Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb hem al gevonden!
Ik zie er op het eerste zicht niks aan, hij is wel erg smerig, maar dat is vrij vanzelfsprekend, gezien de plek waar hij hangt… om hem te demonteren en schoon te maken enzo moet hij wel op een brug denk ik..waar zit die precies?
Bedankt voor de reacties, daarnet nog even geprobeerd, en na heel veel pogingen ging ie rond, maar ik kreeg geen vonk….
Dus ik wat met kabeltjes lopen rommelen, en daarna ging ie weer vaker rond (na aantal pogingen maar niet meer bizar veel) en sloeg ie weer goed aan, testritje gedaan en alles deed het weer,,, hoe kan dat nou komen denken jullie? voor mij is het een raadsel :SIk zie alleen maar de linker, en ik vind 125 per stuk ook wel aan de vele kant…
Welkom welkom!!
Voor het stellen van de carburateurs heb ik eventueel wel een adresje in Etten-Leur (Bij Breda)
;)
ik ben bij oldtimer parts gegaan!
Service bevalt me tot nu toe erg goedErg triest om zoiets mee te maken, ik zou er nooit bij uit moeten komen…
Heel veel succes met het herstel.
Ik ben even wezen kijken, en het spruitstuk was nog goed ik had het verkeerd begrepen, het was zo dat de spruitstuk pakking er uit geblazen is, en aangezien dat een rij is zal zowel de uitlaat als inlaat eraf moeten om een nieuwe pakking te monteren, Vanaf de voorpijp moet er dus een nieuwe op, die simons uitlaten hebben een diameter van 63,5 en mijn voorpijp 62,5 dus dat zou wel moeten passen toch??
Verder: Kwa bodem was hij op een plek na nog erg goed, alleen voor bij de wielkas moet ik hem even een behandeling laten geven,
Hij raadde ook aan om de kleppen te laten stellen om hem dan nog wat minder bokkig te laten lopen.Met de achterremmen zat het zo: de remschoen heeft niet gepast, dus hebben ze daar gewoon een schroef tussen gelast om dat te laten passen…( uber beunhaas praktijk)
De achterste pijp van de uitlaat rustte ook op de achteras omdat die helemaal loszat en ze hebben er gewoon een stukje rubber aan vast gebonden waardoor hij niet zou rammelen.
Ook de midden en einddemper waren bij de buis gescheurd en dit was gewoon erg slecht dichtgeplamuurd…
Dus al met al gaat het wel wat kosten om die vieze kwaaltjes op te lossen, maar dan ben ik er ook gewoon lekker van af natuurlijk!
Jaa precies ik moet het ook gewoon positief zien, hij komt er uiteindelijk wel weer lekker sterker en frisser uit, en ik leer er ook weer van ;)
Probleem heb ik ook gehad,
Het beste kan je even sleutel op contact zetten en dan met een metertje meten van massa naar de + van je bobine, geeft deze 12V aan, dan is de bobine hoogstwaarschijnlijk defect.Net de bobine gefixt en hij start weer! :D
Zo blij als een klein kind hahatop! PM me maar met prijs enz ;)
Uploaded with ImageShack.us
Zo, de bobine staat er in, heb de houder ook weer een beetje netjes gemaakt, ziet er wel netjes uit nu vind ik, nu alleen nog even de ronde aansluiting die je los ziet hangen vervangen voor een vrouwtjes klemmetje, en dan maar hopen dat hij weer start…
Nee nog niet, ik heb een nieuwe bobine liggen, zaterdag komt er iemand even een vrouwelijke aansluiting brengen en dan kan ik de nieuwe bobine plaatsen, hopelijk is dat het probleem uiteindelijk…
Hmm, ik heb pas geleden nog de hele ontsteking geregeld samen met Johnny (The_Undertaker), toen is die er wel uit geweest, maar ik neem aan dat dat wel goed zal zitten
Zijn allebei nog maar een aantal maanden oud, en heb ze gechecked en ik zie geen gekke dingen
Ik heb zojuist even de bobine doorgemeten van + naar massa, en deze geeft 12 volt aan. En geen vonk dus dan neem ik aan dat mijn bobine defect is…
Ik ga gewoon lekker een frisse nieuwe aanschaffen denk ik, alles past toch neem ik aan? (met evt aanpassingen van aansluiting/stekker)Maar iemand een idee waar ik het probleem moet gaan zoeken? Geen vonk dus..
Bobine moet ik nog even doormeten, verder nog ideeen?
JA daar stond hij haha! Nee we hebben hem vanochtend naar huis gesleept dus hij staat weer lekker binnen.
Net de vonk gecontroleerd, geen vonk,, hier worden we al wat wijzer van denk ik.
Kapotte bobine?Vonk moet ik inderdaad nog nakijken, bougie is wel goed nat zegmaar, niet te nat, niet te droog, dus dat is denk ik niet het probleem, might be wrong
Voor de zekerheid benzine bijgevult, dat is het probleem niet…De slang van de injectie naar de remkrachtverdeler zit goed, bougies zijn droog en worden met doorstarten enigzins nat dus benzine krijgt hij wel….
Dus weet het nog steeds niet
tank stond nog op 40 procent ofzo dus dat zit wel goed.
wat ed zegt inderdaad, accu sluit ik uit, want heb al met een andere accu geprobeerd, zelfde probleem, hij slaat niet aan…
Daarstraks sloeg hij even zwakjes aan toen ik zegmaar stoptte met starten, maar na een aantal seconden stationair draaien ging hij weer uit… -
AuteurBerichten

