Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Natuurlijk keuren ze dit goed!
Ik las wel ergens dat RDW-keurmeesters autoliefhebbers zijn. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
Van sommigen vroeg ik me af, of ze niet beter bij de politie of milieupolitie af waren.
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar ik durf bijna wel te zeggen de helft.Ik zat dus weer helemaal fout.
Blijkt dat de uitbouw gewoon op is gebleven, enkel de kleur is gewijzigd.
Ik weet ook niet hoe ik daar bij kwam;
Kenteken bestaat nog steeds, zie ik,
APK verlopen, ook reeds in 2001Aatje, bedoel je?
Kan best, maar staat als 4 geregistreerd.
Apk was begin 2001 al verlopen.Volgende 2 heb ik ook al weer een hele poos nergens meer gezien.
Ook deze CC heb ik altijd mooi gevonden.

Deze foto is genomen in ’96 bij Mantzel.
Van de bovenste foto is een tijdje geleden een soort documentaire van geweest. Men ging alle voorgaande eigenaren van deze auto nog ’s op zoeken

De onderste was ook voorzien van en 24V
Stephan uit NeussZou best kunnen van die kapjes, dan is dat me niet meer op gevallen.
Ik zal ’s kijken of ik zijn woonplaats nog kan achterhalen.Heb ik zelf niet meer, ook niet toen het bordeaux werd.
De zelfgemaakte uitbouw en skirts heeft hij toen weer verwijderd, net als de kapjes bij het luchtrooster.
Wel behield hij de balkvormige bumpers.Misschien dat iemand anders daar een foto van heeft
Origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door Jo
..Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Naderhand bourdeaux-rood.
Bestaat ie nog?Was dat eentje uit Friesland? :o
Ik mag hopen dat die niet meer bestaat.
1 van de laatste keren dat hij in actie was, was op het evenement in lelystad, daarna stond hij te koop voor redelijk wat geld en zou anders in onderdelen verkocht worden gezien de motor die erin lag. De auto was toen overigens Paars-metallic.
Deze auto in deze kleurstelling is ooit door Engelsen verkozen als meest afzichtelijk voertuig in de mantascene.
”
Dacht wel dat het een Fries was, als ik me niet vergis heette hij Henk van Goor?
Laatste keer dat ik hem sprak was in Baarlo. Hij was kwaad op me, en vond dat ik niet mocht mee doen omdat ik géén ‘opel-motor’ in de manta had.
Had hij misschien wel een beetje gelijk in….:hmmzMet z’n allen in de boot. Ik geloof we waren met dik 70 auto’s

En dat was ik, in jongere tijden dus
Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Naderhand bourdeaux-rood.
Bestaat ie nog?Ook in de U.K.




Bovenste foto is genomen ooit bij Randd Helmond

Onderste is genomen in Engeland 1e treffen met de club Northhampton.Ook deze zat altijd bij de prijzen.
Bestaat wel nog denk ik, maar wordt ‘r nog wat mee gedaan?

Origineel gepost door mantamarkie
die gele a GT/E was van jan andriessen, een orgienele GT/E en was de laatste jaren van marcel hier op het forum, zeer mooie wagen tot op de laatste dagen nog dat hij hem had, toen verkocht en volgens rdw bestaat het kenteken niet meer, zeer waarschijnlijk ge-exporteerd?:hmmzDus Marcel is ook manta-af?
jammer.De bovenste is van SS
Toen al met een 24V

En wie waren dit?

Lelystad ’93 geloof ik
De gele is naar een andere eigenaar, ook hier ergens op het forum, de anderen………..?

Of deze;

Waar zijn ze gebleven?

De rode linksvoor, is de mijne. De goude is RIP, de groene wel nog ergens……..
Als iemand van de anderen iets weet………..Origineel gepost door obelix
de zijkant lijkt op een a omega de velgen ziijn ook het zelfde
als ik op men a omega heb zitten
de kop lijkt op een calibra
achterlichten lijken op van een b omega
gewoon een auto die van verschilende delen gemaat isEn de bak lijkt van een Campo:)
:o 2 x120mm?
Je zou d’r bang van worden.nice, very nice:thumbup
Jip

De complete ombouw is eventueel te bewonderen op http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?t=1177Idd géén G3, was me te duur, verbruik scheelt niet echt veel, om dat eruit te halen rij ik te weinig.
Loopt uiteraard ook op benzine.De mijnen:








Owh, uh, nee, uh, ik was m´n leesbril kwijt.:D
-
AuteurBerichten