Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
SCHITTEREND :wub :wub
:thumb :thumb :thumb
@Fearless wrote:
@jeroenk wrote:
@Fearless wrote:
@jeroenk wrote:
Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.
Daarnaast draai ik op stage 36 uur in de week als software ontwikkelaar!
Verder werk ik zo nu en dan als magazijnmedewerker/hulpdrukker bij een drukker hier in de buurt.Hah daar ben ik ook een paar keer geweest met een maat van me, die kwam daar dagelijks met de vrachtwagen.
Werkte toen een gozer die kon wheelies maken met zon wagentje voor de doly’s.
tot ie achterover sloeg, en de accuzuur in mn nieuwe broek kwam :thumbdownZo’n bt waar iemand op kan staan zeker?
*googlet

Zo’n ding en dan een modelletje ouder zeker ;) Die zijn zo abrubt als de pest ja. Klein beetje moeite en je hebt inderdaad een wheelie. Balen van je broek ja… Beklag gemaakt?Ik kan wel met de heftruck op twee wielen door de bocht :angel
Haha ja zon dingetje alleen dan een oud apparaat.
Tja die broek……wie doet er dan ook zn nieuwe broek aan als je meegaat op de vrachtwage :angelEen aantal van die ouwe krengen staan er helaas nog steeds. Rijdt ook voor geen meter :P Ik heb afgelopen zaterdag ook een broek verneukt bij het aan de kant pleuren van wat kapotte dozen met bleek :sleeping
Precies wat ik eigenlijk ook al aangaf in mijn eerste reactie, eerst maar ’s wat kilometers maken. Denk dat iedereen hier kan beamen dat je met je rijbewijs op zak pas leert rijden…
En sommigen leren het nooit… :P
Het heeft 75 ballen en licht oude vrouwtjes op….
Rara wat is dat? :vertag :jerry
@RISL wrote:
Ik vind zelf de 1.3 cdti een traag hok, dus de vraag om wat meer vermogen snap ik wel. Maar een extra turbo, race-katalysator en downpipes??? Waarom dan niet begonnen met een goede basis, bijv. de Corsa D OPC met Z16LER? Als ik al een Corsa D zou krijgen, zou ik toch zelf wel bijleggen om dan OPC te gaan rijden.
Die 1.3 cdti wordt echt geen vermogensbeul hoor…Ik zou ‘m gewoon chippen en het daarbij laten, of het ding in de verkoop doen en een gebruikte D OPC kopen…
Een gegeven paard moet je natuurlijk niet in de bek kijken, voor hetzelfde geld heeft de TS ‘m onverwachts gekregen, dan is het wel heel ondankbaar als je m gelijk maar verkoopt… Zeker als je voor iets snellers gaat terwijl je nog nooit in je eentje in een auto hebt gereden; of daar misschien net mee begonnen (weet niet of de TS van de 17jarig-rbw-regel-dinges-iets gebruik heeft gemaakt)…
Net wat iedereen ook al aangaf is chippen en verder niks, zeker niet gezien je nog binnen de garantietermijn valt ;)
Om toch nog even verder te gaan op de retro games; iemand familiar met SupaPlex ? :)
Kan ik me voorstellen, kun je goed van schrikken! Moet zeggen dat ik nog nooit zo kalm en relaxed naar huis ben gereden :P Een toeter van een vrachtwagen kan je ook flink van schrikken ja…
@vixentje wrote:
@jeroenk: Ik heb contact met de ombudsdienst en er blijken toch dossiers te zijn die niet onder garantie zijn gevallen door slechte diesel te tanken.
Ik vraag mij af hoe zoiets kan, elk tankstation heeft een certificaat dat hij goede diesel afleverd. Dus ik versta echt niet hoe je slechte diesel kan tanken.Net even zitten googlen, sommige landen hebben in de winter een extra additief in de diesel zitten, die voorkomt dat de diesel stroperig word… Misschien als je diesel tankt in de winter waarin dit additief niet zit dat je problemen kan krijgen? Toevallig het probleem in kouwe dagen komen opdagen?
Met het OP-COM diagnosesysteem heeft u een zeer uitgebreide tool in handen die nauwelijks onder doet voor een dealersysteem. Dit systeem communiceert probleemloos via de nieuwste CAN-BUS structuur, maar ook ISO-9141-2, KW81 en KW82 (ISO-1430) zijn geen probleem.
