Jo1

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 456)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: project manta turbo #17385949

    origineel gepost door zeilmakerij
    zeeeer goei,maaaaar wa kost dat allemaal wa nie.Schat dat je nie beneden de 15 mille blijft…..:hmmz

    Moest dat dan?
    Of had jij liever een nieuwe astra / meriva / safira gehad??

    In reactie op: Vroeger #17346980

    Waar was dit ergens?

    In reactie op: project manta turbo #17385935

    Mijn reactie wat de achteras betreft,
    Eigenlijk heb ik een tijdje (veel te lang) met het zelfde principe gereden, maar dan zonder die binnenste zelfgemaakt reactiestangen. Die lijken mij een beetje overbodig.
    Ook de stabilisatorstang is overbodig want de as is op deze manier al behoorlijk star / afhankelijk.
    Wel leuk voor het driftwerk.

    Nadat ik mijn 2e M3 heb gebouwd met 4link, heb de ander ook maar gelijk van 4link voorzien. Verschil is goed merkbaar. Had ik veel eerder moeten doen.

    In reactie op: project manta turbo #17385917

    Heb je misschien ook een foto welke is genomen aan de voorzijde van de achteras?
    Dus m.b.t. de ophangingspunten as t.o.v. carroserie.

    In reactie op: Rekord '63 motor wissel nieuwe foto's #17394637

    Ik wil niet raar doen koekie, maar eigenlijk moet daar toch minimaal 10×19 onder dacht ik zo!
    De rest gewoon zo laten.

    In reactie op: Ascona-A PICTURE-topic (wie nog meer een A-tje?) #17388079

    Nog een paar die mij wel kunnen bevallen.



    En dan het echte werk


    Mee eens, van mat krijg je spijt!

    Moet blinken!

    In reactie op: Vroeger #17346910

    Klopt, alleen niet vrachtwagen, maar één van de grootste kranen van Europa, Fa Mammoet.

    In reactie op: show hier je omega #17327917

    Zo zeg, dat is nog ’s duidelijke taal. Caps Lock on, weinig komma’s en punten.

    In reactie op: Vroeger #17346881
    Quote:
    origineel gepost door Black Magic
    hier weer wat oude foto’s ook rallyfoto’s

    Mooie wielen, ook de wolfrace van deze rode A. Zulke zie je nergens meer., lekker breed.

    In reactie op: Vroeger #17346880

    Destijds zag je vaak lijnbussen / touringcars met soortgelijke achterlampen. Je weet wel, 3 stuks naast of boven elkaar in de kleuren oranje, rood en wit.
    Volgens mij komen ze daar ook vandaan, de rode.

    In reactie op: Show je velgen #17352041

    Zilver met zwart had ik mooier gevonden. Maar goed, smaken verschillen.

    In reactie op: project manta turbo #17385894

    Ja, ben ik ook wel benieuwd naar.

    Heb ook nog even een vraagje over de koppeling. Gaat deze niet erg zwaar?

    In reactie op: Vroeger #17346874

    zat ik zelf ook al aan te denken, nee, ik geloof dat ik een 4traps automaat heb ingebouwd, voor zover ik me kan herinneren.

    In reactie op: Vroeger #17346872

    origineel gepost door barry ti3000
    Volgens mij heeft Pascal een dagboek bij gehouden van 15 jaar.Altijd leuke info .Heej Jo waar staan die foto´s van die LV van Johan die volgens mij wel op een eerder foto van jou staat tussen die van ons in.En de AD van Den hartog zie ik ook niet? Dat heb ik altijd een heele mooie wagen gevonde. Als ik dat zo lees zijn er mensen die veel onderdelen hebben met al dat gesloop.

    De -ad- is paar jaar geleden nog bij me geweest.

    In reactie op: Vroeger #17346865

    Jezus Christus, Pascal,
    door jouw post ben ik de vorige bladzijde nog maar ’s goed gaan bekijken. Pas na 8x goed te hebben gekeken, moet ik je gelijk geven ook nog.
    Oftewel ik had mezelf en de auto niet eens herkend. Pa na goed kijken zag ik de polijste randjes van het ATS-binnenwerk.
    Komt natuulijk ook omdat de kleur door het licht iets anders is.

    En ook de geelzwarte had ik niet herkend en is idd door mij gesloopt. Echter zag deze wel totaal anders (slechter) uit als op de foto.
    De uitbouw van deze is overigens wel weer opnieuw overgezet op de groene van Curry.

    De LV-04-FT (oude van J.Peters) bestaat volgens RDW ook niet meer, alhoewel deze tijdje terug ergens ook op dit forum heeft gestaan.

