Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik weet het niet zeker, bij een vito werkte het in ieder geval niet.
je krijgt er een verloop kabel bij en bij de vito heb je de 3stekkers die in de radio gingen.bij parrat hat je er maar 2.
de 3e was dus de stuurbediening.
ik heb toen de stekkers van de parrat er af geknipt en aan de orginele bekabeling gesoldeerd en toen werkte die wel, want die 3 stekkers konden in de radio.had alleen het probleem dat ik de constante+ en geschakelde+ om moest draaien.
groetjes jurrian
pulsensor kun je niet altijd zelf veranderen bij de klok.
volgens mij alleen de modellen waarbij de snelheid wordt aangegeven door de abs sensor.
bij mijn oude auto een 93 kon ik hem in ieder geval niet los wisselen en moest ik de hele klok wisselen.zit net de denken de voordeuren kun je natuurlijk ook de stekker los halen dan doet je cv het ook niet.
boxen en ramen ook niet, maar om het te proberen kan altijd.kijk of je cv dan wel werkt.
als ik het goed heb is de bestuurdersdeur de belangrijkste omdat hier alleen de safelock er op kan zetten.ok ik weet niet of jouw astra een safelock er op heeft zitten.
mijn 97 astra cabrio heeft dat wel.
probeer eens of de sleutel van de bestuurdersdeur ook naar rechts kan sluiten.
maak hem daarna weer los en kijk of de deuren het nu wel doen.het kiekert kastje zit inderdaad achter het motermanegement.
links en rechts zit die vast met een bout meen dop 8 of 10.
dan kan je het motermanegement naar voor laten gaan.
dan zie je achterkant van de kiekert (zwart plastic en staat niks op.
ook deze zit vast en maak die los.
nu kun je het kastje los halen en de stekker er af halen.ik vraag me alleen af of dat wel de oplossing is.
bij mijn astra kan ik gewoon de deurpinnen omhoog halen als de cv hem dicht maakt, maar niet als de safe lock er op zit.groetjes jurrian
ik zit eigenlijk eerder te denken aan de ontsteking.
je hebt het er over dat het motorblok heftig ligt te schudden.
als de ontsteking te vroeg of te laat is of 1 bougie of meerdere niet goed werkt heb je kans dat de ontsteking te laat komt.
hierdoor zit die ver over het dooie punt en gaat je motorblok bokken.heb het ooit eens gehad met een c16nz dat de maf of map sensor kapot was.
nu heeft jouw blok het niet en word de ontsteking door de motermanegemant gedaan.
ik zou zeggen controleer eerst je kabels door die door te meten.
zit er in 1 kabel een grote afwijking verander ze dan allemaal.
verder zou ik je bougie’s even vernieuwen.groetjes Jurrian
hmm ben ik dan zo verwend met mijn knopje en hij gaat open of dicht??
ik wist niet dat de cabrio ook met handmatig gemaakt was.groetjes jurrian
inderdaad rustig remmen, anders heb je kans dat de remschijven krom raken.
verder kun je proberen de schijven met remmenrijniger schoon te maken.
op nieuwe schijven zit een olie laag om roest te voorkomen.mogelijk is die niet goed ontvet.
remblokken moeten zich ook gaan vormen naar je remschijf en heeft misschien ook geen volledig contact.groetjes Jurrian
kijk anders eens op http://www.velgenalsnieuw.nl
ik heb hier al eens velgen laten doen en zag er zeer goed uit.de prijzen die er staan zijn wel voor zilvergrijs, dus prijzen kunnen afwijken.
je komt voor
15inch 185euro voor 4velgen in grijs
16inch 200euro
17inch 215europrijzen vallen dus wel mee, voor jou is het wel iets ver weg maar je kunt ze opsturen.
dus mensen die vele malen hoger zitten, het kan veel goedkoper.groetjes Jurrian



deze foto’s heb ik met mijn mobiel gemaakt dus niet van denderende kwaliteit
als het goed is maakt het niks uit aangezien de bandomtrek even groot is.
Ik zal even zoeken of ik nog foto’s heb van de zomer.
