Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Strak weer hier trouwens. Het weer is net zo goed als oranje gister :P
Tsja, mogelijk…
Anyway, we hebben verloren. Hele oranje meuk kan in de prullebak, einde verhaal. Life goes on. Let’s roll :vertag :thumb
True. Naar die website moet je alleen gaan om jezelf een goed gevoel te geven… Het niveau daar… :roll:
@RISL wrote:
Wat was er dan met Gomez?
Ik weet wel dat hij in de wedstrijd tegen NL slechts 25 seconden aan de bal is geweest en 2 goals achter z’n naam had staan in die wedstrijd….die kerel is goed!http://www.stashpress.nl/commissie-stashpress-dossier-doping-gomez/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@soepkiepe wrote:
kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!
als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.
die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.
kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over ;)
Dat van Gomez is een fabeltje. Waarom stond ie anders gisteren gewoon op het veld en heeft Löw gezegd dat het een speler van wereldklasse is?
Jaar zonder vrouw dan? :jerry
Ik wist niet dat er Cosa’s met een 1.9CDTi motor zijn geleverd….
Om even op je vraag terug te komen: Dat acculampje is opmerkelijk en het beste wat je kunt doen is even de spanning meten op het moment dat je een stuk gereden hebt op je accu (met motor uit), en de spanning meten op het moment dat de motor draait. In de eerste situatie moet de accu (zonder contact aan) minimaal 12 volt leveren. In het tweede geval dient er ongeveer 14.2~14.4 (iets in die richting) op te staan.
Is het eerste niet goed: Waarschijnlijk een slechte accu.
Is het tweede niet goed: waarschijnlijk een slechte dynamo.Je hebt alleen een multimeter nodig, als je die niet hebt: Kijk de buurman lief aan; of te koop bij elke bouwmarkt/electrozaak vanaf 10-20 euro (zoiets)
Allemaal voor straf een jaar geen salaris :jerry
Haha, het is de Xinxai Ruiteng king:
Bazenauto ofcourse…
Jouw beurt!
Merk klopt…. Ik wil alleen ook de Chineze type-aanduiding weten :D
@Maikeltjeee wrote:
Klopt ook wel maar ik zal kijken wat me vader dadelijk zegt. Ben benieuwd na zijn keuze.
Je ma heeft jouw auto een tikkie gegeven?
Als ik het allemaal zo hoor en het is oppervlakteschade (bumper e.d.) zou ik het toch zelf lappen en buiten de verzekering om regelen… Kost misschien wel een paar honderd euro, maar als je terugvalt in de verzekering voor 1 of meerdere auto’s kan het ook een dure aangelegenheid worden. Daarnaast ‘voelt’ éénmalige kosten minder erg dan er maandelijks aan herrinnert te worden dat je een ongelukje hebt gehad….
Ai dont care :P
Dat laatste is natuurlijk een persoonlijke voorkeur… Maar een originele bumper bestellen en monteren, wat is daar dan niet meer origineel aan?
Er zelf niks aan doen is niet zoveel anders dan een dief van je eigen portomonee zijn,… :P
Ken maar zo wezen ja dat ie eerder is gebruikt…
IDC :P
Pino’s moeder, die
Nouja, eigenlijk ken ik de Hurricane… Ben ik in UK wel eens tegengekomen in een automuseum :) Die grill is typerend… Met “armstrong hurricane” had ik al vrij rap de goede auto te pakken :)
Vooruitlopend op de zaak…. Maargoed, had nu ff tijd:

Hee, die ken ik :)
1946 Armstrong Siddely Typhoon :afro
Als famillielid zijnde zou ik mooi zelf de kosten lappen als deze niet te hoog zijn. Als je terugvalt in jaren kost het je doorgaans nog meer….
die een eind maakte aan ICEQUEEN_Manta_Logans leven
Google:
(1.8 X18XE1 09158429)
Dat nummer wat erachter staat heb ik van je motorblok gepakt… Is het niet hetzelfde blok?!?https://www.google.nl/#hl=nl&output=search&sclient=psy-ab&q=09158429+opel&oq=09158429+opel&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=hp.3…825.10528.0.10732.13.13.0.0.0.0.2088.4568.8j8-1j1.10.0…0.0.9gHVtBLp7Xc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=e4b51e9af502c05d&biw=1280&bih=968″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Is gelukt ja, ik zal ze even tussen tags voor je zetten:




dood. Zo dat is
BAM TOEN KWAM PINO 3…. :jerry
@RISL wrote:
@lenny0202 wrote:
Vanaf 2DB is het al een verdubbeling van het geluidsniveau volgens meneer de politie agent
ik kon toen ook gelijk mn kenteken inleveren en mn auto weer laten zien met
orginele uitlaat .
Die is er nu ook onderuit nu heb ik 4x remus onder mn calibra homemade :DIedere 3 decibell is een verdubbeling van het geluid.
Klopt.
Heb je 1 toeter loeien, heb je een x-aantal decibel.
Zet je er een 2e, zelfde toeter bij heb je x-aantal +3 decibel.Overigens kan je met geluid ook weer geluid opheffen, maar hier zal ik niet over uitwijden 8)
-
AuteurBerichten