Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou eens alles wissen en kijken wat er terug komt.
Is de klacht constant aanwezig of zijn er momenten dat ie goed rijd
dan doe je toch iets verkeerd
met 1 hand de bumper wat naar je toe trekken ( bij de wiel kuip moet je hem iets helpen want daar blijft ie iets haken) en dan met je andere hand de koplamp eruit halen
@16VCalibra wrote:
Afhankelijk van heel veel factoren..
Goed opletten dat die zn druk goed blijft houden, dus constant vermogen. En absoluut niet blauw roken, als die dat wel doet is de turbo verrot
ja dat weet ik de turbo rookt is die op ze einde , en volgens mij ook als er blauwe rook uit de uitlaat komt.
maar constant vermogen , dus als ik het gas intrapt en de turbo komt erin dat die dan niet mag gaan inhouden/stotteren begrijp ik?
maar levensduur van de turbo , ongeveer +-?
mvg
apart verhaal.
eerst was de module kapot toen zat er vocht in de kabels? , als het vocht was weggehaald kon die hem toen niet opnieuw inleren/resetten met de oude module?
en hoe zit het met de doorgeknipte handremkabel?
5 februari 2015 om 13:56 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472890*
Ratelen is meestal ketting ja
En met zon kilometerstand kan die best aan vervanging toe zijn
Was dat die blauwe calibra?
Maar WAAROM wil je alles weg hebben
nu weten we nog steeds niet de reden waarom je alles weg wilt hebben
Hoe zit dat eigenlijk met de turbo , hoelang gaan die mee ongeveer?
@InjectTheVenom wrote:
@Corsaliefhebber wrote:
het is en inderdaad blijft een openbaar forum, king:
dat was je ook al bekend voor je aller-eerste post hier,
dat jij nu geen interesse meer hebt wil niet zeggen dat hier
maar alles weg moet, als dat bij iedereen gebeurt hou je geen forum meer overJa en dus? Ik wens zelf te beschikken over mijn digitale leven ook als dat betekent dat ik niet meer met dit forum in verband gebracht wil worden. Mooi ophouden met belachelijk doen want die zogenaamde weggevallen waarde wordt op een gegeven moment vanzelf vernieuwd door alle nieuwkomers en daarbij zijn er nog meer als zat andere internetforums.
he rustig hij zegt alleen maar iets.
je kan ook al je 4000+ post gaan wijzigen
maar waarom wil je eigenlijk je account en posts verwijderd hebben?
denk niet dat dat gaat gebeuren.
zoals eerder is aangegeven bestaat een forum , ook dit forum, uit berichten die mensen helpen.
aangezien jij 4000+ berichten zullen er zat berichten tussen staan die ontzetten hulpvol zijn.
wil je nou een H of een G , benzine of diesel?
ja inderdaad.
ik wil hem zowiezo op een brug zien anders is het een no-go.
roest ga ik echt goed naar zoeken.
goed opletten met de proefrit , ik ga het wel zien.
ik laat het nog wel weten of die hem heeft gekocht.
uit laten lezen en kijken hoeveel druk de motor wil en ook daadwerkelijk krijgt
Dat geeft wim toch net?
wat hierboven staat..
Tigra a zonder airbag? kan me niet voorhalen dat die er zijn
O ik las het verkeerd, misschien dat opcom het ook kan
Opel dealer kan hem resetten met tech 2 maar zal wel niet gratis zijn
Stoel naar voren?
Niet dat ik het weet hoor , maar met dit soort dingen , storingen of wat dan is het altijd makkelijk om iig bouwjaar , type auto en motor bij te zetten , dat maakt ons het wat makkelijker ;)
Bouwjaar……
Zul je toch hoogst waarschijnlujk een verloopstekker moeten kopen.
Of de microfoon op een andere positie zetten.
Maar misschien is er wel een update voor die de kwaliteit verbeterd.
Het is jou auto maar ik ging terug naar de dealer
Rare afmetingen ????
Wil je je voorspeakers vv , moet je adapters kopen , omdat de standaard speaker vastzitten met 3 schroeven in driehoek vorm , en volgens mij kan je daarna alleen 13 cm monteren
-
AuteurBerichten