Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door marcV
Ik zal ook maar even een paar foto’s posten. Dit is mijn gasstel:
[/img]Mooie achterraamspoiler.:wub
Origineel gepost door johnnyboy
hier wat plaatjes van onze omie
john
Vraagje, wat is dat voor maat velg, en weet je mischien ook et-waarde?
Origineel gepost door mr-turbo
komt ie dan daar ook nog onderuit, ik bedoel is het laagste punt in de neus de radiator , als je bv iets zou raken ?het schijnt dat bv van een porsche 944 dat niet het geval is
Laagste punt van de radiator komt ongeveer gelijk met het laagste punt keienvanger, echter is dat gedeelte weg. Dat is sowieso al nodig om de lijn 6 er in te krijgen.
De gte-voorspoiler komt een flink stuk lager dan de keienvanger.
Laagste punt blijft de onderkant van de voorbalk, en dat is weer gelijk met onderkant carter. de onderkant van de radiateur zit zo’n 10cm hoger.Bij m’n MV6 gebruik ik de radiateur van Senator/Monza-A
aangezien de lengte een stuk korter is dan de lijn6
deze is nog hoger, groter, en koelt prima, past mooi tussen de scharnieren van de motorklep, en zit eveneens 10 cm boven onderkant carter.
Ik denk dat dit ook goed past voor een V8
Is geen CIH, weet ik.De onze dan ook maar


zo lijkt ie niet zo groot.:)

Later, in 2009 werd het ding door een boef mee genomen.
Dus hebben we hem vervangen door een 3.2

Ik weet het Henk, maar ik vond dit gedeelte “wie rijdt welke…” leuker voor mij, want het grootste gedeelte bij ” ff voorstellen” is zoals je zelf al zegt, maar al helemaal voor mij onbekend.
Verder voel ik me toch alleen maar op mijn gemak bij de achterwielaandrijvers.Ik krijg mischien ietwat het idee dat we iets ver zijn af aan ’t dwalen, Maar bij deze wilde ik mij toch nog even voorstellen. Dit omdat ik vandaag ergens las dat men het niet altijd netjes vind, dat men zich niet voorstelt, alvorens zich te mengen in de discussies van het forum. Natuurlijk ergens ook wel logisch.
Nou bij deze dan, Ik ben reeds lange tijd bij de Mantaclub, heb zelf 4 aatjes, waarvan 3 6-cilinder, en 1 turbo. Allen zijn te bewonderen op http://www.manta-zuidlimburg.nl en vervolgens ‘jo’ aanklikken. Dat is voor mij makkelijker en sneller dan uit te zoeken hoe ik alles hier zo krijg.
Dagelijks rij ik in een commo B, en mijn vrouw heeft sinds kort de senator B vervangen door een Monza, welke ook is voorzien van een 24V met automaat.
Inmiddels is die weer vervangen door een Omega 3.0V6 type facelift 2000
foto’s:








-
AuteurBerichten