Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en gele vloerbedekking
Tja, de gemiddelde automobilist is een leasebakkenvertrapper tegenwoordig. Oud, goed en betrouwbaar spreekt de mens tegenwoordig niet meer aan… :puke
@robert_corsa wrote:
nou, ik heb mijn tank nog 3 kwart vol, enn 364km er tot nu toe mee gereden :wors
Op een 46 liter tank?
Dat betekent 11.5 liter op 364 km
Dat betekent 3.16l/100km
Oftewel 1 liter op 31.64 kmEn je rijdt dan ook 1456km op 1 tank…. Actieradiuis van de fabriek uit is 7xx km…
Dit klopt echt nooit…
Hoi Kimberly, Welkom :thumb
Voorstellen is je redelijk gelukt, en om foto’s van je auto kunnen we nog niet vragen natuurlijk ;)Succes bij je zoektocht en met je examen over 2,5 week! :thumb
Misschien ik ook nog wel, dan is Salland en Ijsselland in elk geval wel vertegenworodigd king:
@trashmetal wrote:
dat songfestival kunnen we beter ook maar mee ophouden die onzin
Songfestival, laat me niet lachen…, gare bende… Balkan landen stemmen altijd op mekaar. Hele punten /rating /jurysysteem zo corrupt en commercieel als de pest….
Zend maar een mooie opel-show uit i.p.v. dat tuig dat herrie schopt op tv door te blairen en te doen of ze wat kunnen. king:
Ik had liever gewoon allerslechtste chauffeur gekeken. Dat hele songfestival is achterhaald en kan van de buis. (Net zoals vele rtl en sbs progs). :hmmz
Net wat ik eerder al aangaf,… topictitel moet even worden aangepast inclusief datum / plek….
Of in elk geval alles wat er al vaststaat…
Ik zat ook al te kijken inderdaad. Helaas pindakaas. Volgende week dan maar :-)
http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?117105-rear-ashtray-keeps-falling-out” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ditte? Zo hoort ie er in elk geval uit te zien..Wat betreft de bekleding: Vaak is de stof niet zo geweldig om te reparen. Het makkelijkste is denk ik een soortgelijke hemel te zoeken waarvan je een stukje uitsnijdt en over de plek heen lijmt… Of het daar mooier op wordt is aan jezelf…
Looks good king:
Since how long have you got this car?
Anyway, enjoy it and keep up the good work :thumb
Gok dat mijn auto na (vermoedelijk bijna een ton) wel toe is aan een beetje reiniging =)
@richardschaeks wrote:
Bij de opel dealer! :) dit zijn net onderdelen die je niet bij de lokale onderdelenboer moet halen!
Toevallig ook nog een prijs ? :P
@richardschaeks wrote:
1.4nz heeft GEEN EGR klep!! maak je gasklephuis maar eens schoon, luchtfilter eraf, paar slangetjes losmaken, 2 of 3 boutjes losdraaien en je tilt het gasklephuis eraf, deze schoonmaken met remmenreiniger en een tandenborstel en weer erop zetten met een NIEUWE voetpakking! voor iemand met 2 linkse handen half uur werk voor iemand die ervaring heeft 15 min werk… kost je de kop niet en dan is die meteen weer schoon:)
Om daar even op in te springen, waar haal je een goede pakking vandaan? :) Die van mij is ook wel aan een beurtje toe :-)
tommie, samen met
struikelde hij over
@soepkiepe wrote:
zuidwolde dan, de camping ekelenberg bestaat niet meer, misschien dat daar een plekis, en dat is vanaf de n48 heel makkelijk te vinden
kan niet goed met google earth overweg :P
slagendijk 2 zuidwoldeStaat een hek voor helaas… Denk niet dat je op dat terrein komt
Eind maart heeft ie een grote beurt gehad, vloeistoffen zijn allemaal vervangen en er is een nieuwe distriset + thermostaat oopgekomen. Voor zover ik merkte was het alleen in de tweede versnelling en vooral tussen het toerenbereik van 1200-2400 toeren (maar als ik koud is schakel ik voor 2500)… Verder komt ie goed op temperatuur :-)
Toen hij zich
@John Opeltje wrote:
hallo jeroen,
ik heb ook een corsa b x1.2sz maar hij schokt ook bij het optrekken.
