Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wel……………..een veccie B- V6 heb je al voor €800,-
Waarom dan zo moeilijk doen.Volgens de SP waar agnes aan de kant is, is het over en uit met het verdomde km-h€ffing.
Maar de VVD heeft nog zijn twijfels of het daadwerkelijk afgelopen is, want de PVDA en de CU vinden het nog steeds een heel goed instrument om het volk uit te melken.
Want je weet wel: de Nederlandse overheid heeft veel, heel veel geld nodig om leuke dingen te doen.
En wat dat is weten we allemaal.:vertagorigineel gepost door 14XE
zet de steun aan andere landen maar stop,ook die europese unie bannen,kost ook te veel .dan is er geld genoeg over voor allerlei zaken die WEL nodig zijn.
Altijd leuk dat anderen ook meedenken:thumbup
Nederland pompt jaarlijks € 6.2.000.000.000,- naar de EU, en krijgt ook jaarlijks retour…………………………..zit je??€ 1.8.000.000,-:vertag:vertag:vertag:vertag
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
:puke:puke:puke:pukeorigineel gepost door DaanH
Hoorde vandaag op het nieuws dat de kilometerheffing de ijskast ingaat ,goed nieuws dus:D
Hoop dat het er nooit meer komt…En Geert Wilders krijgt ook mijn stem bij de komende verkiezingen:wors…ben dat linkse tuig spuugzat.
Yep in de ijskast maar niet in de vriesvak, want het volgend kabinet mag zich daar over buigen.
En………..de MEERDERHEID in de kamer is TEGEN!
Maar zelf denk ik dat die verdomde km-h€ffing er WEL komt, ga maar na de overheid moet 35 miljard ( 35.000.000.000,- ) bezuinigen. En al zal je de ontwikkelingshulp, asielopvang, 50% minder ambtenaren ( als de PVV de GROOTSTE is gaat 1 op de 3 VRIJWILLIG ontslag nemem :jerry ) dan is er nog een GROOT gat in de begroting.origineel gepost door jethro
origineel gepost door Ascona20E
ik heb bij meijers tuning een maand geleden een groep A Simons uitlaat incl spruitstuk en eind demper iets van 750 euro betaald.
En het klinkt super goed :DWel bij GKB kost de: T83-H1 = groep-A € 342.13,-
En de 083-E = 4-2-1 spruitstuk € 317.14,-
Tesamen dus € 659.27,-
De vrachtkosten waren dus € 90.73,-
Prijzen zijn bruto en incl. de 19 % BTW.De T83-H1 = een halfset, zonder vlampijp oftewel voorpijp.
Heb je ook niet nodig met de 4-2-1 spruitstuk.origineel gepost door 14XE
origineel gepost door 14XE
ze kunnen hem beter elimineren
@Big Sexymet deze uitspraak bedoelde ik Wouter Bos.
ik zit dit net terug te lezen en zie dat ik me nogal ongelukkig uitgedrukt heb :jerrydus mocht je denken wat lult hij nou?
mijn fout.
Volgens mij dus, had een ieder op dit forum dat wel begrepen.
Vandaar dat ik ook repte over huis bezoek, het vergrijp is nu op dit moment wat minder erg want wouter is minister af.
Dank aan de goden!
Op naar de stembus op 09-06-2010
KOMT ALLEN STEMMEN.origineel gepost door 14XE
ze kunnen hem beter eliminerenAl huis bezoek gehad??
En dan deze, ze kwamen binnen zonder te kloppen.
:D24 februari 2010 om 13:25 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620448Sparen of lenen?????????????????????
Koop zelf altijd met eigen geld, m.a.w. niet geleend.
Maar…………..het feit is dat enige tijd geleden ( voor de crisis ) 70% van de Nederlanders de al dan niet nieuwe heilige koe met geleend geld kocht.
De meesten leven BOVEN hun STAND!! 70% dus.:kewlpics
:jerry
:jerryorigineel gepost door Ascona20E
ik heb bij meijers tuning een maand geleden een groep A Simons uitlaat incl spruitstuk en eind demper iets van 750 euro betaald.
En het klinkt super goed :DWel bij GKB kost de: T83-H1 = groep-A € 342.13,-
En de 083-E = 4-2-1 spruitstuk € 317.14,-
Tesamen dus € 659.27,-
De vrachtkosten waren dus € 90.73,-
Prijzen zijn bruto en incl. de 19 % BTW.origineel gepost door 14XE
origineel gepost door Big Sexy
dat ze deze rijke klojo maar eens het rijbewijs afpakken omdat hij 100 rijdt in een woonwijk waar hij 30 mag, en zijn bijrijder om zijn wijze praatjes en zijn harde L :Den het blijft, ondanks de mooie techniek, een strontbak.
ik zie liever een amerikaanse muscle car met 1001 pk dan dit fabrieksding.
er zit toch aardige techniek in hoor , wat dacht je van die DSG bak ???
Daar repte hij ook over namelijk: mooie techniek.
