Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als de motor stationair echt loopt te schudden ga ik denken dat een cilinder niet mee doet, kun je niet eens een filmpje maken (duidelijk) als die stationair loopt en dan zachtjes gas geeft
@Opeltje17 wrote:
Die krijg je ook als je een losse as hoes besteld.
Kan wel kloppen ja , ik krijg ook altijd een hele zooi extra onderdelen bij een ashoes/homokineet
En met startkabels?
Is dat zon 1 die in de homokineet zit met 2 van die oogjes eraan of 1 die op de as zelf zit?
Uitlezen , misschien er ergens een foutcode instaat
Indd , er MOET een foutcode in staan
Je zegt dat de garage het heeft gedaan, waarom dan zelf gaan klooien als je gewoon terug kan gaan
Misschien iets in je contactslot niet helemaal lekker ofzo
Starten of aanslaan?
Daarom zeg ik ook lopen en niet rijden ;)
En ook aangezien die zegt dat ie wel even heeft gelopen
Met startkabels moet ie gewoon lopen lijkt mij.
Brandstofsysteem goed?
Gewoon remote van de radio rechtstreeks op de versterker.
Versterker word dan in en uit geschakeld wanneer de radio aan en uit gaat
ik vind het raar dat ze zo moeilijk doen , ik heb een factuur van de motor die de vorige eigenaar heeft gekocht , dan is het toch niet mijn probleem waar dat ding vandaan komt

xenon koplampen
ramen blinderen
chippen mits turbo motorverkoper heeft dus verstand van zaken , NOT
Oke dan laten ondertekenen de eigenaar/sloop van die calibra?
En waar staat het serie/motornummer? Neem aan dat c20let niet voldoende is
Oke dat word dus lastig
Zijn er andere manieren hoe dat ik dat kan regelen?
Nu die hem heeft gekocht is de planning om hem eerdaags een nieuwe apk erop te doen en dan uiteraard om te laten keuren bij het RDW.
Nu lees ik weleens dat ze moeilijk kunnen over de motor en dan waar die vandaan komt.
Hij heeft een factuur van de motor en bak er bij zitten van een garage waar de vorige eigenaar die heeft gekocht, maar er staat alleen maar ; C20let motor + f28 bak.is dat voldoende voor het rdw?
alvast bedankt mvg
Zijn ze gecupt?
Ik zal dan inderdaad ook gelijk de ketting meepakken met die km stand.
En waterpomp , die zit niet zo moeilijk bij die motor, als die gewoon nog goed is en geen speling op de as heeft zal ik hem lekker terugplaatsen
Zou beginnen met die pen te vervangen aan de auto kant
Gecupte banden misschien (ff overdreven gezien dat het profiel omhoog en omlaag gaat , google even) kan je makkelijk zelf checken
Meten is indd wat makkelijker/sneller
Je kan ook ff een plus van de accu op de remote van de versterker zetten kun je dat ook controleren of dat goed werkt
Bij een vectra c is het gene waar je de sleutel instopt een heel klein onderdeel dus ziet niet vast een het complete slot.
Weet dus niet hoe dat bij een astra zit
-
AuteurBerichten