Het OP-COM “Advanced” diagnosesysteem is de meest uitgebreide versie uit het OP-COM gamma. De Advanced heeft dezelfde functies als de normale OP-COM maar is verder uitgebreid met o.a de functies van:
•stuurapparaten hercoderen
•uitlezen van security codes van diverse stuurapparaten
•het alsnog afmelden van componenten indien dit niet (goed) is gebeurdHallo d.remi,
De ecu van je auto zou zich moeten bevinden aan de linkerkant van je motorruimte naast de accu. Hierop kun je vast wel een type-nr ontdekken en wat google-werk verrichten met betrekking tot cruise control aansturing, alhoewel ik niet weet of het type-nr zoiets typeert.
CC kan inderdaad in de ECU geprogrammeerd zitten (en kan voor zover ik weet worden uitgelezen met een OP-Com). Als dit kan moet er vast wel iemand van dit forum in de buurt wonen die ’t voor je na wil kijken. De opel-dealer kan dit overigens ook…
@Fearless wrote:
@jeroenk wrote:
Ik werk elke zaterdag @ Albert Heijn Distributie in Zwolle.
Daarnaast draai ik op stage 36 uur in de week als software ontwikkelaar!
Verder werk ik zo nu en dan als magazijnmedewerker/hulpdrukker bij een drukker hier in de buurt.Hah daar ben ik ook een paar keer geweest met een maat van me, die kwam daar dagelijks met de vrachtwagen.
Werkte toen een gozer die kon wheelies maken met zon wagentje voor de doly’s.
tot ie achterover sloeg, en de accuzuur in mn nieuwe broek kwam :thumbdownZo’n bt waar iemand op kan staan zeker?
*googlet

Zo’n ding en dan een modelletje ouder zeker ;) Die zijn zo abrubt als de pest ja. Klein beetje moeite en je hebt inderdaad een wheelie. Balen van je broek ja… Beklag gemaakt?Ik kan wel met de heftruck op twee wielen door de bocht :angel
Heeft canbus…
@GM, op de Cosmo mag je dat wel verwachten, toch? Mocht het er niet opzitten dan kunnen dit soort settings vaak via de OP-Com geactiveerd worden (meen ik)..
@wessaa wrote:
@RISL wrote:
Vervangen is helemaal niet nodig….krakende voorvering is een Opel-kwaaltje, met name de Vectra C en de Signum hebben hier last van. Astra G onder de 10 graden.
Er was hier iemand die ze iedere maand inspoot met WD40 en dan was het over. Beetje zonde lijkt me.
Piepende remmen is trouwens ook een Opelkwaal, niks om je druk over te maken.
piepende remmen kun je ook wel inspuiten met WD40, dan is het ook over :jerry
Heb ik gedaan, nu is mijn auto total loss :argue
:jerry :jerry
Remus vind ik er ook beter uitzien! Geluid kan ik niet over oordelen. Net wat de anderen wel zeggen: Even rechthangen ;)
Vind die ander net zo’n platgedrukte afwaterbuis :jerry (no offence)
Heb dit filmpje ook al een keer gepost (alleen dan naar youtube) in het opel opmega met grote wielen iets ding wattanook topic gevalles iets :vertag
Maar hij blijft mooi. Vooral die stoppies :jerry
Pompen om ‘m aan te krijgen? Heb je je brandstofpomp al eens gecheckt?
‘k Zit wel in de buurt, maár heb verder weinig (praktijk)ervaring met dit soort problemen…
Heb vandaag er nu 35km. opzitten met de Corsa. Op de snelweg zat ie rond de 93/94 en daar is ie niet bovenuit gekomen. Maar ‘k heb ook niet lang stil hoeven staan voor een stoplicht o.i.d…
Hoe is je rijstijl? Sta je altijd vol op het gas en rem je laa? Rijd je veel bebouwde kom? Mocht dit niet het geval zijn en je gewoon rustig snelwegkilometers pakt, is het niet normaal, dan zou ik in de technische hoek gaan kijken…
Beide zullen wel werken!
Echter, als je echt voor goede geluidskwaliteit wilt gaan kan je beter van de Apple producten afstappen…
Quake live blijft ook meesterlijk online (y)
Als je geen airco hebt heb je volgensmij deze nodig
http://www.winparts.nl/14/koelsysteem/radiateur/0005135/radiator-benzine-1-2—1-4—1-6–mt—ac” onclick=”window.open(this.href);return false;Volgensmij is 1.2=1.4=1.6
Even afwachten of iemand ’t kan bevestigen… Je kan natuurlijk ook ff de boel nameten ;) Dan weet je zeker dat je de goeie hebt.
Stiekem vandaag op stage al ff geprobeerd. Episch!
Welk motorblok heb je nu precies? X12SZ?
-
AuteurBerichten