Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie Manta-A :wors :wors :thumbup :thumbup
APK: 10-11-2017.
Datum tenaamstelling: 13-11-2015.
Tijdstip tenaamstelling: 22:10.
Datum eerste afgifte Nederland: 13-11-2015.:jerry :jerry :kewlpics :thumb
Klik maar eens………………
31 augustus 2016 om 11:47 In reactie op: Wat voor CIH blok is dit? (rdw afkeur advies gevraagd) #18323232Er kijken ook mensen over onze schouder mee, wat hier allemaal bericht word.
Vergis je niet, dat gebeurt al jaren ook op andere websites.
En ze staan zo bij je aan de deur op een vroege morgen, om je op te halen. ;) king: :agentEn het staat zo gezegd zwart op wit, bewijslast is DAAR!
Ik begrijp het heus wel dat advies, maar dat moet je nooit………..
Gij weten het nu, en een gewaarschuwd mens telt voor twee. :thumb:jerry :jerry
Opgelost.
Je vraagt al te koop: gereviseerde 2.0, 2.2 of 2.4. :thumb:jerry
29 augustus 2016 om 15:03 In reactie op: Wat voor CIH blok is dit? (rdw afkeur advies gevraagd) #18323230@2000 wrote:
Stuur me even een pb voor details ;)
Daar ga je lelijk in de fout met die eerste regel, zeker als forum-moderator.
Dit is namelijk aanzetten tot een misdrijf.Had dat ff per pm gedaan. ;)
Maar zo openlijk, is vragen om …………………………
@Martijn A GT/E wrote:
Heb een T 1.6S R C.i.h. blok uit ,72 binnen.
Zat bij een Manta A uit ,75 maar is niet originele blok.
Weet iemand waar deze in geleverd werd misschien?Plaats FF een fotoke, praat wel zo gemakkelijk.
Beetje een fantasie nummer: T 1.6S R ;) king: :jerry :jerry :kewlpics :wtf
De Opel Blitz had de 19T en 20T motoren ingebouwd, kijk maar op den link.
http://www.senatorman.de/Motorenliste.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
29 augustus 2016 om 10:13 In reactie op: Wat voor CIH blok is dit? (rdw afkeur advies gevraagd) #18323227Volgens de regels van de RDW te werk gaan.
Opvragen of online kijken hoe en wat die regels inhouden.
En aan de regels moet jij je helaas aan houden.
Herkomst moet bekend zijn, aankoopbon en noem maar op.Iemand met aanvullende info?
@GSi-EVO2 wrote:
Mooi! Dankie voor de links, weer wat geleerd :D .
Je bent nooit te oud om wat te leren. :thumb
:jerry
Geheugenstam van 290 graden?
Als je die net als de originele geheugenstam monteert, dan is controle overbodig.
Ga je die 290 graden geheugenstam, afstellen met een gradenschijf om zo de zaak op tijd te zetten.
Dan is controle wel nodig.Vertrouwen is goed, controle is beter. ;) king:
:jerry :kewlpics :wtf :thumb
Tja, niets heeft het eeuwig leven, en die motor heeft heel wat mee gemaakt. ;) king:
Ik kan het wel gaan roepen maar; ik had er een 2.2 van gemaakt.
Als het dan toch geld moet kosten…Waar zitten jullie aan het strand te bakken in de zon?
:jerry :kewlpics :thumb
19 augustus 2016 om 11:54 In reactie op: Het verhaal van een autobloglezer die een krik verkoopt #18324760Over wielbouten en in een ander geval wielmoeren…………………..
Iemand kreeg een lekke band tijdens zijn rit, vroeger gebeurde dat vaker.
Dus auto aan de kant, kijken welk wiel gewisseld moest worden.
Wieldop er af, moeren wat los, krik er onder, wiel vrij enz.
Tijdens het erop drukken van het wiel schopte de man de wieldop weg.
En de wielmoeren ook weg, wat nu?
Opeens een stem vanachter het hek, later bleek dat het een gesticht was.
Pak van elk wiel een moer, dan kun je weer rijden.