Aangezien die nu op winterbanden staat.groetjes Jurrian
met et 15 komt de velg nog eens 17mm extra naar buiten en komt de velg buiten de schermen.
met er 0 komt de velg nog eens 37mm extra naar buiten en komt de velg buiten de schermen.hoger et waarde kun je dus verhelpen door spoorverbreders, maar lager zul de binnenkant moeten afdraaien.
Bij afdraaien heb je alleen de kans dat de wielbuiten er door heen gaan of te dun wordt en afbreekt.
Groetjes Jurrian
ik rijd met 17inch 7j en et 37 op mijn astra F cabrio.
Mijn wielen vallen nog net in de wielkuip.
Verder is mijn auto verlaagt en ik heb nog nooit de banden tegen de wielkuipen gehad.dus et 15 of et 0 gaan denk ik niet werken.
met vriendelijke groet Jurrian
wat voor moter zit er in??
de x18xe en x20xev zit de thermostaat voorop het motorblok.
volgens mij is dat bij meerdere motorblokken maar dat weet ik niet zeker.verder zeg je dat de fan aanslaat als die in of net buiten het blauwe gebied aanslaat.
ik zou dan eerder denken dat de temperatuur voeler kapot is van het dashboard.
de fan heeft namelijk een eigen temperatuursensor en slaat pas aan bij ongeveer 105graden en gaat weer uit rond de 90 graden.hopelijk heb ik je hiermee geholpen
groetjes Jurriankan hem niet vinden onder die naam
kun je me misschien aan het bestandje helpen??
is het probleem niet.
heeft het altijd goed gedaan.
heb er zelf andere platen in gedaan.
kan nog wel de teller gaan verzetten. heb een opcom voor de goede temperatuur standow maakt me niet zoveel uit, denk dat er een fout in de mijne zit.
weet ook niet of er nieuwere zijn of in het nederlandsik heb 205/40/17
op velgen 17 inch 7j et 37 en kan er gewoon afgeladen mee rijden.is wel op een astra F cabrio en Astra F sedan (oude auto)
he mensen kan iemand me helpen met nieuwe software.
heb nu opcom090714_en maar heb af en toe problemen dat de software vastloopt.heb nu en storing dus is erg lastig
zo thermostaat vervanen en valt niet meer terug.
blijft nog steeds op 80 graden staan, maar is het motermanagement zegt wel 90 graden.
temperatuur sensor geeft dus niet de goede waarde.
klopt het dat die bij de waterpomp zit van een x18xeof krukas sensor zoals ik nu heb.
vandaag om 3 uur komt mijn onderdeel.kun je na 5seconden starten wel weer rijden is het e krukas sensor.
je hebt dan namelijk geen toerental meer en na 5 seconde neemt die dat over van de nokkenas sensorps als je alles overbouwd van de x18xe naar de x20xev zal die dan ook niet beter lopen als er 1 van de sensors kapot is.
als de kabelboom een draadbreuk heeft zal die bij de x18xe ook niet beter lopen
ok je hebt nu een x20xev
je wilt er een x18xe in gaan leggen.zover ik weet is het alleen blok er uit en nieuwe blok er in en naar de dealer omlaten programmeren.
x18xe en x20xev hebben dezelfde motormanegemantx18xe is een x20xev alleen dan kleiner geboord
nee fan draait niet.
zal zodra ik de auto weer hier heb, mijn vriendin heeft hem nu mee wel even een kwartier stationair laten draaien.
had alleen verwacht dat die met 40km op de snelweg rijden wel warm zou worden.
misschien hoort het er ook wel bij, maar is mij nooit opgevallen.mijn vriendin rijd er het meest mee en ik alleen in de vakantie.
heb een werkbus waar ik door de weeks mee rij.astra G heeft ook geen rem en achteruitrijlicht bekabeling in de iso stekker.
ik vermoed dat 1 van deze draden nu op de display aansluiting zitten.begin eerst in welke auto je hem wil installeren.
in een astra F heb je geen rem en achteruitrijlicht bekabeling in de iso stekker.
haal deze handel is uit de stekker en kijk of die het dan nog doet.rood en geel omwisselen als de geheugen iedere keer gewist is.
moest ik bij mijn radio wel doen (astra F met een clarion radio)groetjes jurrian
-
AuteurBerichten