Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tja ik ben er persoon GEEN fan van. Want het is gewoon een handbak die alleen voor jou schakelt zegmaar dus je hebt elke keer dat gevoel maar dat is wennen is mij vertelt :p
Tja storing sommige gaan probleemloos mee , maar als er dan een keer wat mee is, is het meestal wel een dure reparatie , maar volgens mij is het niet zo dat je elke week bij de garage staat.
Zit alarm schakeleer niet aan de accu kant?
Oke
Maar wat hij zegt als je de de tand wielen loshaalt HEB je dat stukje gereedschap nodig voor die ring van de nokkenassensor.
Zou maar zou kunnen want het kenteken is 2 cijfers en dan 4 letters.
Maar hij stond dus in de schuur helemaal achterin dus we hebben hem niet supergoed kunnen bekijken.
Maar waren wel wat dingetjes ;
Nokkenastandwielen en de andere d-riem rollen zat wel aardig wat roest op (driem kap zat er ook niet op)
Elektrische kap doet het niet.
En ja die tik in het blok maar we hebben de motor nog niet horen lopen.
Maar over het algemeen zag ie er goed uit, onder de motorkap ook , alles netjes ingebouwd , oliepijl stond nog goed.
Volgende week gaan we hem als het goed is lopend zien en op de brug en waarschijnlijk een stukje rijden.
Ik had er toen 2 voor me corsa van skf ( als ik het me goed herinner) helemaal compleet met hoezen vet klemmen etc voor 120-130 euro volgens mij
Uhm volgens mij hoeft het dan niet als je de tandwielen laat zitten.
Volgens mij stelt het dan amper wat voor , wel goed opletten dat er niks verspringt.
De 2 nokkenassen kan je ook makkelijk blokkeren met een paar ijzeren plaatjes, als je een beetje handig bent snap je wel wat ik bedoel.
Alleen opletten dus dat je de krukas niet verdraait
Ff meten of je stroom krijgt op de stekkers van de deuren
Als ik heel eerlijk moet zijn ; :puke
Moet een extra adapter voor kopen als je je stuurbediening wilt houden
Ik denk dat ik ook al weet wat de dealer gaat zeggen.
Maar dat speciale gereedschap is echt een must , want de nokkenastandwielen kunnen er op duizend manieren op en die ring voor het signaal ook.
maar aan de andere kant bij je dealer , niet geschoten is altijd mis. Misschien kun je een heel zielig verhaal verzinnen dat je heeeeeel weining geld heb om het te laten vervangen :p
Linker/rechter/boven/onder/voor/ of de achterdeur?
Ja staat allemaal in de manuel.
Ik snap dat je snel wil geholpen wilt worden maar door meerdere topics over hetzelfde te maken gebeurt dat dus niet.
Het is niet dat we hier met ze allen alleen op jou problemen zitten te wachten
Confirmed , homokineet ff kijken welke kant, vraag ff aan die monteur welke kant de hoes was gescheurd , hoogstwaarschijnlijk is die stuk
Hier is je “oude” topic
dus 2 achter deuren plus koffer sluiten niet?
geluid bij scherp sturen?
Wat hij zegt….
Bouwjaar corsa?
Gewoon normaal vast
Zit er niet toevallig zon momentinbussleutel bij? Heb dat weleens gezien
Als er echt amberkleur staat dan mag je ze er gewoon ophouden , want amber is het oranje van de knipperlichten als ik het goed heb
Emmen waar ligt dat? Heb je ruimte om te sleutelen en heb je (goed) , voldoende gereedschap?
Volgens mij moet dat wit zijn. Maar omdat het origineel een amerikaan is weet ik dat niet zeker
-
AuteurBerichten