    De -AD- bestaat volgens mij zekers nog. Helaas wil de eigenaar en z’n gezin nix meer te maken hebben met de club i.v.m. bepaalde omstandigheden destijds te Vierhouten.
    Jammer.

    In reactie op: Tigra C20LET gaat naar de RDW #17394799

    origineel gepost door Maus010

    En wat gebeurt er met het kentekenbewijs na afkeur??

    Kenteken wordt bij de voorkeuring al in beslag genomen.
    Pas bij goedkeur weer terug gestuurd.
    Dus bij afkeur, zul je eerst het desbetreffende punt van afkeur weer zien goed te krijgen, oftewel in originele staat brengen.

    In reactie op: Tigra C20LET gaat naar de RDW #17394796

    Bij mij gooiden ze de koffer hartstikke vol met gewichten, kannen met water, om te kijken of het ergens aan loopt.
    Ook op de stoelen werden gewichten geplaatst.
    Maar, is wel al weer een hele poos geleden.

    In reactie op: MANTA B CC 3.0 24V ombouw en restauratie #17391100

    origineel gepost door Redmen
    hahaha ja meschien :P

    maar kreeg een tip dat vaak bij grotte vrachtwagen garage’s ze dat ook vaak doen assen verstevigen
    zal nog proberen foto’s op internet te zetten van verstevigte assen

    ga van de week me tunnel huis los halen en kijken hoe de versnellings bak past gebruik trouwens een 2.2
    versnellingsbak is wat beter dan die van de 2.0 want dat is wachten tot ie kapot gaat of je moet heel rustig rijden :hmmz

    2.2 beter dan 2.0 ??:hmmz

    In reactie op: MANTA B CC 3.0 24V ombouw en restauratie #17391099

    origineel gepost door Manta-aero
    Aandrijfas komt waarschijnlijk of een massieve as tussen de 2 price assen, en anders komt er een pijp om de bestaande as.

    Massieve as ??:o

    In reactie op: Vroeger #17346825

    Hey hoi Barry, leuk nog ’s wat van je te horen hier zo.
    Mooie foto’s
    gr, Jo

    In reactie op: Hoe oud is de gem. omega rijder #17387481

    origineel gepost door rex
    ik denk dat het gemiddelde zo rond de 30/32 ligt.
    ben namelijk ook 32 jaar

    Denk het niet hoor, of je moet alleen de omegarijders bedoelen die hier op het forum zitten.
    Wanneer ik buiten de bestuurders zoal bekijk, zie ik maar weinig jong volk achter het stuur, die zitten meestal achter.

    Ohw, ben zelf 44, en was 35 toen ik m’n eerste Senator B kocht.

    In reactie op: Vroeger #17346787

    @Ronald, mooie foto’s, heb je nog meer??

    In reactie op: turbo op kenteken krijgen???? #17311011

    Tjonge jonge, wat lees ik hier toch weer een hoop bullshit
    – Vectra let-keuren 500euro??
    – Kadett let keuren niet mogelijk??
    – Overzetten op vectra/ calibra bodemplaat??
    – Eerst TUV keuren??

    Vraag me af hoe ik eigenlijk al meerder malen bij TCL een 24V in een oude manta A kreeg goedgekeurd met komplete andere ophanging, andere uitlaat, enorm verschil in aslasten, verzaagde tunnel, verzaagde en verwijderde voortrein enz enz.

    Nou is d’r iemand hier die mij kan vertellen WAAROM een let in een Ekadett nou NIET wordt wordt goedgekeurd??
    Iets makkelijker bestaat toch niet??
    Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik géén ervaring met het 4×4 heb, maar ook dat durf ik zekers aan.

    En bespaar je in godsnaam de kosten om eerst TUV te keuren, want daar trekt RDW zich geen zak van aan. (ondanks het mooie EU-systeem)

    In reactie op: LPG inbouw kosten en keuring #17379502

    Heb zelf ook een komplete nieuwe LPG-installatie gekocht en zelf geinstalleerd, incl superverdamper, benzinestarter en klapbaar kentekenhouder iets meer dan 700euroos.
    Op http://www.vogelsautogas.nl kun je prijzen en alle maten tanks bekijken.
    Bij een americaan zou ik een flinke, of mischien wel dubbele tank kiezen.

    aangezien de apk voor oldtimers vanaf 1 januari 2jaarlijks wordt (als ik het goed heb) kun je het eventueel overwegen illegaal te rijden en de boel effe uit te bouwen voor de apk. Zoveel werk is dat nou ook weer niet, en je hoeft dan niet elk jaar te gaan (LPG=elk jaar apk)
    Rij zelf dus ook alweer enkele jaren lpg (elke dag) en nog nooit gezeiks/controle gehad met politie, douane of wat dan ook.

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 456)