ik heb ook al 2x gasklep schoon gemaakt en nog veel meer maar bij mij heeft alles geen zin,
ben nou stapje voor stapje uit aant zoeken wat het kan zijn,
maar kan goed zijn dat jouw gasklep vies is ja.
en x1.2sz erg sloom he! :thumbdown hahaJohn,
Als ie warm is gewoon goed doortrappen, kom je nog wel mee ;) Verbruik blijft toch prima, als niet alleen in de stad rijdt… Haal meestal toch een ruime 1 op 15 waarbij ik niet bepaald aan het nieuwe rijden doe… Afgelopen weekend retrourtje zeeland 1 op 16.6 gereden. Mij hoor je wat dat betreft niet klagen… Maar ’t is geen strepentrekker nee xD
@bassie16V wrote:
De lamellen zijn niet voor de G gemaakt…
Ze komen van een Citroën af, welk model weet ik niet..
Heb ze zelf redelijk pas gemaakt, maar moet alles nog een beetje afwerken.Ik had zoiets van, nog nooit gezien en ga het eens proberen…
Lekker custom :thumb Leuk hoor :)
Toch heb ik je nog nooit zien rijden, terwijl je wel uit de buurt komt :hmmz
22 mei 2012 om 09:54 In reactie op: motormanagement lampje brandt en auto stottert een beetje #18020807@Roopesh wrote:
ik heb morgenochtend om 0800 een afspraak gemaakt voor het uitlezen :D
Ik hoorde wel van me collega’s inderdaad over de sensoren, maar ook over de bobine..
Kan dat er ook iets mee te maken hebben?Bobine kan zeker, kijk maar één in dit topic
@Marcelsmit wrote:
wow, bedankt voor je snelle antwoord Jeroen :-) Ik zal kijken of ik ergens een multimeter kan vinden. De accu is nog geen maand oud trouwens :-(
Ik hou je op de hoogte :-)Dat reduceert de kans dat deze stuk is al behoorlijk! Mocht je geen multimeter hebben kun je altijd nog even proberen een werkende accu uit een andere auto te halen en deze in je eigen auto te stoppen.
Als de dynamo stuk is heb je waarschijnlijk na verloop van tijd ook problemen met het starten van je auto. De accu is dan leeg en zal niet meer genoeg piekvermogen hebben om de startmotor rond te krijgen, meestal hoor je dan alleen een tik. De accu/verlichting kan dan dus nog gewoon werken! Als de accu zelf stuk is heb je overigens hetzelfde fenomeen. Alleen zou met een accu-wissel het probleem dan over moeten zijn.
Mocht het blijken dat zowel accu en dynamo in orde zijn, weer even hier posten….
Edit: een gare massakabel zou het inderdaad dan kunnen zijn ja. Gewoon er één bijleggen; is het over dan weet je genoeg…
Ai, en zo te zien was het geen afgetrapte vectra…
Het is de laatste dagen wel raak zeg met de astra’s en vectra’s! :(Hallo Marcel,
Als ik het goed begrijp blijft je acculampje dus branden zonder dat het contact aanstaat?
Voordat je overgaat tot handelen zou ik eerst een aantal dingen controleren:– Spanning meten van de accu op het moment. Deze dient een ruime 12V aan te geven (dus 12.3/4) op het moment dat rest van de vreters uitstaat (aanjager, verlichting, (audio)).
– Op het moment dat de motor loopt dient de spanning ongeveer 2volt hoger te zijn: Rond de 14.3/4 volt. Is deze lager dan is je dynamo gaar.Is je dynamo niet gaar, dan moet je even controleren of de cellen in je accu nog onder water staan. Anders kan je er beter een nieuwe inleggen ;)
-
AuteurBerichten