Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Twitchy wrote:
en waar strooi je je as dan?? oh wacht, daar heb je dan een handig blikje cola voor :???:
die weer ergens in moet staan :jerry
aardig blijven king:
deze bekerhouder is ook te krijgen met links een klein opbergvakje en rechts 1 bekerhouder, het zit dus in een 6n2 en 9n1, 6n2 moet je na vragen :thumb:wub :wub :thumb
netjes hoor@J.Eland wrote:

En dit zijn dan de mijne met speciaal op maat gemaakte naafkapemblemen.En toen was iedereen stil :jerry
Dakraam :wub :wub :thumb
nette astra, ik wil ook nog zo’n dakspoiler op me auto :wub@Gerco1410 wrote:
hallo mensen ik zal mij even voorstellen.
ik ben Gerco en ik rijdt een opel astra G sport 1.6 16 v


[youtube:28xuv11d]http://www.youtube.com/watch?v=4rLQVNtp3Rc[/youtube:28xuv11d]
[youtube:28xuv11d]http://www.youtube.com/watch?v=8sPj0Ic8KQ8[/youtube:28xuv11d]
heerlijk even :thumb
als een collega een disrt. riem en waterpomp heeft vervangen, plasje kvs op de grond leggen, hij ALLES weer losgehaald, lacheh, moesten hem de rest van de dag maar met rust laten :jerry
stage jongen Chinese stront laten halen, dacht dat we hem in het ootje namen :???:
bekende bougie race vonkjes verhaal (mij vroeger ook gebeurd)
binnenventielen stukje losdraaien bij stagiaires.
erg mooie vectra, die astra trouwens ook, veel geluk met je “veccie” :thumb
4 augustus 2012 om 19:16 In reactie op: Rook uit de motorkap + 6de versnelling stopt met werken #18051188Klopt, ik werk dus bij de VW dealer :shock: . er gaat toch 6 liter in? maar is idd erg duur bij ons. een kleine beurt bij ons kost algauw 250,- als het niet meer is :shock: :wtf
@martklanderman wrote:
DSG bakken zijn fantastisch als ze werken, maar dat doen ze bijna nooit ;) Ik werk namelijk bij de dsg-dokter en ik al de gekste dingen meegemaakt met die bakken. Lagers en tandwielen die afbreken, bakken die je al rijdend in de P stand kan drukken, vliegwielen en koppelingen die bij 30.000km volledig gesloopt zijn en de mechatronic ga ik niet eens over beginnen want die gaan bij alle dsg’s kapot. En vaak als de bak zelf kapot is (wat veel te vaak voorkomt) dan is het vliegwiel en de koppelingset er ook aan. Kostenplaatje ligt bij de dealer tussen de 4000 en 6000 euro. En dat is niet alleen VW, maar ook Skoda, Seat en Audi.
En er word voorgeschreven elke 60.000km de olie te verwisselen, maar dat doen er niet zoveel hoor. De olie kost namelijk 30 euro per liter voor een dsg bak en er gaan 7 litertjes in..
4 augustus 2012 om 17:25 In reactie op: Rook uit de motorkap + 6de versnelling stopt met werken #18051186DSG is opzich wel goed, maar in die ambulance transporters met 180 PK en DSG wordt je niet vrolijk van, heel vaak vervangen door oververhitting, ze kunnen het niet aan.
edit: net als die 2.5 tdi blokken erin, ook minstens elke maand 2 transporters voor blokwissel in het begin, meestal al bij 125.000 km
@jeroenk wrote:
@jeroenmarees wrote:
Bij de DSG (direkt shalt getriebe) van VW is de verversingstermijn om de 60.000 km, dus misschien om de 90.000 voor Opel handbakken of zo?
@Helmer opelfan wrote:
Levens lange olie :hmmz lijkt mij geen lekker idee. Wat zou dan een goede interval zijn om bak olie te verversen ?
Ben wel benieuwd waar je die basering op maakt eigenlijk. Juist met een automaatbak heb je minder vaak user errors lijkt me (even tandjes poetsen o.i.d)… Dus dan zou ik eerder lager inzetten. Echter denk ik dat je met een interval tussen de 75.000-100.000 wel goed zit inderdaad. Gok dat DSG gewoon veel gevoeliger is voor troep in de olie ofzo…
4 augustus 2012 om 16:56 In reactie op: Rook uit de motorkap + 6de versnelling stopt met werken #18051184Bij de DSG (direkt shalt getriebe) van VW is de verversingstermijn om de 60.000 km, dus misschien om de 90.000 voor Opel handbakken of zo?
@Helmer opelfan wrote:
Levens lange olie :hmmz lijkt mij geen lekker idee. Wat zou dan een goede interval zijn om bak olie te verversen ?
Netjes Rik, was dat geen gekloot met die booskijkers erop? :hmmz
@KadAstra-EF wrote:
Mn knippertjes erop gezet:
Rik :D
Zonet even lopen boenen op mijn NjoY velgen, die eronder zaten toen ik hem kocht met conti winter contact banden, deze set gebruik ik ’s winters. volgens mij was de binnenkant nog nooit in die 10 jaar schoongemaakt, wat een werk, pfoeh :vertag
plaatje bij het praatje:






