Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zou gewoon een andere 2din radio kopen
kun je later eventueel ook nog een subwoofer versterker enz. op aansluiten
laat hem eens dan bij een opeldealer uitlezen
wat voor motor en dergelijke
en als je lampje gaat branden MOET er een foutcode inzitten , dus wat ze bij je garage zeggen dat ze niks konden vinden met de computer klopt nietsorry hoor ik probeer alleen maar te helpen , want als alleen je linker kant kapot gaat misschien zit er wel een verkeerde lamp in ten opzichte van je rechterkant dus
Je zegt zelf dat alleen de linker kapot gaat toch dab zit er warchijnlijk recht de juiste erin
en het kan ook zijn dat er water tussen je rembekrachtiger doorloopt , hebben we ook al een keer gehad op de zaak.
maar dat deksel komt het ”meest” voor@waltwalt500 wrote:
johanhummer9 een bcm bakdeksel?? leg eens uit wat dat is als je wil

het is dat zwarte plastic ding (bcm deksel) wat aan de rechterkant tegen de ruitensproeir resevoir aanzit , dat rubber wat daar in zit wil nog weleens uitdrogen en dan krijg je lekkage.
dit is dat deksel:
hier zie je dat de eigenaar heeft besloten er gewoon wat kit oid tussen te doen ipv een nieuwe te kopen
OFF: wat een klein k*tmotortje is dat ook he zon 3 cil
knappen = zeeeeeeeeeeeeeeeer grote kans op motor kapot
kijk ff wat voor lamp er rechts in zit
het is de bcmbak deksel het rubber wat daar in zit wil wel eens uitdrogen en scheuren , vervang dat deksel en je hebt nergens meer last van
10 oktober 2011 om 15:43 In reactie op: 14 inch Velgen met Winterbanden op Tigra tedoen of niet ? #17911292als je gewoon wat dikker in band ga ten opzichte van je 15” lichtmetaal gaat dat prima
@Fearless wrote:
Dagtellerknopje ingedrukt houden terwijl je hem op contact zet…
Maar kan maarzo zijn dat je ff de computer er aan moet hangen om hem te resetten.
plus de rem in trappen
8 oktober 2011 om 10:50 In reactie op: Mantzel inlaat c16xe….carterventilatieslang vraagje #17895835heb je hier wat aan? http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=37″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@xladage wrote:
Een diesel heeft WEL bougies, dat zijn de gloeibougies (of gloeistaven) voor het voor en na gloeien.
Na vervangen hoef je verder niks te doen, dan werkt het gewoon.Ik heb zelf Bosch er in gegooid, en het is raadzaam om ze alle 4 in 1x te doen.
Even prijzig, maar als er 1 stuk is komen de andere drie vrij snel er achter aan.Overigens, hoe weet je dat er 1 stuk is? Want volgens mij merk je dat alleen met starten…..
gloeistift
denk het niet het voorscherm loopt bij de normale astra j helemaal door naar onderen , bij deze niet maar ben zeer benieuwd wat voor model het wel is
zou maar zo kunnen, je hebt bijvoorbeeld 1 boekje voor verschillende uitvoeringen
@RISL wrote:
Hey, ja, ik heb het over een officiële Opel-dealer. Niet iedere dealer is zo, maar zoals je hierboven kon lezen van die rekening, zijn er meer. Nogmaals, het spijt me dat ik je topic zo verstoort heb. Profile is een goede keuze en zitten in heel Nederland.
Voor de West-Brabanders: Korst heeft inderdaad heel veel op voorraad.
En als het wat meer tijd kost en je hebt mazzel, kun je heel dikke auto’s in het dorp (Fijnaart) zelf zien. Ik kom er regelmatig en heb (van dezelfde eigenaar) een Ferrari 599 GTO, McLaren MP24-12C, BMW M6, BMW X5 M, Porsche 911 Turbo S en nog wat van zulk spul gezien. De Ferrari is trouwens verkocht om plaats te maken voor de McLaren, begreep ik laatst.
wil jij eens mij een pm doen met de info van de opel dealer?
@Petra wrote:
Haha Thnx!
Heb nu al problemen met m’n dak :(
Gisteren met m’n vader heel het dak eraf gehaald, is het plasticje waar het dak aan zit van de kabel afgebroken..
Vanmiddag even bij de dealer nieuw onderdeeltje halen en dan kan m’n dak weer open & dicht als het goed is!haha maar zeker een mooi dak, is volgens mij geen opel optie/onderdeel ofwel?
@sw_reijnders wrote:
weet je al wat je ter vervanging wil?
iets snel wat je niet zo vaak ziet zoals 2.0 ombouw , maar word zeker weer een opel
oke voor iedereen die het nog niet gelezen heeft:
@johanhummer9 wrote:
ja ik heb me keuze al gemaakt hij staat op marktplaats wil toch een auto die al wat sneller is
@RISL wrote:
Tja, helaas is het wel zo. Heb nog wel meer van dat soort rare dingen meegemaakt met die dealer.
