Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Stender
Maargoed iemand ervaring met een Simons-systeem met een diameter van 50mm?Een aanrader om te kopen.!!:thumbup:thumbup
origineel gepost door Stender
Zit trouwens op de site te kijken van Simons.Mooi spul, en de demperdiameter van ongeveer 50mm zou een Groep N systeem suggeren?
Verder staat er wel bij : ALU quality. Ik dacht dat Simons ook RVS maakte?
Nope, Simons/Jetex maakt geen rvs uitlaten.
Nog even en topic starter kan een boek uitbrengen met de volgende titel: Hoe verwijdert men een toplager.
:jerry:kewlpicsNou nou gereviseerd:wtf
Trek die kop er maar af, en controleer of deze nog wel vlak is.
Er zijn gasten die een nieuwe klep monteren er roepen: deze motor is gereviseerd.
Wat de aanHAAL moment betreft, is het zelfde als van de 2.0 = 10.
Maar kijk eerst maar eens of de kopbouten vast zitten………………..origineel gepost door gt/w
ik denk dat hij het top lager bedoeld
klink raar, maar gat volstoppen met dikke kit, en dan een asje er in slaan, en dan drukt de kit het lager naar buiten
boel weer goed schoon maken, en een nieuw lager er inHelemaal goed,:thumbup zo te lezen loop je al een tijdje mee.
:jerryWel een plaatje doet wonderen bij het praatje.
M.a.w. gewoon ff een fotoke plaatsen van de Manta al dan niet in stalling.
Is niet moeilijk, gewoon doen.:thumbupZit nog klem op vak 234B:P
:jerry:jerryJe moet eerst alles netjes aansluiten voordat hij gaat lopen.:vertag
Alleen zo voorkom je achteraf gekloot.
Bye the way……………….de ecu zit normaal rechts voorin!
En zonder lmm loopt hij ook nooit.
;):jerry:jerry
Smurf eens bij de gebroeders Biesheuvel te Nieuwendijk.
:vertagLaat hem eerst maar eens vertellen welk injectie systeem er op zit, voordat we op hol slaan.;)
:jerry:jerry:kewlpics
origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
Zoiets ken ik ook alleen vliegroest :P :sleeping
Maar nieuw is helaas niet te betalen en imitatie kan je beter niet nemen past niet lekker :(Nieuw niet meer te betalen?
Het punt is dat Opel Manta-a plaatwerk niet meer gemaakt word, en dat nieuw plaatwerk wel heel schaars aan het worden is.
En dat bepaald de prijs, je kunt ook zeggen: het kost veel, maar het is niet duur.;)
:jerry:jerry:jerry:jerryorigineel gepost door hanzzz
Ik dacht dat Dr-manta ze niet meer had, maar helaas ben ik te laat wanneer zijn shop weer open gaat :(eind van de week zou ik doorgeven of ik er eentje had gevonden.
Oei………dr-manta.de is dat voor de Nederlander niet te duur?
Ga maar na……….Manta-a spatbord €539,- hoeveel zou een motorkap dan kosten:hmmz
:jerry:jerry
:kewlpicsEr zijn wel specialisten in de oldtimer wereld die de kap netjes kunnen stralen en niet te vergeten strak afleveren. ff googlen.
Je moet niet bij een boten straler zijn das wel duidelijk??
Maar wat is er mis met een gave strakke roestvrije gebruikte kap?Wel er zijn drie ( 3 ) type`s gemaakt.
De eerste had gat in het midden en had geen verhoging van de roosters.
Tweede had de verhoging wel, zie foto van hanzzz.
Derde heeft twee ruitensproeiers.
;)De Manta-a zijn meer gebouwd in de vijf jaar 1970-1975 dan de Manta-b in de dertien:o jaar 1975-1988 dat deze gebouwd zijn.
En dat is wel te begrijpen nietwaar?:kewlpics
Yep is eentje van de 22E.
Heb nog een nieuwe liggen, met label.
Met de volgende gegevens: part number 1268019.Gewoon JETEX afgassystem monteren.
Nice sound and MORE power.Vroeger leverde SKF VKBA 990 de wiellager voor de grote opel`s.
Was compleet; wiellager krimpring, pakking, en de oil keering.Kijk uit voor de CHINESE import!!
Koop degelijk DUITS!
:thumbuporigineel gepost door 14XE
hahaha ben je homo ???:jerry
Wat een reactie:puke:puke:puke:puke:puke:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
Hanskadett was ff flauw van een burgertrut, vandaar dat ik een link plaatste van iets bijzonders wat, let op!! niet mijn smaak is.
En je excuses biedt je nog aan?
origineel gepost door hanskadett
idd zo een standaard burger trut heb je al genoeg :P:P:P:PUitgekeken op een :o:o standaard burger trut????????
klikkerdeklik http://www.strangesports.com/images/content/136853.jpgZet er maar ff bij dit is niet mijn smaak, want er zijn simple minds die raar doen, na het zien van de foto.
GESNOPEN!!origineel gepost door Onderbroekie
Advies van jullie nodig zoals het topic al zegt !!Wat is nou zuinig rijden binnen in de stad, meteen doorschakelen naar zen 5 of tot aan de 4. En versnelling 5 meer voor de snelweg bedoeld?
Zuinig rijden in de stad:hmmz:hmmz
Wel als je onzuinig wilt rijden moet je in de stad zijn:vertag
En als je bij vijftig in zijn vijf wilt rijden moet je helemaal zelf weten, maar het is niet goed voor je motor.
Nog ff wachten dan zijn er wel van die electrische wagentjes, dan rij je zuinig.:D:kewlpicsp.s. volgens mij heb je nog niet zo lang een rijbewijs, heb je dan het nieuwe rijden niet geleerd?
Inhoud van de alu carter van de GT is, incl. filter 3.3L.
Wel de peilstok in de carter gebruiken s.vp., en de oude peilstok gat afpluggen.
Ach en zo`n keering is zo vervangen, als je een beetje ruimte hebt hoeft alleen de v-riem en de krukaspoelie eraf. Dan de keering eruit wippen en de nieuwe erin.origineel gepost door mantadevil
hogedruik reiniger erop :D
en dan met sop en dan rem reiniger en noem maar op tot hij schoon isoke dan gaan we gewone verf gebruiken dacht al wel dat dat kon.
maar goed denk even vragen zou zonde van me werk en geld wezen als het niet kon tochEn goed schuren en ontvetten a.u.b.
Dan spuit ik zelf altijd een laagje primer ( geen spuitbus ) op het motorblok. Weer schuren ontvetten, dan de lak in verschillende lagen. ( geen spuitbus ).
Zit er al jaaren op, laat niet los in tegenstelling van de spuitbus lak.Wel op speurders.nl staat een vectra-b met lekke koppakking voor vr.pr. €900,-
De vec staat in assen, dat is dus in de buurt.
Ik zou de goede motor in deze vec bouwen, en gaan met de banaan, zitten ook leuke 17 inch velgen onder. -
AuteurBerichten