Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jigsaw
Deelnemervol verwachting klopt ons hart :jerry
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
Jigsaw
Deelnemerklopt wat je zegt Ben, maar die blokken zijn ook zo duur omdat er maar weinig van gemaakt zijn ivm een V8. Kan me ook voorstellen dat mensen erg merkgebonden zijn en dus ook een opel motor erin willen hebben.
Zat net even te denken, wat voor vermogen zou je kunnen krijgen als je een C40SE combineert met een dubbele turbo zoals de C36GET :vertag
Jigsaw
Deelnemerblok is toch echt wel wat anders als een c30se hoor. De dingen die ben heeft beschreven bijvorrbeeld, maar ook de water en oliekanalen zijn bijvoorbeeld dikker, krukas en zuigers zijn ook anders. Hij is veel ‘standfester’ zoals de duitsers dat noemen.
Hij is niet te verwarren met de Mantzel M4.0. Dit is een c30se die opgeboord is naar 4 liter. Deze is niet zo robuust als de C40SE, dit is een ontwerp van irmscher zelf, veel betrouwbaarder. Reken op een €2000 voor alleen het onderblok al. Cilinderkop vragen ze ook zo rond de €2000 en inderdaad, op het duitse opel forum zie je ze nog wel eens langskomen.
Jigsaw
Deelnemergaat aardig offtopic hier -offtopic
Jigsaw
Deelnemermet wat aanpassingen past ook de boordcomputer van een senator B/Omega A erin.
boordcomputer met stekker voor een monza heb ik ook nog liggen
Jigsaw
Deelnemerhet is allemaal electronica, dus ze doen het, of ze doen het niet. Die dingen kunnen in principe niet slijten, dus waarom zou je uberhaubt een gloednieuwe willen kopen? Afzetters..:o
Jigsaw
Deelnemerheren bedankt :wors ziet er goed uit :thumbup
Jigsaw
DeelnemerHet is een 50″ tv, dan zit je op 127cm , net niet die 130 wat jij wil ;).
Plasma is op dit moment de beste techniek, vind ik zelf. Met name kwa contrast, zwartwaarde en kleurechtheid. Het nadeel van een plasma is de glasplaat die ervoor zit, in sterk verlichte ruimtes kan dit een nadeel zijn, net als de beeldbuis televisies. Maar ook hier hebben steeds meer fabrikanten weer filters voor. Stroomverbruik valt tegenwoordig ook aardig mee van plasma’s. Ze verbruiken nog altijd iets meer, maar dit verschil is lang niet zo groot meer. Bij een plasma tv is het verbruik ook variabel, bij een lcd is het verbruik constant. Een plasma verbruikt het meeste energie bij het weergeven van lichte beelden, dus veel wit bijvoorbeeld. Als hij donkere beelden toont is het verbruik heel weinig.
Pioneer maakt helaas geen tv’s meer, mijn 2e keus zou een panasonic zijn. Kijk eens naar de Panasonic TX-P50VT-20 :)Jigsaw
DeelnemerHeb op dit moment nog geen Hifi audio, maar mag alleen een Tv ook ? :P

Het is een Pioneer KRP-500M ‘Kuro’ Plasmatelevisie, op dit moment de creme de la creme onder de TV’s.
(let niet op die irritante prullenbak)
Jigsaw
Deelnemerik zoek een contactslot! of in ieder geval het zwarte blokje onder het contactslot
Jigsaw
DeelnemerMooie wagen :D, de 2.2 komt inderdaad uit de Rekord E ;)
Jigsaw
Deelnemereven een update, het was idd maar een tijdelijke oplossing, contactslot is weer kapot. Ik zoek dus met spoed een blokje voor het contactslot!
Jigsaw
Deelnemerprachtige monza :D
mooi omgebouwd ook, alleen het chroom verraad dat het een A1 is geweest ;)
Jigsaw
Deelnemerpaarse kadett gsi in heerlen. bij spoorwegovergang van station heerlen de kissel
Jigsaw
Deelnemerzat ik vandaag ook aan te denken :), auto uitzettten, kachel alvast open zetten en verwarming aan. smorgens vroeg vanuit je raam de auto starten (zonder je deuren te ontgrendelen natuurlijk) en dan lekker warm draaien :D
16 oktober 2010 om 13:27 In reactie op: Show hier je origineel Nederlandse Monza A1 / A2!! #17486608Jigsaw
Deelnemerweet niet of deze er al in stond:



Kenteken: NS-32-VX
Merk: Opel
Type: Monza GSE
Vervaldatum APK: 19-08-2000Datum eerste toelating: 15-10-1985
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14-08-1998
Datum eerste afgifte Nederland: 15-10-1985Jigsaw
Deelnemerprobleem opgelost, heb het slot eens flink in de WD-40 laten zwemmen en nu werkt het naar behoren :P
Jigsaw
DeelnemerIk heb helaas geen stalling dus mijn dierbare monza moet de winter helaas buiten doorbrengen :cry ik gebruik hem wel zo min mogelijk en spuit hem elke keer af nadat ik over een weg ben gereden waar gestrooid is
Jigsaw
Deelnemerheb er nog een:

Kenteken YJ-24-TP
Voertuigsoort personenauto
Merk Opel
Handelsbenaming Monza GSE
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 02-03-2011Datum eerste toelating 30-06-1984
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-03-2005
Datum eerste afgifte Nederland 26-04-1990Jigsaw
Deelnemerff dit topic nieuw leven inblazen. Zekeringen branden nu niet meer door, had toch iets verkeerd aangesloten. Nu alleen het volgende probleem: als ik op de afstandbediening mijn deuren laat sluiten, gaan ze binnen een halve seconde weer open :o iemand enig idee?
Jigsaw
DeelnemerVan alle opels is de Monza hier in Nederland blijkbaar het zeldzaamste :) (van diegene die je in het wild kunt tegen komen). Ik rij nu al 5 jaar opel en ik ben nog NOOIT, maar dan echt NOOIT een Monza in het echt tegengekomen. (dan heb ik het niet over mijn eigen en degene die op meetings staan). Weer een reden om hem niet te verkopen. Wat opvalt is dat er best veel geimporteerd zijn tussen 2008 en nu. ongeveer 33 stuks
Jigsaw
Deelnemerzijn ze ook met ringetjes te fabriceren ? ik heb namelijk nog altijd geen passende oplossing gevonden voor de hoedenplank
Jigsaw
Deelnemerop ebay heb ik ze van de week gekocht :D
ze hebben ook de versie voor de achterklep zonder spoiler. Passen perfect en werken super! echt een aanrader. Enige nadeel is dat er geen oogjes meer aanzitten om je hoedenplank mee omhoog te trekken, hier moet ik nog iets creatiefs op verzinnen
€36,70 per stuk dus €73,40 per set. Verzendkosten naar Nederland zijn €12, dus voor €85,40 ben je klaar.
Jigsaw
Deelnemerdeze gevallen ?
Jigsaw
Deelnemerorigineel gepost door ckad
Nee niet moeilijk. Dashbaord eruit nemen en dan de lampjes wisselen. Ik heb tevens de achterkant van de tellerplaat bekleed met alumium zodat je het licht wat meer terugkaatst.heb je deze led lampjes dan met kant en klare fitting ? normaal gesproken moet er dan ook nog een weestand tussen
-
AuteurBerichten