Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb mijne donderdag nog even vlug gewassen. Haal er morgen wel een natte lap overheen, dan vind ik ’t wel best :P
Vies is ie toch wel weer tegen de tijd dat je in Hoogeveen bent ;) Anders laat je ’t zo :P
:shock:
Heb hier maar één woord voor. BRUUT! :thumb
@PeterNoFear wrote:
Relais 99. van VW geplaatst, toch wat goeds aan die golfies III
Kun je interval regelen op stand 1, ideaal!Omega hendeltje erbij maakt het toch nog wel wat prettiger hoor!
Mooi dat ie weer netjes is :thumb
Die snee is geen afkeur voor zover ik weet. Lees eventueel even de apk-eisen: http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocuments/APK/handleidingen/Regelgeving%20APK%20-%20Keuringseisen%2001-01-2013.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; (bladzijde 27)
@Carina_1984 wrote:
Ik zit nog een beetje in twijfel als ik wel/niet kom…
Voornamelijk door de auto (elektronica), maar ook een beetje omdat de meeste elkaar kennen lees ik…
Ik ken nog niemand….. Misschien een stom excuus hoor ;)Wat is er mis met de elektronica? Misschien kunnen mensen helpen?! :thumb
@soepkiepe wrote:
haha morgen tegen de middag ga ik naar zwolle, voor die tijd misschien ff snel snel wassen, maar denk dat mijn astra er in gebruikte staat bij komt te staan.
zal hem van te voren ff snel door de was straat heen rijden, dan glimt ie ook wel hahaWaar moet je heen? Aan het eind van de middag rijd ik daar ook:P
@KadAstra-EF wrote:
Ik heb er zin in !!!!!
Rik Rik Rik Rik Rik :) :) :)
Tis dat je nog nèt 5 gordels in je auto hebt…. ;)
Oeps, zie net dat ik een typfoutje heb gemaakt. Ik doelde inderdaad op 3,5 liter ;)
Hoi Jolanda,
5W40 is prima. Origineel Opel is 5W30, maar zelf gooi ik er ook 5W40 in.
In het carter gaat ongeveer 4,5 liter. Dus in principe is 3 liter niet genoeg.Misschien is het verkeerd in rekening gebracht?
Even olie peilen dus! Als het schoon aan de ‘stok’ is lijkt het mij oké en heb je mazzel gehad m.b.t. de hoeveelheid olie.Hèhè, ik moet die van mij ook nog wat aanpassen. In grote lijnen blijft ’t wel zo :-)
@CorsaNico wrote:
Heb hier dus geen ervaring mee dus ben er inderdaad een beetje voorzichtig mee om hem uit te boren.
GA het weekend eerst eens kijken of ik er echt geen grip op kan krijgen en hem er dan uit kan draaien.Hij start trouwens wel aardig vlot, ondanks dit. Geen rook of zo. duurt alleen twee tellen langer.
Het is dus niet zo dat hij, zoals bij een benzinemotor hij op drie pitten blijft lopen???
(zo voelt het trouwes niet…)Klopt. Veel vrachtwagenmotoren hebben niet eens gloeistiften. Deze slaan gewoon aan door de compressie!
http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/omwisselingsberekening.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Enjoy :thumb
@Carpento wrote:
Ruitenwissers van de Action gemonteerd, werken vooralsnog prima. Eens zien hoe lang dat goed blijft gaan :sleeping
Die flexwipers? Ik heb ‘m op mn achterruit. Gaat nu al een jaartje prima!
Staat als het goed is aan de binnenkant van de deurpost (passagierszijde). Hier staat een chassisnummer en als het goed is ook een kleurcode.
Mocht deze hier niet staan kun je ook even onder de motorkap kijken, vaak direct aan de voorzijde.
Je bent de nieuwe dynamo en grotere accu vergeten te shoppen RISL :jerry
@Lieuwe-Vectra wrote:
Schrijf mij er ook maar bij :) kom met me vectra b2 hoop dat schroefset en de 18″ er dan weer onder zitten :)
GrTof! :thumb
@JJ- wrote:
&poging 100.0001 om de sub aan de gang te krijgen; zucht…
Wat is het probleem?
@astraTD wrote:
Leuk man kan ik je assie eens bewonderen Rik..
Haha Jeroen, zal wel een doekje mee nemen. :jerry
:thumb
@rickykadett wrote:
jaa zet mij er ook maar bij ken die van mij naast astra td samen roet meten :wub haha :wors
ik kom zeker. word gezellig !
Haha tof, hoef ik m’n auto ook niet te wassen :jerry
@EriC OPC wrote:
die antenne bij jeroenk op de FS is heel cool :kewlpics
Haha! M’n pa had vroeger op z’n TR net zo’n antenne, maar dan op ’t voorscherm ;)
Het gaat nog wel wat worden :D
@ Type>R, Jimi = koning king:
@wim-v6 wrote:
Veel laag toeren rijden, ja, dan kan dit zeker bij lage kmstanden voorkomen..
Het is niet de eerste die onder de 100.000km gaat, topscore gelezen voor een M20bak is jawel 13.000km..
Ruil of gebruikte bak, dus Flinke kosten inderdaad.Willem
Lijkt me dat er meer schade ontstaat bij het te vroeg opschakelen? (Of in een te lage versnelling hellingen nemen).
Laagtoerig rijden ( 1800-2000 rpm) lijkt me niet zo’n probleem om te cruisen (je hebt immers al momentum). Wil je echter versnellen zou ik toch effe terugschakelen…
@astraTD wrote:
Heb hem vandaag ook verder opgeschroeft tot max uitslag van het stationiar toerental.
[youtube:3gjedr4a]http://www.youtube.com/watch?v=XZ_tSz1uLZw&list=UUaZ72rdVNuzJ0cwVlc80B8A&index=1[/youtube:3gjedr4a]
Duurde effen voordat me gsm goed stond..
Op het laatste de kleine wolkjes dat zijn plots gas geven TOT 1500toeren.
Laat staan hoe die nu walmt, als die in zijn 3e staat en vanaf 1300toeren moet trekken…. Eigenlijk te heftig nu, voor de mensen wat achter mij zitten.
Maar trekken doet die nu nog beter. :wubEffen aanzien deze tankbeurt hoelang ik er nu op rij, zit normaal tussen de 320/350km op 30liter.
Soms autobaan heb ik uitschieters naar 370/400km bereik :agentHaha, schitterend, ik ben benieuwd volgende week zondag! Blazen met die hap :jerry
We gaan ’t wel zien hè!? :)
-
AuteurBerichten