Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het lmm verhaal was loos alarm, probleem was doodsimpel de gasklep instelling. Nu is het alleen weer het ontstekingsprobleem ><
Maar met het vervangen van de rotor, verdelerkap en bougiekabels heb ik verder niks aangeraakt. Waar kan de fout dan zitten vraag ik me af?Mensen in de buurt van Etten-Leur (bij breda) die zo vriendelijk zouden willen zijn en me verder kunnen helpen? ;)
net met de volgorde van de foto proberen te rijden (met 2 goeie bougies, 1 lichtbruine en een met koolafscheiding)
Hij startte goed, maar weer weinig vermogen en keiharde knallen…..KIJK! Daar hebben we had aan. lekker duidelijk!
Bedankt!Geloof wel dat het streepje van de eerste cilinder bij mij bij de rechtsbovenste input van de verdelerkap zit?
Zo mooi om te zien dat zo’n auto zo veel liefde krijgt!
Keep up the good work!heb nu de volgorde te pakken, alleen mijn bougies zijn nu allemaal verkoold (nog van daarstraks denk ik)
dus moet even nieuwe erin doen en even kijken wat ie dan doetIs het niet gewoon een kwestie van de kabels in goede volgorde erin steken?
Kijk, ik ben nog jong en ik moet nog veel leren, en ik heb al heel wat geleerd door veel dingen zelf op te lossen. Dit was dan misschien een mindere poging maarja, dat wordt wel weer opgelost en daar leer ik dan ook wel weer van
Ik heb laatst de rotor, verdelerkap en bougiekabels vervangen als een kip zonder kop, zonder te kijken naar volgorde/lengte oid.
Kwa op tijd zetten heb ik niks verandert.Helaas,
Wilde net wegrijden, GEEN vermogen meer, en klapjes uit de motor,
Ben maar meteen teruggedraait….Ontsteking probleem?
Ben ten einde raad haha wil zo graag rijden maar telkens is er wel weer iets maarja, dat is de tol om zon auto te rijden natuurlijk…Maar jullie ideetjes??
hij loopt weer!
Heb hem wat hoger in stationair toerental afgesteld. loopt ie veel mooier.
Hij loopt nu iets meer dan 1000 rpm stationair.Daarvoor iets minder, toen liep ie ook maar heel erg schokkerig en onregelmatig.
denk dat ik het probleem gevonden heb, het is gewoon een kwestie van die gasklep afstellen, hij stond wat te laag afgesteld, net probeerde ik hem af te stellen maar kreeg ie weer iets te veel. Dus strakjes ff met mijn pa goed afstellen en karren maar!
btw hoe controleer je dan op valse lucht waar meot ik dat aan zien?
zal ik even naar kijken.
nog even ter toevoeging, van de gloednieuwe bougies hebben 2 en 3 koolstofafzetting
wat zijn eigenlijk de dingen die het stationair toerental beinvloeden? Deze moet duidelijk omhoog
ja precies haha ik riep maar wat ik weet het niet
gasklep?Stappenmotor misschien? Waar kan ik die vinden?
is opsturen een optie?
Btw. Ik heb net nog even gekeken, en het probleem is zegmaar dat hij stationair gewoon in toeren dusdanig daalt dat hij stilvalt, zou de oorzaak ergens anders kunnen liggen?
nice haha
maar heb écht écht heel dringend een LMM nodig!!
Bij cope hebben ze alleen een 7 polige liggen ):pliess help!
no shit haha ik bedoel welke 16v
@Maarten Wat heb je erin liggen? :D
Zulke mensen moet je mee naar het bos nemen om ze daar zonder te knipperen met je ogen door hun kop te schieten!
of ben ik nu een beetje te grof? :jerryrotor zit net een gloednieuwe in.
Net met maten naar gekeken, zeggen allemaal LMM VERVANGEN!
Dussss wie biedt aan??????Geen pluimen uit de uitlaat oid.
Onder de 2k toeren schudden en stotteren en afslaan. (hoorde ook een klap uit de luchtfilter)btw de garage heeft geen auto ambulance ):
probeer het eerst zelf op te lossenHeeft er misschien iemand nog een goedwerkende LMM over? om te testen?
Ja maar ik denk nu dat het probleem niet bij direct een teveel aan benzine ligt maar bij een teweinig aan lucht (en indirect daardoor misschien ook wel teveel aan benzine). Aangezien hij boven de 2000 toeren blijft lopen, maar zodra hij daar onder komt gaat de motor hard trillen en schokkerig lopen en slaat hij af. Ik heb geprobeert hem op de noodloop te laten lopen (stekker van massameter eruit halen) maar dit had geen resultaat. Kan het probleem alsnog bij de LMM liggen?
Ik heb btw een openlucht filter kop en heb hem ook al even laten lopen zonder die kop erop aar ook hetzelfde probleem
-
AuteurBerichten