Bij m’n apk was de remleiding iets geschaafd. Was volgens hem een afkeurpunt. Nou, prima, dus ik wil naar huis om het te fixen.Blijkt dat z’n monteurs al begonnen zijn met het leegmaken van het remvloeistofsysteem e.d., dus ik vroeg: wat kost het om het hier te laten maken. Nou, een paar tientjes. Midden in de winter, dus ik vond het al prima dat ik voor een paar tientjes niet in de sneeuw hoefde te gaan liggen onder m’n auto.
Kom ik de volgende dag m’n auto ophalen, was het een paar tientjes voor de slang. Vervolgens kwamen er nog vloeistof bij, wat koppelingen, manuren e.d., was het €190. Voor een stukje remleiding en apk.En toen ik m’n auto als schadeauto kocht, ben ik er eens hun mening gaan vragen over m’n motorrevisie. Waren destijds nog best goede kennissen van m’n ouders, maar het is behoorlijk bekoeld. Volgens de eigenaar en z’n pa was mijn motor helemaal naar de knoppen, was er een zuiger gekanteld e.d. Dat konden ze horen, zeiden ze, en er zou een nieuwe motor in moeten dan.
Ik wist op dat moment nog niet veel van m’n X18XE1, dus ik zei zoiets van: het klinkt alsof de kleppen gesteld moeten worden. Nou, dat was belachelijk volgens hun, want dat ging automatisch en dat ging nooit kapot. Tijdens de revisie bleek dat er één hydrostoter kapot was en wat lagers waren wat ruimer geworden. Dus ik zat wel degelijk in de goede richting met dat ‘kleppen stellen’ en toen ik dat ben gaan vertellen, was het allemaal onzin en zeiden ze dat ze al heel veel tijd hadden gestoken in het vinden van een goede ruilmotor voor me (waar ik niet om had gevraagd) en of ik daarvan in ieder geval een deel van de uren wilde vergoeden. Niet gedaan natuurlijk, ze konden namelijk niet bewijzen dat ze er uren in hadden gestoken en ze hadden ook geen ruilmotor gevonden ofzo, het klonk echt als een snel verzonnen verhaal.
Het meest vreemde vond ik nog wel het volgende:
Een maat van me kocht een maand na mij ook een Astra Coupé. Weer een maand later werd die auto geraakt door een auto die geen voorrang gaf. Heel de auto krom, dus verzekeringsgeld opgestreken en wat anders gekocht. Wij dachten namelijk dat het wrak nooit meer recht te krijgen was. De opeldealer kocht het wrak, trok het recht, knapte het op en zette het te koop. Prima, maar er stond duidelijk bij ‘geen schadewagen’. Dus wij stapten toevallig eens binnen, zagen die wagen staan en vertelden dat dat wel een schadeauto was en dattie van die maat van me was geweest. Toen werd ons verzocht om dat niet rond te vertellen en of we wisten waar de radio was, want die was uit het wrak verdwenen. Die zit dus in mijn auto, we hadden ‘m er uit gehaald toen de auto nog bij het schadebedrijf stond. Nou, dat mocht volgens hem niet, want het was zijn auto en of ik die radio wilde terugbrengen. Niet gedaan natuurlijk, want het sloeg nergens op, op dat moment was de auto nog van die maat van me.Een paar maanden later werd die auto verkocht, we kwamen ‘m tegen en iemand zat op een recht stuk continu tegen te sturen. Weer een paar weken verder stondtie weer bij de dealer en sindsdien rijdt er één van de monteurs mee en die zie je ook altijd tegensturen op rechte stukken. Dat wrak was dus ook gewoon niet meer goed recht te krijgen, de auto stond zo krom als een banaan toen hij was geraakt.
Het spijt me dat ik zo offtopic ben gegaan. Er zijn gewoon een hoop ‘smerige’ autobedrijven die alles doen om je geld uit te laten geven.
en je hebt het hier over een opel dealer?
@Corsa_GSi wrote:
@sw_reijnders wrote:
als je op de RDW website kijkt bij je kenteken, dan staat daar ook gewoon vermogen op genoemd.
ik weet niet of die vlieger zondermeer op gaat zoals jij het zo zegt.Dat klopt die vlieger gaat niet op nee, maar als ze gaan controleren, dan kijken ze echt alleen naar motorcode. Ze hebben echt geen mobiele rollenbank bij zich :sleeping
weten die kneuzen wel waar de motorcode staat?:P
ja ik heb me keuze al gemaakt hij staat op marktplaats wil toch een auto die al wat sneller is
@drempelvrees wrote:
Graag even jullie mening over deze velgen, hoe zouden ze staan onder de vectra, en wat voor een naafdiameter heeft mijn vectra eigenlijk??
Precies dezelfde velgen/kleur, maar dan onder mijn auto, gaat om 19″:

Grt René
ik vind ze iets te sjonnie achtig voor je vectra , maar das mijn mening
ja oke ik ga geen duizenden euro’s uitgeven aan een c/z20let , maar ik wil gewoon wat meer power zonder duizenden euro uitgeven.
ja als ik genoeg geld had lag er lang een c/z20let in maarja -
AuteurBerichten