Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jigsaw
Deelnemer[rquote=1851237&tid=141266&author=DevilraY]Gewoon niet doen, ze noemen ze niet voor niets EcoPech. Zeker vergeleken met een C30SE[/rquote]
ook wel EcoDrek genoemt. In duitsland wisselen ze zelfs in een Omega B de V6 met een C30SE. maar ben toch wel stiekem benieuwd welk blok nu soepeler loopt, hoort een v6 theoretisch niet wat rustiger te lopen als een lijn 6?
Jigsaw
Deelnemerjup, en kwa vermogen scheelt het ook niet veel.
Jigsaw
Deelnemerheren bedankt, ga morgen eens wat kleien :P
Jigsaw
Deelnemerhier een fototje:

Jigsaw
Deelnemerja, het is een of ander soort rubber volgens mij. Ik weet niet of je dat zomaar met plamuur kunt repareren
Jigsaw
Deelnemerdeze zouden ook erg goed moeten zijn:
weet alleen niet of ze harder/zachter zijn dan de originele
Jigsaw
Deelnemer[rquote=1849902&tid=141170&author=paulko]tips gevraagd
Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2, 1985) geschikt voor gas?
Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen
en liever iets met flashlube?
plaatsing van de verdamper
verdere tips?alvast dank[/rquote]
check ff je kopcode, als er een P bij staat is het een kop geschikt gemaakt voor loodvrije benzine, dat betekend dat hij ook geharde klepzittingen heeft. Maar volgens mij waren alle koppen vanaf 1985 met geharde klepzittingen.
Jigsaw
Deelnemer@ MonzaRon:
ebay natuurlijk :P Klik
ben benieuwd naar de resultaten! is het bij die chips niet zo dat je dan op 98 benzine moet rijden?
Jigsaw
Deelnemerdit zullen er dan maar heel weinig zijn :D
Jigsaw
Deelnemerweer nog een opmerking. heb net weer flink stuk gereden, bij een boch naar rechts word de trilling ook minder, bij een bocht naar links weer erger
Jigsaw
Deelnemerprecies, een kwestie van goed afstellen dan is er niks aan het handje. er zijn genoeg mensen die zonder xenon rijden en toch nog mensen weten te verblinden. uiteindelijk gaat het om je eigen veiligheid toch ?
Jigsaw
Deelnemerzijn gloednieuwe banden van continental, zijn ook gebalanceerd dus daar zal t probleem denk k niet liggen. spanning is ook oke, rond de 2.4 bar.
ik ga morgen de wiellagers eens controleren. SKF is een goed merk wiellager begrijp ik ?
Jigsaw
Deelnemerhet is niet alleen horen, ik voel de trilling gewoon in het stuur en de pedalen. dus denk niet dat het alleen het profiel is.
Jigsaw
Deelnemernog ff een update,
het heeft niets met de aandrijving te maken, ook bij het loslaten van het gas blijft de trilling aanwezig. Je hoort het ook duidelijk oplopen bij de snelheid. Ook word het harder in een bocht, als ik dan weer uit de bocht kom met het stuur recht, word het weer iets zachter. Het begon eigenlijk op te vallen na het monteren van de winterbanden
Jigsaw
Deelnemernee, officieel onder DOHC, hoewel het onderblok wel min of meer gelijk is aan een CIH motor.
Jigsaw
Deelnemerklopt helemaal. de phase I had iets van 290pk. de phase II had idd 350pk. hierbij kwamen er nog 2 extra injectoren in het inlaatspruitstuk. Deze setup had niet zoveel aanpassingen aan het inwendige van de motor nodig. Ze boorden alleen de cilinders op om daarmee de compressie te verlagen naar 9.2:1 geloof ik.
Jigsaw
Deelnemerja, de 2 liter 8 klepper van een kadett E kan zijn een:
20NE
C20NE
20SEHJigsaw
Deelnemerook de koplampwissers zie ik alleen op het zwitserse exemplaar op pagina 2 terug
Jigsaw
Deelnemerinderdaad, veel opties ook zo te zien, zelfs de originele autotelefoon? :o of komt die ergens anders vandaan?
Jigsaw
Deelnemerziet er wel mooi en exclusief uit ja, maar zoveel geld neertellen en dan die bagger 3.0E erin ? :thumbdown echt nie
Jigsaw
Deelnemerwaarom is deze auto lichter dan alle anderen? omdat dit een import is ?
Jigsaw
Deelnemervolgens mij ben je een beetje verdwaald babyblue :P
Jigsaw
Deelnemergse bedoeld de tandwieltjes in de tellerklok zelf. Deze worden nog mechanisch aangedreven
Jigsaw
Deelnemer[rquote=1824248&tid=139080&author=vincent23][rquote=1824055&tid=139080&author=otdh]tja, wat heb ik haha
wel t 1 en ander legaal, maar das om de tijd te doden…
[/rquote]
ik zal je even de prijslijst geven kwa boetes dit jaar, voorzover ik het nog kan herinneren :afro
1 cobra = 600,- euro, meerdere is de helft extra per stuk. afsteken waar het gevaarlijk is dan nog eens 25% boete erbij.
Even voor de duidelijkheid 1 cobra heeft de hoeveelheid kruit van 4 handgranaten !!!!
1x lawinepijl = 350,- euro boete, meerdere is weer de helft extra en bij gevaar dan weer 25% extra boete erbij…
gr Vinc[/rquote]
sorry hoor, maar wat een onzin
Jigsaw
Deelnemercontroleer of hij echt op 6 cilinders loopt. bij mij sloeg ie een tijdje lang ook een cilinder over, merkte het in vermogen, maar ook in verbruik
-
AuteurBerichten