Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2010 om 23:57 In reactie op: Astra blijft piepen en herkend niet dat sleutel weg is. #17595616
Jim21
DeelnemerBlaas de hele zooi eens door met contactspray. Kan best zijn dat er rommel (vet.stof.enz) inzit.
Jim
Jim21
DeelnemerAuto: Opel Astra G
Bouwjaar: 1999
Motor: 1.7 DTL
Km Stand: 360.010
Motor: Suzuki GSX-R
Bouwjaar: 1997
Motor: 600
Km Stand: 41.00629 juni 2009 om 00:36 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490024Jim21
DeelnemerStuur… zit daar airbag in? Niet dat mijne geploft is maar de toeterknoppen zijn kapot.
Mailtje naar Jim(punt)Spoelstra(at)Gmail(punt)com
Jim
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Marcel1987
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
kromme auto`s worden vaak gericht bij de schade hersteller.is zoiets betaalbaar? wat zou zoiets kosten?
gr marcel
geen iedee hangt er helemaal van af..
maar zoals iedereen al zecht.. gewoon naar een andere keur meester gaan!
Volgens mij is het nog niet helemaal duidelijk dat de auto goed gekeurd is?
Jim
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
Originally posted by Jim21
Goedemorgen allen,Gister heb ik even met de APK boer (wat i.m.o een beste man is ;) ) gesproken. Het chassis is krom. Daarentegen ziet de carrosserie er nog prima uit. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom hij hier over zou liegen. Hij zou er zelf totaal geen profijt van hebben als de auto krom is ja, of de nee. Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.
Mvg. Jim
Maar dit geeft nog geen antwoord op de vraag hou hij kan zien dat het chassis krom is..
Heeft hij een richtbank waarop dat gemeten is???Mag aan nemen dat een apk keur meester wel verstand van zaken heeft, anders zou je dus gewoon met een kromme wagen door de keuring komen?
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door R°bin
De meeste gasten liegen hier wel over, want ze willen natuurlijk geld aan je verdienen.Nee, hij gaf zelf aan dat hij dit niet kon repareren. Hij raadde aan de auto weg te doen.
Jim
Jim21
DeelnemerGoedemorgen allen,
Gister heb ik even met de APK boer (wat i.m.o een beste man is ;) ) gesproken. Het chassis is krom. Daarentegen ziet de carrosserie er nog prima uit. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom hij hier over zou liegen. Hij zou er zelf totaal geen profijt van hebben als de auto krom is ja, of de nee. Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.
Mvg. Jim
Jim21
DeelnemerNja, uiteindelijk is het resultaat PERFECT geworden met L29. Je gelooft het of niet, maar de delen zijn los gespoten en er is 0,0 kleur verschil!
Groet
Jim21
DeelnemerGewoon roller pakken en kwastten maar :)
Jim21
DeelnemerMwa, met de motor rijd ik toch wel zo’n 10 km rustig voor ik hem openknal
Jim21
DeelnemerJe maakt wel veer topics aan, nos, spoilers anderde hoods, heb je nu al eens één concreet dingetje veranderd aan dat hok?
Jim21
DeelnemerJe kan em ook wegbrengen, achteraf waren niet alleen de lagers versleten, maar ook vierkante achterbanden haha
Tigra rijders denk hahaJ.
Jim21
DeelnemerWiel lagers vervangen, even een mini how-to:
Alles eerst een kratje bier pakken, halve krat leeg drinken, sigaret roken en de de auto op krikken.
