Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
Drosselkappe is Gasklep
Toch even in de translate gegooid: throttle valve actuator = gasklepdrijfwerk.
Maarja. volgende keer dus toch maar even vertalen voordat ik weer wat roep :jerryHoe is de stand nu?
7 juni 2012 om 06:06 In reactie op: Krassen en steenslag verwijderen voor de grote wasbeurt? #18033962Partyprikkertjes werken ook,…. Daar koop je er 1000 voor een euro van ofzo :P
Tandenstokers zijn doorgaans duurder :P
7 juni 2012 om 06:06 In reactie op: Krassen en steenslag verwijderen voor de grote wasbeurt? #18033963dubbelpost -.-
We slachten ze daar wel :D
Ik neem m’n oude volvo wel mee :D
http://www.opel-problemforum.de/f6-corsa-tigra/t96698-x12xe-ruckeln-mit-p0505-p0335.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Onderste reactie…
Mocht je duits niet zo goed zijn; volgensmij bedoelen ze de stappenmotor :)
Brandstofreiniger schijnt de boel te verbeteren :)
http://www.toralin.nl/brandstofsysteem-reinigers/universeel-brandstof-reiniger” onclick=”window.open(this.href);return false;
Meestal gaan overnames (hedendaags) op basis van voorlopen in bepaalde technieken. In dit geval misschien ook?
Ik denk je veerpootlager… Laat iemand even je veer vasthouden als jij naar rechts stuurt. Als hij deze voelt trillen/stotterig bewegen zal dat ’t zijn.
Hmmz… veerpootlager? Homokineet?
Komt het geluid bij het stuur weg of bij de wielen?
Tjsa, ik merkte ze iets te laat op … Van die donkere beestje in de schauw i.c.m. donkere zonnebril…
Moet vanavond inderdaad eens kijken of dat bij de bijrijdersstoel hetzelfde verhaal is… Anders is het misschien fabrieksaf…
In principe wil ik het frame gewoon meenemen als het even kan… Dan heb ik straks ook een laatje onder de bijrijdersstoel :P
Edit vanavond komt pappa ook weer thuis… Eens vragen waar hij z’n gedore dopsleutelset heeft gelaten… Hopelijk heeft ie daar inbus/torx verloopjes bij. Dat werkt hopelijk beter dan zo’n L-vorm ding
@haan wrote:
Maar is de 1.3 diesel motor niet wat te klein voor zon grote auto
Kwestie van persoonlijke voorkeur lijkt me. Als het je met een proefrit te langzaam gaat moet je gewoon voor wat groters gaan. Persoonlijk denk ik dat het wel voldoende is om met het verkeer mee te komen; maar je moet geen snelheidsmonster verwachten :)
@joop1970 wrote:
Ik schroef altijd stoel met frame los, zijn 2 torx bouten. Aan de voorkant zit hij als het ware in 2 houders geschoven. Als je voorzichtig doet gaat het vast goed.
Bij mij zit achteraan de stoel aan de buitenkantzijde een imbus en aan de andere kant een torx. Ik heb gisteren met ontzettend veel kracht mij zitten uitleven op die inbus (met een fatsoenlijke sleutel, greep zo’n 10-15cm lang). Echter was er bijzonder moeilijk beweging in te krijgen. Heb ‘m 270 graden kunnen draaien in totaal. Het enige resultaat is dat het ringetje dat tussen het frame en de bodem zit gedraaid kan worden. Ik ben bang dat als ik met vereende krachten op dat ding blijf proberen dat ie op een gegeven moment gewoon dol draait…. Ik weet niet of ze bij jou ook zo (achterlijk) vast zitten? :(
Als ze erin zitten wel ja…… Heb wel even voorzichtig proefgezeten, maar dat beviel wel :)
Iemand die mij wat uitsluitsel kan geven op mijn vraag? Is het losschroeven van de stoel vanaf het frame inderdaad ’the way to go?’
De 90 pk versie van de 1.3cdti lijn is volgensmij de Z13DTH, deze heeft ook een ketting ;)
@shihaiai wrote:
Technisch en Carroserie, is zelfs deze Dikke Caravan CDX een GOEDE!! stap achteruit hoor..
Als ik zie wat deze Meer aan plekjes etc heeft tov mijn 1996 sedan (voornamelijk roestpuntjes etc) dan vind ik dat voor een 3 jaar jonger exemplaar best tegenvallen.
