Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tja tis maar waar je van houd , ik vind hem er niet uitzien maar das mijn mening
@Corsa_GSi wrote:
Volgens mij is de Z14XEP ook in de Corsa C geleverd, dus dan moet het mogelijk zijn.
Ik zou me de moeite voor 200cc en 10 pk niet op de hals halen, tenzij je het blok gratis kan krijgen!!
Dan als het mogelijk is het blok en kop van de 1400 pakken en de rest van jouw 1200 qua aanbouw delen en distributie.Maar goed de opmerking van een sloper GSi uit de UK halen is interressanter!!
15 pk he:P maar de distributie is het zelfde als van een 1200 . maar als ik dus een z14xep zonder in en uitlaat haal en daar mijn z12xe in en uitlaat en dergelijke opzet heb ik dezelfde prestaties van een originele z14xep?
en ff iets anders niet dat ik dat ga doen maar wat is er zo speciaal aan een gsi uit de uk ? is toch ook gewoon een z18xe?
ja ik bedoelde eigenlijk de ketting aangedreven 1400 dus de z14xep .
maar hoe zit dat dan met de elektra aangezien dat niet mijn sterkste kan van auto’s is ?
kan ik niet de aanbouwdelen van me 1200 op die 1400 schroeven zoals in en uitlaat? of werkt het dan niet?gewoon zelf een einddemper maken , heb ik ook en een mooi geluid
brand geen lampje?
ik denk homokineet, kijk eens of je aandrijfashoes nog heel is
Oh je bedoelt de riem vd dynamo? Dat is een V-riem ja.
Als die knapt stopt de auto er na een paar km mee omdat de accu niet meer geladen wordt.
Waarom heb je daarvoor je vader nodig?
Kan je best zelf..
2 bouten vd dynamo beetje loshalen zodat ie kan bewegen. en daarmee de riem losser wordt.
riem eraf. riem erop. dynamo weer spannen met een stuk ijzer ofzo. en die 2 moeren weer vastmaken.
Peanuts!kijkeens hier staat hoe het moet
@opelremco wrote:
@kaneelschep wrote:
Met de c16nz gaan wel geloof ik al je kleppen krom.
Volgens mij juist niet.
Heeft juist meer speling. (correct me if i’m wrong)mmm als die kleppen open blijven staan en de zuigers komen omhoog , denk niet dat het goed gaat
@stefanDTI wrote:
Probeer eens je accupool er ff af te halen. misschien reset de storing zich.
En het probleem met het niet starten is dat de CIM module achter het stuur de sleutel niet herkend.
transponder probleem.
hier kan je heel lang mee door rijden alleen kan je wel eens hebben dat je tot 2keer toe de sleutel opnieuw in het contact moet steken.
misschien helpt de CIM modificatie nog wel.Succes ermee !
die cim modificatie is voor de claxon
@Fearless wrote:
Tja…ik rij zelf op een schroefsetje van 250 euro. Tec Tuning, denk dat ze nu alwel goedkoper zijn geworden.
Heb daar op Assen mee geraced 2 keer. En ze zijn nog steeds niet lek. Dus wat mij betreft een topper voor leuk geld.oke en zijn die ook verstelbaar?
@silver corsa wrote:
ik heb eentje van ap heeft me 600 euro gekost met plaatsen en alle ateste bij
ik zij leuk prijsje:P
@Fearless wrote:
Echt laag gaat alleen met een schroefset. Dan kan je hem met zn wielen in de wielkasten zetten als het moet.
Met een vaste set heb je gelijk weer een beperking, lager en hoger kan je niet.
