Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@mark wrote:
Voordat we naar het keurstation gaan eerst wat dropveters uitpluizen

en beginnen met het originele kadett dashboard terug te zetten
elke keer als ik mensen bezig zie met dit soort dingen , zoals die kabelboom die je daar hebt liggen denk ik bij me zelf ; O MY GOD , ben ik ff blij dat ik dat niet hoef te doen:P
zet er ff bij wat voor auto , draden allemaal goed aagesloten?
@tamiya wrote:
Vandaag 600 km met corsa gereden. Verbruik was 1 op 14,5 met airco constant aan, is wat anders dan 1 op 15,9 volgens boekje. Zuinigere haal ik echt niet ;)
weet je hoe ze meten bij de fabriek?; bandenspanning op 4 bar, meest lichte persoon die ze kunnen vinden , geen ruitensproeiervloeistof , olie op minimum en en maar 5 liter brandstof elke keer:P
edit: oja en natuurlijk dikke wind mee
@koenelsenaar wrote:
bouten loshalen bij de katalysator en middendemper ook mee vervangen..
”ik krijg hem niet los , ajo dan maar ook de middendemper” :P
gewoon goed heet stoken ja
als hij niet meer wil AANSLAAN het en het MM lampje knippert is het de startonderbreking die niet goed is
misschien dat je hier wat aan hebhttp://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=37
is wel alleen voor tigra en corsa
@chieltjuh wrote:
normaal gesproken zitten er ook gwn soort van haakjes aan je radio pinnen, maar met spijkers en dan een beetje wrikken moet deze wel loskomen:)
Niet dat het nodig is omdat de aansluiting die je zoekt niet aanwezig is:) :jerry
ja dat weet ik maar ik denk niet dat hij van die speciale radio beugeltjes heeft zoals bij ons op het werk
vier spijkers in die gaatjes zodat de lipjes binnenin naar binnen worden gedrukt en dan de radio er uit trekken
bruin is bij opel massa ja waarschijnlijk daar verkeerd gegaan
edit: iig bij de wat oudere modellen
heb je niet per ongeluk achter de radio en stekker los getrokken zonder dat je het in de gaten had? oid
edit: zekering van de radio nog? neem aan dat het om een klapscherm radio gaat?
kijk ALLE zekeringen even na of ze nog allemaal goed zijn
vandaag ff me cabriootje gewassen en gepoetst:D
:kewlpics :

@Haasje17 wrote:
De x18xe en de x20xev zijn eigenlijk dezelfde motorblokken met een andere boring, ecu kabelboom bak en alle andere dingen kun je gewoon behouden.
oke dat is mooi maar als ik de ecu gewoon weer kan hergebruiken krijg ik dan wel de prestaties van de x20xev , want de ecu denkt dan nog steeds dat er een x18xe in ligt ? moet ie dan ook niet meer inspuiten?
@Cargirl19 wrote:
Ik heb er een 1.6 16v inliggen. De einddemper is ook voor een Astra G, alleen voor een diesel dan.
wat zou er verkeerd moeten gaan?de astra g heeft volgens mij 2 verschillende einddempers 1 ziet er uit als een rechhoek en de andere is wat korter en heeft een hele andere vorm ,en degene met die andere vorm word zowel als voor de 1600 16v gebruikt als voor de diesel , maar de pijp met die andere vorm ziet er op de EPC hetzelfde uit als van de diesel maar, de onderdeel nummers zijn wel anders en de diameter word niet vermeld.
als ik jou zou ik gewoon een einddemper die voor jou auto en motortype is@Cargirl19 wrote:
Ik heb er een 1.6 16v inliggen. De einddemper is ook voor een Astra G, alleen voor een diesel dan.
wat zou er verkeerd moeten gaan?misschien dat de diameter anders is , of dat gewoon heel de einddemper compleet anders is
ziet er goed uit , alleen zou ik zelf niet die motor hebben gekozen
ik zie alleen dat een schroef mist
niemand?
@Fearless wrote:
60dkm is een grote beurt.
Dat is bougies, olie+filter, interieur lucht en brandstoffilter.
Voor het int. filter moet het dashboardkastje al los, en moet je de kachel al uitblazen. Daar gaat allemaal tijd in zitten.Remmen gaan uitelkaar en gangbaar maken (vooral belangrijk bij de achterremmen, die klauwen lopen vast)
Eventueel remblokken vervangen, banden checken en eventueel van voor naar achter.Scharnieren en slotvangers smeren.
Komt heel wat meer bij kijken dan wat iedereen denkt, onderdelen vervangen kan iedereen. Maar de rest wordt vaak achterwege gelaten.
Bij mij in de garage betaal je bijna het zelfde bedrag. Maar dan gebeurt het ook op een manier waarop het hoort, en niet zonder garantie bij jantje in de garage. :vertagMaar natuurlijk, zoals altijd ben je bij een beun goedkoper uit. Ik reken in mijn uurtjes 20 euro, de garage minimaal 50.
interiuer filter = 10min werk , en waarom zou je de remmen los halen als de voering nog voldoende is en het nog goed doen, banden checken is ook 5 min ofzo
heeft iemand een goede site voor een schroefset want op nlpower staat er 1 maar die is 850€ en dat is een beetje teveel van het goede, en de auto moet laag kunnen en met laag bedoel ik echt laag:P voor een leuke prijs
welk kastje heb je het over?
als ik jou was zou ik geen gum gum gebruiken dat word keihard want misschien moet hij over een poosje weer los om wat voor reden dan ook, ik zou gewoon uitlaatpasta gebruiken dat heeft de brezan oid wel
vermeld altijd eerst het type auto
kijk eens of misschien de stekker onder de stoel los zit ?
en anders uit laten lezen@lambo452 wrote:
foto’s!! :jerry
deze gtc van een maatje van me
gewrapt dak, spiegels, die chrome rand in de grille en op de koffer!!

das toevallig deze zag ik afgelopen zaterdag bij de McCarwash in amersfoort noord
-
AuteurBerichten