With so abounding choices, it may be difficult to accept alone one item! And who know? Maybe you’ll yield up skateboarding just for the adventitious to abrasion a brace of these colourful kicks!vans shoes for boysis alone one of several brands of casual/sport shoes you’ll acquisition cat-and-mouse for you at “Totally Shoes”. They aswell backpack absolutely a alternative of accepted brands including Converse, Skechers, New Balance and abounding others
pen was either dipped, as you may accept apparent it done in earlier themed movies or the pen was abounding by a plunger mechanism.There absolutely is added than one way to bushing a monte blanc pens and what blazon of pen it is absolutely determines how it will be filled. In the ancient canicule of autograph pen accomplishment and usage, continued above-mentioned to the appearance of the brawl point pen, it was a basal ink able-bodied that was used.De kilometerstanden ontlopen elkaar niet zovee
Automatische spambot!!
RISL REQUEST!!! :D :D :D Topic ff hooghouden zodat dit account in elk geval geblokt wordt :)6 juni 2012 om 11:04 In reactie op: Vectra X18XEI blijft in toeren hangen als de airco aan staat #18030277Rijdt ie toevallig op gas?
Wel een apart probleem… Kon dit topic er wel over vinden:
http://www.amtgarageforum.nl/volvo/850/gas-blijft-hangen-11868.html” onclick=”window.open(this.href);return false;@FKsport wrote:
@OA-H wrote:
Meten is weten :thumb
gewoon uitproberen.Op zo’n antwoord zitten we dus niet te wachten, waarschijnlijk best kundige die weten of het gaat.. Natuurlijk weten we ook wel dat je alles met een trial kan doen.
Tsja, dan moet je de stoelen inderdaad al wel hebben ;)
Ik heb even gegoogled voor je; in theorie moet het kunnen. Zie hier:
http://www.corsa-c.co.uk/forum/archive/index.php/t-148249.html” onclick=”window.open(this.href);return false;@OA-H wrote:
de zoekfuntie geeft alleen mijn eigen topic aan en geen andere.
RISL doelt op het ‘grote kleine vragen topic’. Dit is een topic waar je dit soort vragen kunt stellen. Echte problemen moet je natuurlijk wel effe een topic voor starten :)
Als je een handbak hebt wordt volgensmij het gaspedaal wat reactiever. Heb je een automaat dan schakelt deze later op (dus hoger in de toeren)
Wat betreft de vering: Volgensmij is dit alleen iets in auto’s met ESP.
@Christiaan Hummel wrote:
Ik heb zelf ook een 1.4 liter astra uit 1996, en ik sta niet te kijken van deze waarden hoor! Dat doet die van mij ook precies zo, fan slaat bij 100c aan, bedrijfstemperatuur op de snelweg is iets boven de 90, en in de stad met veel staan en optrekken en in de file is rond de 100, en op een warme dag tussen 100 en het rood in, fan loopt bij mij wel vrijwel de hele tijd als ie warmer wordt dan 100.
Net wat ik al zei, vond het al niet zo gek… Als de temperatuur tijdens het rijden rond de 95 zit is het volgensmij wel in orde :)
Bekende van mij is een rij-instructeur en laat regelmatig zijn ‘studenten’ een keer goed op de rem stampen zodat de ABS ingrijpt… Heb ‘m nooit gehoord over kromme schijven… Schijven raken doorgaans krom omdat mensen hun voet op de rem houden terwijl ze stilstaan en de remmen warm zijn; of met warme remmen door een plas water zijn gejaagd…
Op google vind ik overigens ook geen hits als ik zoek naar kromme remschijven door ingrijpen ABS…
Als je het mij vraagt kan één keer absoluut geen kwaad. Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken ;)
@dion87 wrote:
volledig intrappen lijkt me niet al te fijn als je 80 rijdt, straks traptie ze schijven krom :hmmz
Kun je uitleggen waarom schijven krom raken als je wielen niet blokkeren…?
Rustige weg pakken.. Beetje gang hebben (60/80 km/h) en dan je rempedaal compleet vloeren. Dan voel je het rempedaal onder je voeten een soort van trillen. Sowieso: Als je geen abs hebt blokkeren je wielen en maak je mooie strepen op het asfalt :-)
-
AuteurBerichten