En als je ziet wat tegenwoordig een schroefsetje kost…..zou ik niet eens meer kijken naar een vaste set.Oke en wat voor schroefset raad jij me dan aan voor een leuke prijs natuurlijk want wil niet teveel geld uitgeven voor een schroefset
volgens mij past dat niet , volgens mij is de naafdiameter anders en/of steek
spoorverbreders zijn ook goed voor je lagers
kabel gebroken ofzo? voel je wel weerstand?
als ik jou was zou ik gewoon lekker weer een origineel filter nemen met dat soort auto’s , en dat ie donkerde van kleur is maakt niet uit , zie ik zo vaak bij ons , en als opel zegt dat zon filter +- 60000 km meekan , dat kan hij dat (onder redelijk normale omstandigheden)
@wim-v6 wrote:
haha, ik zou het zelf niet eens weten, alleen dat dit probleem al tig keren voorbij gekomen is hier.
Vast wel iemand anders die je kan helpen.
Willem
ff OT wat weet jij niet van opels? :P:P
@bareld wrote:
Hallo allemaal,
Volgens de leverancier de juiste dynamo maar een klein verschil De oude had twee schroefaansluitingen en de nieuwe 1 schroef en 1 schuifstekkertje.
zie je kan maar zo de verkeerde zijn wat wim ook al zij
ik rij dat ook en af en toe eens lekker doortrappen , dus is volgens mij niks verkeerds aan
@TWA wrote:
ben je afgekeurd op je Angel-eyes of op Xenon?
Ik kom al jaren door de APK heen, zelfs bij de Opel Dealer. Zoals je kan zien: heb ze ook de Angels. Ik heb er alleen nog LED’s naast zitten, die moest ik er wel uit trekken.
Vind em dus opmerkelijk. Angel-eyes zijn niets meer dan stadslicht. Heb je dus Xenon er bij, ofwel daglampen, dan kan daar afkeur op komen ivm de regels mbt koplamp sproeiers, lenzen en hoogte verstelling.
Succes!
groet Emiel
volgens mij gelden voor auto’s van voor 2007, die daarna xenon hebben ingebouwd , geen regels behalve dat je goed beeld moet hebben en je tegenliggers niet mag verblinden, weet bijna zeker dat die geen hoogte verstelling en een wis was installatie hoeven te hebben
1 september 2011 om 16:45 In reactie op: Iemand met tech 2 gezocht in buurt van Z-Whoek N-Brabant #17912627@sander2.5v6 wrote:
@johanhummer9 wrote:
@sander2.5v6 wrote:
1 keer drukken, dan sluiten ze helemaal. dan krijgen de raammechanismes een signaal door dat alles op slot zit en dan gaan zei mee.
In de raammechanismes zelf zit een stop systeem die alles uitschakeld dus ze zullen niet constant kracht op het raam zetten om dicht te gaan.oke zou dit ook op een corsa c mogelijk zijn?
Ik weet het eerlijk gezegd niet, dan zou je de bedradingschema van de vectra b naast die van de Corsa moeten leggen en de desbetreffende draden op moeten zoeken van de corsa. Ik weet bijna zeker dat die draden niet dezelfde kleuren zullen hebben als bij de vectra. Ook weet ik niet of dat er een beveiliging zit bij de electrische ramen van de corsa, als dit wel zo is kan het waarschijnlijk wel. In jouw geval zou ik zeker een zekering ertussen zetten!
oke ja ze stoppen automatisch (knopje 1 sec inhouden en dan stop hij automatische als hij boven of onder is motortje draait niet door zegmaar)
accu ff laten testen bij de dealer?
weet je zeker dat je dat dunne draadje goed op de dynamo heb aangesloten?
31 augustus 2011 om 15:51 In reactie op: Iemand met tech 2 gezocht in buurt van Z-Whoek N-Brabant #17912625@sander2.5v6 wrote:
1 keer drukken, dan sluiten ze helemaal. dan krijgen de raammechanismes een signaal door dat alles op slot zit en dan gaan zei mee.
In de raammechanismes zelf zit een stop systeem die alles uitschakeld dus ze zullen niet constant kracht op het raam zetten om dicht te gaan.oke zou dit ook op een corsa c mogelijk zijn?
-
AuteurBerichten