Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Moet men zich aanmelden?
waar?Zoals sommigen van jullie al weten, werd de onze enkele maanden geleden door een boef mee genomen.

Hierna heb ik lang nagedacht over wat voor auto ik eigenlijk ook wel zou willen hebben.
Zo vind ik een BMW 5serie, mooi, maar ook Volvo T5, Chevrolet Captiva, of nog liever zo’n Chrysler300C, maar dat wordt wat erg veel van het goeie.
Uiteindelijk toch weer terug naar de omega.
Helaas is het niet de kleur geworden die we graag wilden (nuctournoblauw), en ik weet nu al dat dit de laatste zwarte is.



Geén Rekord, géén 2deurs, wel station, wel grijs.


origineel gepost door freek corsa
En wat zijn de kosten van het kenteken met een G erop ?€42,-
Deze week nog geweest met totale andere motor dan origineel.
Grondige inspectie, maar het is hun niet eens opgevallen.das een gemene opmerking:mad:
origineel gepost door GSE
Ik heb Senator A2 veerpoten met BMW E36 voor veren die -30 zijn bij BMW onder mijn Monza A1,ligt geweldig op de weg en een stukje lager dan de originele S-veren die ervoor had,ben er echt blij mee.Zijn dit originele E36-veren, of waren die ook al verlaagd?
Wielen en de kleur zijn wel oké.
Dat drukke dashboard (kleuren) doet me pijn aan de ogen, zou ik zeer zeker vervangen door origineel.
En dan die kap ja, ik zou er alles aan doen om daar ook een origineel exemplaar te plaatsen, of gewoon een rond gat waar de filter in past. (ik zeg maar wat)
De enige reden waarom Duitsers hun kat behouden in een ander type omgebouwde oudere Opel is dat ze anders véél meer steuerung (wegenbelasting) moeten betalen.
Als dit niet zo was zouden ze dat ook echt niet doen, denk ik.Het verhaal over meer weerstand betwijfel ik, omdat Opel bewust voor 2 kats heeft gekozen.
Zelf 7jaar zo’n senator 24V gereden.
Destijds beiden kats leeg gemaakt. Had die tijd voorraad zat van die dingen.
Het verschil is niet echt merkbaar, Slechter ging die zeer zeker niet, wel een irritant geluid door de holle kats, daarom toch weer echte kats geplaatst.geen rekord C, maar commodore B
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1177Duidelijk…..:hmmz
Vreemd.
Maar waar ben je dan nou eigenlijk mee bezig?
Geef dan eens duidelijk aan, welke motor, in welke auto.
Of bel eens met TCL, daar weten ze iets meer over hoe en wat.
Een rdw-medewerker van dichtsbijzijnde boerenstation, of zo’n APK-steekproefcontroleboer weet gewoon nix, en dat is mijn ervaring!!Tja, je komt pas achter de waarheid als je zelf gaat.
Indien men na aanvraag type keuring motorwijziging bij het dichtsbijzijnd RDW-keuringsstation besluit dat het voertuig voor nader onderzoek, of uitgebreide keuring naar TCL-Lelystad moet, wordt aldaar als eerste de aslasten gemeten.
Dit gebeurt PER WIEL, en wel met 2x70kg op de voorstoelen.
Zelf meerdere malen daar geweest, zelf meerdere malen meegemaakt en gezien, helaas wel alweer een tijdje geleden. Tijden en regels veranderen.
Succes.Kan je dan wel de hele poot omzetten, is de fusé het zelfde?
26 december 2008 om 13:42 In reactie op: waarom plaatsen zoveel mensen dure velgen en goedkope banden #17411079Dus een beetje samengevat is men hier voornamelijk tevreden over Toyo en Dunlop.
Iemand ervaring met Hankook, of Kumho, ?
Ik raak misschien een beetje de draad kwijt, maar ik dacht toch dat we het hier over een corsa met V6 hadden?
Maar goed als iemand anders dat al is gelukt, zal dat verder geen probleem worden.
Ik heb toch wel even een vraagje hier.
Wordt bij de RDW-keuring ook nog naar maximale ‘aslasten’ gekeken/gemeten ?origineel gepost door louwe 16 klepper
het handigst is nog om een auto cq kenteken te zoeken van voor 10e maand 73
dan kun je weer wel vanalles ongestraft inbouwenomdat er voor die datum geen type goedkeur bestond;)
Stel jij was de verzekeringsmaatschappij, zou jij dan voor je verantwoording nemen om al die oude hokken, waar iedere boer vanalles in en om heeft getoverd, voor jouw verantwoording nemen?
Als dat zo is, zou ik ook de gegevens van de uitlaat opvragen , dan hoef je die geluidstestkeuring dan toch ook niet meer te doen?

225/35 op 10×17
17inch helaas. Ik vind dit al erg getrokken. de volgenden worden absoluut breder.Ongelooflijk hoe die blokken momenteel in trek zijn.
Leuke prijs, geen startmotor, en de dynamo zal ook wel pleite zijn.
En dan maar hopen dat ze de bedrading heel hebben gehouden.Was van ‘Blitzdrivers’ hierzo op dit forum.
Nou, ik heb in ieder geval maar weinig problemen gehad met die R-bakken, nog gene stuk gereden.
En Louwe, de 3000’s die ik in het verleden had gesloopt hadden wel allen sper, ook de 12V.
ik moet wel zeggen, die auto’s waren allen uit Duitsland afkomstig.Vraagje,
Waarom kies je eigenlijk voor de V8 en niet voor de M5 3.8 zescilinder?? -
AuteurBerichten