stokje weer terug en kan je hem open doen.
zo heb ik het ook gedaan en doet het altijd nog perfect.
en als je er echt niet uit komt zal ik een foto kunnen maken hoe ik het heb gedaandie druk pennen hoef je volgens mij niet kapot te maken
oke bedankt en hoe zet ik dan het adres tussen img tags?
en in wat voor auto rijd tankwiel (als je tenminste uit spakenburg komt)?
die motor ziet er als nieuw uit erg netjes ;)
volgens mij mogen ze niet uit de carroserie steken
wat allemaal vervangen
ik heb het zo bij bij aangesloten (heb alleen achter audio dus hoeden plank speakers sub en versterker ) gewoon de tulip (rood wit) op de versterker , en dan van de versterker naar de speakers en sub.
en ik kan gewoon het volume regelen vanaf me radio@richardschaeks wrote:
heeft je radio niet meer uitgangen???
Meestal 1 voor rear speaker, dan 1 voor back speakers en nog 1 voor de sub uitgang…. zoals ik lees heb je hem op de verkeerde aangesloten!een radio heeft tog 4×2 setjes draden voor de speakers geschakelde plus en constanst een massa. misschien een telefoon mute en een remote voor de versterker en een tulip aansluiting voor de versterker?
dus is waarschijnlijk je radio niet goed (kapot)
heb je de versterker met een tulip stekker vanaf je radio aangesloten?
staat je fader wel goed ? dus de balans voor voor en achter ?
heb je verschillende motortjes getest ? en anders gewoon dat kastje stuk.
moet je even een email sturen dna krijg je gewoon een nieuwe -
AuteurBerichten