Maar om dan te reppen over een strontbak…………………………:thumbdown:thumbdown
Hij zal wel pvda stemmen dunkt me zo, want wouter bos wou iedereen in Nederland NIVILEREN.
De Veyron zit in twee ( 2 ) tellen op de honderd ( 100 ).
En waarschijnlijk had hij werkschoenen aan tijdens de rit, de zijn wat zwaarder you know.;);)
:DTip.
Roestige brandstoftank van auto,motor of brommer?
Fertan tankontroester (FEDOX) – 1 liter geconcentreerd € 12.95,-
Te verdunnen met 10 l water.
Fertan twee componenten epoxy tanksealer (TAPOX) € 25.95,-Verkrijgbaar bij: http://www.rustbuster.nl
Ben met popke eens, bij mijn manta-a had ik de keuze uit drie sets nieuwe spatborden waarbij ik de best passende gebruikt hebt.
Er is dus verschil, en een beetje bijkloppen met een hamer en een beetje geduld zou dat bij jouw wel op te lossen zijn.
Bye the way…….jij bent goed bezig met de manta:thumbup
:thumbup
Dat is de enige manier om nog jaaaaren te genieten van de manta.
:wors:worsLaat me raden………jij hebt nu een trabant en wilt deze ook ombouwen?
:thumbup:thumbupHeb zelf ook twee trabbi`s gehad, een sedan en een station bouwjaar 1962.
origineel gepost door Silver
origineel gepost door redmanta
heeft deze auto niet maaaaaanden bij van vliet in de showroom gestaan die langs de snelweg kweet zo gauw niet welke in de buurt van alphen aan rijn, zoveel zijn er niet in nederlandje bedoeld van vliet trucks in nieuwerkerk a/d ijssel.
nee, die was een andere kleur blauw.wel handig z”on filmpje op youtube, als je een klein beetje bekend bent in A’dam weet je gelijk waar je moet wezen, met je bivakmuts en 9 milimeter.
Nou vind bovenstaande niet zo`n handige? uitspraak want de blauwen kijken ook mee, en voor je het weet staan ze naast je bed.
;);)origineel gepost door mr-turbo
Ligt er maar aan hoe oud je bent, ben je 18 dan een groep a, bij 28+ jaar, een kleinere diameter:)Met het klimmen der jaren, verlaagd het verdragen van het geluid.
;);):jerryorigineel gepost door Jo
Als je gaat stralen, blijft er nog minder van over, denk ik.Ik heb ook als een gehoord dat ze stenen in de tank gooien, vervolgens de tank met een sjorband aan een betonmolen vastsnoeren, en draaien maar. Schijnt goed blank te worden van binnen.
Nou een betonmolen kun je nu op dit moment wel goedkoop huren dacht ik zo.
Hij kan beter een gave tank op de kop te tikken, want je zult met een aantal jaren weer opnieuw moeten.Kom op mannen!! niet in slaap vallen, dit geschifte plannetje van de overheid zal en mag geen doorgang vinden.:vertag
Wij willen actie!:vertag:kewlpics
origineel gepost door Opelkees
energielabel G :DMassa leeg voertuig 1.895 kg! wegenbelasting ook om bang van te worden denk ik
Wie zo`n bolide kan betalen word zeker niet bang van de kosten van de wegenbelasting, das peanuts voor de eigenaar.
En de 1895 kg vind ik nog meevallen, als je nagaat dat de Veyron tien radiateuren heeft en een koelsysteem van zestig L inhoud.origineel gepost door Kermitkiller
origineel gepost door a-manta-turbo
ja met dat spul rot je tank nooit meer weg vanaf de binnen kant
je krijgt eigenlijk een kunstoftank in je tank:o wat zie ik daar nu staan project ascona a voyage :D:D:D:D
Nun ja, zo`n automobiel heet: Opel Ascona Voyage.
:jerryGewoon ff met een priem wat afwatering gaatjes in de demper
slaan.En………deze kakker gebruikt tenminste zijn Veyron waar voor hij gemaakt is namelijk rijden.
Er zijn genoeg gasten die hun bolide kentekenloos in de garage parkeren en er alleen maar naar kijken.
Daarom hulde voor deze kakker!
:jerry:jerryEen ieder die een beetje boven het maaiveld uitsteekt word in ons kikkerlandje de grond ingetrapt, wees blij met zo`n ahum hoe noemde topicstarter hem ook al weer?????? kakker?
Ja blij, nou ja onze overheid is de gelukkige want deze krijgt maar liefst € 497920,- in de staatskas gestort en dat per verkochte Veyron.Nu Griekenland diep héél diep in de SHIT zit, zal de Europese landen waaronder Nederland weer met gulle hand geven om Griekenland en de Euro te redden.
Kortom…………de km-h€ffing zal er dan wel komen denkt gij ook niet??origineel gepost door vincent23
STEM PVV :wors:worsOnze overheid probeert via een proces Geert Wilders monddood te maken en daarbij de PVV buiten spel te zetten.
Men is bang heel bang voor Geert Wilders en de PVV, maar men is nog banger dat er een (eerlijke) democratie komt in Nederland. -
AuteurBerichten