Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb bij mn vorige astra ook mistlampen ingebouwd, alles was al voorbereid.
gaten zagen (deel wat je moet weghalen is zelfs afgetekend door GM)
mistlampen erin, zekering en relais erin en een andere lichtschakelaar.
Je hebt dus uitwendige lekkage, eerst goed kijken WAAR het vandaan komt, misschien is reviseren niet nodig
[quote quote=18366629]#johanhummer9 Nu weer oke?[/quote]
er zat voor dat ik hem lijmde een beste bobbel in hij zit nu niet echt zoals die uit de fabriek kwam maar het is een HEEL stuk beter als daarvoor, ik stoor me er iig niet meer aan
Hoe is je oliepeil?
Ik heb toevallig het rechterdeurpaneel er van het weekend afgehaald om de plastic strip die in de ijzeren klemmetjes valt te lijmen op het deurpaneel zelf.
zat bij mij ook iets los
Als je goede onderdelen kunt vinden (zonder schade) zou ik het vervangen
Wanneer is die op kenteken gezet?
11 april 2019 om 10:31 In reactie op: Astra enorm veel rook + enorm hoog olie vebruik na reperatie #18365438Waarschijnlijk een stuk in je carter???
heeft de monteur het carter losgehaalt en gekeken of die het kon vinden? En als de olie zo snel weg is zit er serieus een groot lek ergens.
en is de klep vervangen als die zij dat er een klep is afgebroken?
ff teruggaan indd
Was toendertijd een terugroepactie voor die kvs tankjes, hoop van vervangen toen.
sensor zelf werd niet vervangen
Z20leh.
in de overeenkomst stond KILOMETERgerelateerde beurt, dusja beetje sneaky.
maar ik weet even voldoende, bedankt
oja die corsa…………
Waarschijnlijk de beste tip die iedereen zal geven;
koop een auto waar al genoeg vermogen inzit.
wil je toch merkbare pkwinst gaat je dat duizenden euros kosten.
Klinkt als weggegooid geld
[quote quote=18365252]Goh niet eens Hallo… ik ben…[/quote]
ik zit hier al een poosje denk?
[quote quote=18365262]je betaald voor het complete plaatje ongeacht wat er moet gebeuren bij servicebeurt, als je goed kijkt in O.H boekje zie onderstaand illustratie staan, ze kunnen overal NEE aanvinken of enkel stempeltje. maar ik zou anders betreffende dealer eens even bellen of ze zijn het natuurlijk vergeten betreffende elementen aan te vinken. betreft het een ketting of een riem? wellicht kan je riem ook mee laten nemen als interval nadert.[/quote]
heb ff gebeld met de dealer schijnt dat ie wel olie en filter heeft gehad, sinds de koop 500km gereden hoop dat ik dan nog wel kan zien of het nieuwe olie is of niet.
Niet eens een “hallo” of “ik ben”
forum was vroeger stuk leuker
BEETJE pasta kan geen kwaad, gewoon beide uiteinden rondom en een kleine 10 cm ofzo.
Ergens achter de bumper, denk beetje in t midden.
Zon beetje elke dubbeldin radio past er wel in.
internet staat er VOL mee.
ik zal wel voor een fatsoenlijk merk gaan.
en 1500€ gaat dat zeker niet kosten
Waar in de rec moet dit aangezet worden? heb gister zelf een astra h opgepikt en heb ook opcom.
heb je trouwens de security code nodig?
En het is nog niet in je opgekomen om bij de dealer langs te gaan?
Je hebt speciaal gereedschap nodig
Denk dat je het motortje wel kan demonteren , dan kan de klep weer open
Je weet dat boekjes universeel zijn?
Haal je multieriem eraf is het over, dan is het je dynamo, stuurpomp of spanner waarschijnlijk , is het niet over komt het bij de d-riem vandaan
Suggesties? Net zolang blijven terug tot het opgelost is. Ook al moet elk onderdeel van de gas-installatie vervangen worden.
En niet denken van ; nou daar gaan we weer zal de dealer leuk vinden.
Nee je hebt een nieuwe auto gekocht dus moet ie het gewoon goed doen.
Succes
-
AuteurBerichten