Hallo daar………..zo gek was die man niet achter het hek, gek maar niet dom kun je ook zeggen.Wielbouten……….wielmoeren. ;) king: :jerry :jerry :jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :thumb
18 augustus 2016 om 21:22 In reactie op: Het verhaal van een autobloglezer die een krik verkoopt #18324759Leuk verhaal, zelf bedacht of van het net geplukt? ;) king:
Heb ooit een Jaguar gezien in de stad alhier, waar men in de nacht de cilinderkop er van af gesloopt had.
Ik dacht nog, had die hele auto gejat was wel zo handig.Kon de eigenaar een andere kopen.
Van die Manta heb ik ooit een andere cilinderkop gemonteerd.
Zaten diverse scheuren in de cilinderkop.
Was in de wilde jaren negentig, 1992/1993. ;) king: :agent :jerry :jerry :kewlpics :kewlpics:jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :wors :wors
@GSi-EVO2 wrote:
Een mooie uit Kroatië (denk ik, aan het vlaggetje op het kenteken te zien)

Heeft iemand nog een nieuwe of in nieuwstaat verkerende achterbumper liggen?
Gozert mist nog zo eentje, kijk maar. ;) king::jerry :jerry :thumb
Wel ik denk dat hij altijd bezig is met de gedachte: het kan altijd beter, anders en sneller.
Vraag aan een racer: hoe lijkt het 100 pk er bij? en hij roept: GRAAG!!
En je bent ook van de straat af nietwaar?:jerry :jerry :kewlpics :thumb
@GSi-EVO2 wrote:
en dan kom je na jaren ineens een foto tegen :D

Dat plakplaatje zegt natuurlijk helemaal niets, de kleur komt wel overeen maar dat is het ook. ;) king:
:jerry
Al weer wat nieuws van het front?
Of was het te nat buiten. ;) king: :agent:jerry :jerry :thumb
@Corsaliefhebber wrote:
De daklijn en de c stijl naar achter toe grijpen in ieder geval naar de schitterende lijnen van de mooiste Manta (A) ooit :jerry :jerry
De Manta-A is DE mooiste Manta ooit!!
Dat klopt!Maar dit geval……………………………………….. :hmmz :hmmz :hmmz :wtf :wtf :wtf :wtf
Alleen de kleur is goed. :thumb
Weet niet of meneer Opel wel weet dat de wielen 30 mm mogen uitsteken. ;)
:jerry
11 augustus 2016 om 14:27 In reactie op: Welke lampensoort (H7 etc.) in Opel Corsa E van sept. 2015? #18324301Denk dat het maar beter is dat hij bij zijn autobedrijf langs gaat, als er een lampje kapot is.
Voor dat hij de zaak sloopt. ;) king: :agent:jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :wtf :thumb
10 augustus 2016 om 14:12 In reactie op: Welke lampensoort (H7 etc.) in Opel Corsa E van sept. 2015? #18324298De H4 heeft 3 aansluitingen en de H7 2.
FF koekeloeren en je ziet het zo.
Niet?
Dan ff aan je buurman vragen. ;) king: :thumbNou mooi!
Maar een bekende naam opent vele deuren, zeker als je ook nog goed kunt sturen. :thumb:jerry :jerry
Klikkerdeklikkerklik……………..
https://www.kroon-oil.com/nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gaat via het kenteken. :thumb
Heeft men de benzinetank ook bekeken, en dan vooral de binnenkant.
Als daar voor jaren benzine in heeft gestaan, dan krijg je een vieze drap en dat niet alleen.
De binnenkant gaat ook flink roesten, en wat de gevolgen daar van zijn…..
Juist!Hier nogmaals die link, moet men het systeem maar eens doormeten i.p.v. van alles vervangen en hopen dat het lek gevonden is.
https://www.mantablog.nl/l-jetronic/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Het systeem kun je via de stekker van de computer testen.
Even de zaak uitprinten en aan de slag.Massa aansluiting inlaatspruitstuk nog heel, zit met een M6 bout vast onder de koude start verstuiver.
SUCCES!!
:jerry
-
AuteurBerichten