grtzz Jeroeno :thumb
@Danisnel wrote:
@Danisnel wrote:
nu alleen nog ramen tinten en verlagen :thumb
grtzz jeroen
En misschien even je auto wassen of door de wasstraat rijden ;)
ja, ff een weekje regen, en vieze wegen en hij is alweer zo :puke
en wasstraat doen we niet aan ;) ik vind auto schoonmaken mooi werk :thumbup@jeroenmarees wrote:
staat er boven :thumb
Je heb helemaal gelijk ;)
Had ik waarschinlijk overheen gelezen.
Van een wasstraat ben ik ook niet zo’n voorstander sinds mijn lak daardoor is aangetast.
Dus inderdaad zelf wassen is leuk en goedkoop ook nog! (als je nog bij je ouders woont)yup, woon nog “thuis” :thumb goekopie autowassie ;)
staat er boven :thumb
ja, ff een weekje regen, en vieze wegen en hij is alweer zo :puke
en wasstraat doen we niet aan ;) ik vind auto schoonmaken mooi werk :thumbup@Danisnel wrote:
nu alleen nog ramen tinten en verlagen :thumb
grtzz jeroen
En misschien even je auto wassen of door de wasstraat rijden ;)
Broeksterwoude? meende dat venema ook een F heeft staan :hmmz
@KadAstra-EF wrote:
@jeroenmarees wrote:
Nice, even lekker sneupen ope sloop king:
@KadAstra-EF wrote:
Ik ga vandaag mn linkerknipperlicht vervangen.
Die lag op de grond gistermiddag.
Het glaasje/plastic lag eraf.En de knipperlicht die ik in de voorraad heb liggen is lichter van kleur.
Dus even naar de sloop zometeen :thumbupRik :D
Ja, al de 4e zaterdag op rij naar de sloop ipv te werken :thumbup :thumbup
Rik :D
Nice, even lekker sneupen ope sloop king:
@KadAstra-EF wrote:
Ik ga vandaag mn linkerknipperlicht vervangen.
Die lag op de grond gistermiddag.
Het glaasje/plastic lag eraf.En de knipperlicht die ik in de voorraad heb liggen is lichter van kleur.
Dus even naar de sloop zometeen :thumbupRik :D
Picca’s van de spoiler,
gorsch, ik moet de auto echt weer wassen na een weekje regen en vieze langweggetjes :(btw, ik heb de spoiler zelf gespoten :thumb
:kewlpics



nu alleen nog ramen tinten en verlagen :thumb
grtzz jeroen
eerst even lekker rustig op temperatuur rijden, en dan even lekker “planken”
keertje goed lostrappen op autobáhn, wel alles op peil hé ;)
hij is de loop van de jaren gewoon ingekakt omdat er vrijwel niet mee gereden wordt.
misschien is de uitlaat wel dichtgekoold, omdat je opa wss nooit hard rijd, en het allemaal korte stukje zijn.Vandaag gaten geboord voor mijn originele irmscher spoiler, kan er morgen op :thumb :wors
-
AuteurBerichten





