Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jigsaw
Deelnemeris je monza uitgerust met een airco? Volgens mij heeft je radiator dan ook een schakelaar, daar kun je volgens mij ook je electrische ventilator op aansluiten
Jigsaw
Deelnemerik zou evt interesse hebben in het dakje, die van mij heeft geen open dak, misschien kan ik het in zijn geheel overzetten
Jigsaw
Deelnemerde prijs vind ik dan nog wel meevallen, resultaat is in ieder geval super :wors
Jigsaw
Deelnemerzo ver ik uit de tekst heb kunnen lezen heeft hij idd airco, met ombouwset van R12 naar R134a. (ik kan evt ook aan R12 komen, hoef je niet om te bouwen naar R134a, die je compressor alleen maar om zeep helpt).
Enige wat ik eraan zou veranderen is inderdaad het blok, gewoon een C30NE erin, en dan het kleppendeksel van de 3.0E, ziet het toch nog origineel uit onder de kap, maar het rijd wel stukken beter :thumbup
Jigsaw
Deelnemersjors,
wat een juweeltje :thumbup :wub, full option is altijd goed :D Hij staat er mooi en strak bij. Geheel origineel zo te zien, en het verhaal erachter maakt het allemaal nog leuker om te lezen :D Voor zo’n exemplaar moet je ook gewoon iets over hebben, maar dan heb je ook wat
dit zijn de echte liefhebbers :thumbup
Jigsaw
Deelnemerorigineel gepost door noci
He he eindelijk bericht van Ronald Bolz,
Hij levert inderdaad alleen maar een complete set A’ 700,00 euro !
Dat vindt ik wel erg veel ga toch eens opzoek naar een alternatief, dit is wel erg veel geld.
Als ik alle pakkingen (set) voor 350 euro kan aankomen en de kettingen voor 75 euro.
Dan vindt ik 275 euro toch veel voor 2 geleiders en een spanner die bij mij nog goed is !!!
Maar voor degene die hem wel helemaal wilt reviseren er zijn nog onderdelen te krijgen :worswat gek, ik heb ook bij Ronald Bolz geinformeerd, heb even gevraagd of het ook goedkoper kan als de €750, maar bij dit pakket zit dus ook een koppakking etc. Hij heeft ook nog setjes van €350, puur alleen voor de kettingen
Jigsaw
Deelnemerik heb echt alles goed aangesloten, soms werkt hij ook, maar 8 van de 10 keer niet. en als je dan een 2e keer op dezelfde toets drukt om te kijken of hij dan wel werkt, brand de zekering door.
Jigsaw
Deelnemerik heb ook zo’n el cheapo setje van 3 tientjes, maar er blijft maar een zekering springen. Als ik de auto probeer te openen of te sluiten hoor je dat kastje wel klikken maar er gebeurd niks, draden zitten overigens goed aangesloten op het CV kastje. Klik ik nog een 2e keer snel achter de eerste keer, dan knalt de zekerering, die in de kabel tussen de het CV kastje en de regelunit van de afstandbediening zit, eruit.
Jigsaw
DeelnemerAchter je alarmlichtschakelaar ofc.
Jigsaw
Deelnemereen mooie chrome voorbumper zou hem ook beter staan vind ik :)
Jigsaw
Deelnemerga met je rug op de dorpel liggen en je hoofd op het rempedaal, kijk richting stuur, onder het dashboard vind je een zwart kastje, dit is het kastje van de centrale deurvergrendeling. Dit kastje kun je open maken. Je moet in ieder geval de stekker hebben waar alle draden op zijn aangesloten. Je ziet op de stekker ook 2 aansluitingen zitten die dubbel zijn uitgevoerd, deze dubbele kabels gaan naar de deuren en zijn het signaal voor open en dicht. Hier moet je je afstandbedieningkastje op aansluiten. Ik heb laatst ook een setje aangeschaft van een onbekend merk, voor 3 tientjes. Dit is geen aanrader, want hier blijft me alleen maar een zekering van springen en de prul heeft nooit gewerkt. Ik hoor goeie verhalen over Weaco. Ik geloof dat het deze was: Klik
Jigsaw
DeelnemerHeb zelf ook even contact gehad met Ronald Bolz, een compleet pakket met pakkingen en kettingen kost rond de €700,-. Is nog duurder dan een losse motor maar het is helaas zo. Maar dan heb je wel een compleet pakket incl koppakking.
Jigsaw
DeelnemerGoogle translate is beter. Probeer anders eens in het engels
Jigsaw
Deelnemeru2u
Jigsaw
Deelnemerop die manier kunnen we nog wel even doorgaan :kewlpics

Jigsaw
Deelnemer@ astraman:
bij de E-kadett kan ik er maar 7 ontdekken nml;
Hatchback 2- en 4 deurs
Caravan 2- en 4 deurs
Sedan 4 deurs
Cabriolet 2 deurs
Combo 2 deursJigsaw
DeelnemerBinnenkort komt mijn 3.0e vrij. Kun je ook in zijn geheel overnemen
Jigsaw
Deelnemerik weet niet of het zomaar past, maar ik heb nog een AR-35 liggen
11 augustus 2010 om 21:40 In reactie op: Kadett c 2.4 inj. loopt gemiddeld 1 op 5, waardoor? Nieuw pr #17707962Jigsaw
Deelnemerje zou ook kunnen proberen om het originele motronic systeem passend te maken. Nu weet ik dat dit waarschijnlijk met de injectiebuis niet gaat passen, maar dit systeem is wel beter dan het oude LE-jetronic systeem. Een omega A 2.4 (1300kg) loopt hiermee gemiddeld 1:10-1:11. Daarbij is de motronic ook te chippen, mocht je dat willen
Jigsaw
Deelnemermooie wagen :o :D maar weet je zeker dat dit een ’84-er is? De cabrio is pas vanaf 86 gebouwd namelijk
4 augustus 2010 om 09:32 In reactie op: Opel Wiki [Update; Hosting Geregeld, nu naam bedenken] #17701349Jigsaw
Deelnemerdie pulsgever kabel is geloof ik 3 polig.
@c-dett 16v:
is dat dash defect? want ik hoef van het kadett dash eigenlijk alleen maar het motorstoringslampje
Jigsaw
Deelnemerwat een ongelofelijk slechte photoshop :thumbdown
Jigsaw
Deelnemerwat is AB? Ik denk dat je ABS bedoeld? Vanaf 1990 was dit standaard, dus ja je hebt ABS. Wat wil je bestellen en inlezen dan? Is je abs computer kapot? je pomp kapot? sensoren kapot?
Jigsaw
Deelnemer13″ ATS classic moet passen, maar dan alleen de originele van ATS zelf, dus niet van GM. kijk anders even op het c kadett forum
-
AuteurBerichten