1. Wiel demonteren.
2. Naaf dopje demonteren.
3. Splitpen demonteren.
4. Ring verwijderen.
5. Trommel demonteren.
6. Lagers (losse deel) demonteren.
7. Met een drevel / platte schroevendraaier +hamer de lager ringen er uit tikken.
8. Nieuwe lager ringen monteren (lager ring op plaats leggen, rustig aantikken, en het laatste gedeelte: oude lagerring er op leggen, en de niewe er op die manier in tikken. Oude lagerring niet laten zitten natuurlijk ;)
9. Grote lager invetten, draaien, nog een keer invetten en om de as schuiven.
10. Trommel monteren, nog wel de lagerring invetten.
11. Kleine lager invetten, draaien, nog een keer invetten.
12. Lagerring invetten.
13. Lager monteren.
14. Laatste vet er op smeren.
15. Ring monteren.
16. Bout monteren, aandraaien op 25nm met moment sleutel. Vervolgens klein stukje terug draaien zodat spliltpengat vrij is.
17. Splitpen monteren.
18. Wielnaaf dopje monteren.
19. Wiel monteren.
Vervolgende de andere helft van het krat leeg drinken, en al rokende de auto weer laten zakken. Dan nachtje slapen, nuchter worden en proef rijden :)
Groeten JimJim21
DeelnemerPrima! Zal ik ze een dezer dagen der even inhosselen. Bedankt voor de vlotte reacties !!!!
Jim
Jim21
DeelnemerHM ok, nja dan hoop ik je eens tegen te komen :)
Jim21
DeelnemerNou ik heb mijn motor binnen. Bij deze heb je der een uitdaging bij, zie je op drachten! Rollend mag ook wel, geen probleem :)
Jim21
Deelnemerfixed, motortje was afgebroken, lang leve sec.lijm :)
Jim21
DeelnemerDies der ook wel in 25 kw :+ Wat voor cbr? fireblade?
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door tuned_tigra
Heee Timooooooooooooalles goed aan die kant??
gaat lekker in je topic he king:
maar een motor bijhouden is peanuts.. is mij ook gelukt in duitsland vorig jaar..
tot 260-270.. ging harstikke mooi haha
succes met afvinken.. ik moet helaas nog wachten op mijn race monster..Later..
25kw motor telt niet mee hoor :P
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door Dizzle
origineel gepost door Jim21
origineel gepost door Dizzle
Vanmiddag zag ik volgens mij jim21 op een parkeerterrein van de poeisz in leeuwarden staan. Kan dat?Gr Durk
Welke poeisz? Kan wel kloppen :)
Poiesz Westeinde!!!
Klopt, mythe buster :d
Jim21
DeelnemerDan NOG is een motor sneller. In november haal ik een motor. Wil dan wel rijden tegen lod uit stilstand of rijdend maakt me niet uit. Als hij sneller is bied ik mijn excuses aan.
Jim
Jim21
DeelnemerSchema electrische ramen hier even anders raakt hij straks zoek.

Jim
Jim21
DeelnemerHoe trekt hij een motor er dan uit die in ong 2 tot 3 sec naar de 100 vliegt?
MYTHE BUSTED ! Ts kan er niet mee om gaan
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door RemcoV
origineel gepost door Jim21
origineel gepost door Orang-pinda
Nou iedereen die zin heeft in sprinten, komt gewoon lekker naar Drachten 8 augustus. :wors:worsL.O.D. kan ook best leuke tijden neerzetten.:thumbup
Wat doe die kar van 0 – 100 nou eigenlijks… ?
100-200 is leuker om naar te kijken, een tigra met 300+ op de voorwielen is zoals gezegd bij hard optrekken niet zonder wielspin weg te krijgen in zijn 1e 3 versnellingen.
minder gas geven
Bla bla bla, ik wil even weten wat hij van 0 – 100 doet. Niets meer en niets minder. Aangezien hij motoren der uit trekt :sleeping
Jim21
Deelnemerorigineel gepost door Orang-pinda
Nou iedereen die zin heeft in sprinten, komt gewoon lekker naar Drachten 8 augustus. :wors:worsL.O.D. kan ook best leuke tijden neerzetten.:thumbup
Wat doe die kar van 0 – 100 nou eigenlijks… ?
-
AuteurBerichten