Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kadett4x4 wrote:
De tank weer een stuk leger gereden, blijft een genot.
groeten.
ik wilde het ook vandaag doen maar had geen druk op mijn koppelingspedaal
ben ik maar weg geloope uit frustraties2 december 2014 om 00:59 In reactie op: voyageboy’s corsa en stekeltje’s voyage en rekor.. commodore #17984995bestaat dat dan ?
ik heb ze van een E36 bmw er in gebouwdkadettje is goed gekeurd
eerst was me aslast op de vooras 30 kilo teveel
maar naar een paar aanpassingen en beter gewichts veredeling zat ik er 20 kilo onder
toen was goed gekeurd maar wat een drama dat rdw zeg pffwat rijd het leuk en bloed snel haha
ja denk als ik het blok ken laate werke zal een raam mechanisme ook wel moete lukken
heb alles van de bmw gepakt de geleiders die op het raam zitten motortje mer arm en schakellaars
op de hoogste stand gezet dan beetje kijke hoe hij het beste uit komt werkt perfecthaha ja ik snap je helemaal over die spatlappen
ging meer voor de groep B rally look haha
maar als mense denke dat ik drm een zondag rijd ben vind ik het goed hoor zulle ze nog raar staan kijke als ik bij stop licht weg ga hahahaha denk het ook niet gaat om het idee haha
gewoon die 1.2 subframe dicht boxen
draag armen mag je ook verstevigen
en als goed is passe de klauwen/schijven van een 2.0 ascona op de 1.2 naaf
heb wel zelf al een achter as van een 2.0 die past er zo onder alleen de panhardstang moest ik inkorten
met me 1.2 remmen had ik apk technisch genoeg rem druk voor dat gewicht
voor veiligheid komt er 2.0 op voor en achter hoope dat het voldoende ismijn Kadett toen ik em kocht

en hoe hij nu is

dankje
vind je ? vind die spatlappen wel stoer hord bij die oude auto’s haha
zijn weer bezig geweest eind is in zicht
stabilisatiestang er onder


ascona 2.0 achteras er onder met spatlappen

elektrische ramen in gebouwd had het toch nog liggen van die BMW
originele deurpanel ken der nog gewoon op


ja dat en het werkt zo miss ooit manta verlaging veren over onder, maar dit werkt ook zo haha
vandaag de kadett op de weegbrug gehad tot mijn verbazing was er maar +/- 50 bij net geen 800 kgheb gisteren een voor keuring gedaan heb een aardig lijstje maar zijn allemaal kleine dinge en nog wat las werk
ben nog niet echt op de weg geweest beetje op het industrie gebied rond de garagevan de even het dorpeltje gelast mooi Rat-Rod Style
nu allen nog wat las werk rechts voor in de wielkast



ja komt later allemaal nu eerst ff apk zo dat ze naar RDW ken
vandaag de veren vervangen heb er 2.0 ascona veren er onder gezetvoor:

Na:

het stoere is er wel een beetje af nu het een traktor is hahaneem de heele as die ook ook ff sterker
heb zelf een cardan moete lassen zit nu nog een 1200 diff onder maar die gaat er onder vandaan
die overbrenging is veels te ligt als de diff het als een 1000km volhoud haha
de bmw bak heb vrij ligte versnellingen en een zware eindoverbrenging 3.15/1
een 1200 diff is iets van 4.11/1 dacht ik en die van een manta/ascona 3.45/1
das al beterhet passe en meten gaat veel werk in zitten zal zelf je motorsteunen bak steunen moeten maken
ik weet niet of de volvo een hydraulische koppeling heeft anders moet je die ook aan passen heb mijn paar dagen gekost voor dat die goed was
je moet een schema hebben voor de kabelboom waar welke draad voor is en hoe je hem moet aan sluiten
en pas alles meteen goed aan maak het degelijk voor de RDWeen c20ne is plug en play maar of je daar echt wint mee maak denk het niet
alles past er in als je maar wil
ik zou het wel bij een opel blok houde is het makelijkste c20let ofzo en anders een c20xe zijn ook wel leuk
of iets compleet anders een vr6 denk dat wel pijn en moeite gaat koste Opel en Vw wil nog wel met elkaar gaan bijte haha
meten is weten ga meten hoe groot je ruimte is en hoe groot je blok is zo’n t5 blok uit een volvo zit ook wel pit in hahaja moet hier en daar nog wat aan passen dan keuring klaar maken en om keuren
en een kenner hord dat een een 6 pitter onder de kap ligtdank jullie wel remmen/achter as word allemaal manta/ascona 2.0
gewicht op de voor as is wel ff teveel en achter niks dus hij spint zijn vermogen weg
tis snel in theorie maar om het daad werkelijk op de weg te krijgen in nog een kunst
als het moet spint hij in zijn 4 nog nou help die kleine bande super ligte eind overbrenging niet echt mee
met al dat gewicht voor sperr’d hij zich zelf wel tis geen circuit auto tis leuk speelgoed
en kwa onderstuur valt het wel redelijk mee had erger verwacht
nou ben ik nog niet tot het limiet gegaan in de bochten
was ook meer voor me zelf kijken of ik het kom om zo iets te maken26 jaar
1e auto was een Corsa B GSI

mijn 2e was een Chevrolet Chevelle 1973

3e een Chevrolet Caprice 1967

laaste aan koop weer teurg naar Opel met een C kadett

7
ja ze groot schalig moet je ding zijn leuk om een keer te doen
ben wel benieuwd naar het eind resultaatdacht dat mijn kadettje wel rap was maar dit slaat echt alles haha wat een machine
wat een project man
ben je niet bang dat de stevigheid uit de auto is en ontwricht raakt ?het past allemaal nog vrij goed ook heb wel tunnel moete verlassen van mechanische naar hydraulische koppeling
het rijd wel leuk power zatja ik kocht hem mat zwart ik had nog een pot menie en een pot zwart staan denk word mooi donker bruin maar werd meer een paars tint
lag ooit een 1200 in was een leuk motortje wilde iets meer pit heb er een M50B25 BMW motor in gehangen -
AuteurBerichten