Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ehm, 3 topics en veel context in je vraag… Je zal vast veel reacties krijgen :wtf
Jeuj. thuis met een poot in het verband.
Dat is hoe ik rol vandaag :jerry
@Fct_blondi wrote:
@ jeroen..bah, vervelend, beterschap!
En jammer dat jullie niet kunnen! Volgende keer beter :D
Haha, dankje :) Ik overleef ’t wel!
Rik zet z’n auto op bokjes, start de motor, geeft gas, schakelt naar de 5 en legt een baksteen op het gaspedaal :jerry
Dan wint ie wel :jerry
Oei :( Maarja een fijne auto doe je niet zomaar weg….
TIEPEN OP TIETEN?
BIJ DE BUURVROUW
Mooi opgeknapt zo!! :)
Is wel een duur geintje geweest zeker? :(
Ik hang ook vol in m’n bureaustoel
Op 5 wielen :jerry
Corsa B’tjes tikken nou eenmaal een beetje. Hoor je vooral bij een koude start. Als je ze warm nog steeds hoort is er wel wat aan de hand; anders niet hoor :)
MORGEN IS HET IK GEEF “JEROENK 10 EURO DAG”!!
OVERMORGEN IS HET IK GEBRUIK GEEN HOOFDLETTERS EN INTERPUNTIE DAG
@FnF_racer wrote:
watskeburt?
moet Rene even vragen, maar denk dat ik niet met mijn eigen auto kom.
Behoorlijk ontstoken poot helaas, vrijdag rammen ze er een paar spuiten in en dan gaan ze snijden.. :P
Ik zit zondag met mn poot omhoog / in het verband. Kan dus niet rijden helaas :(
@RISL wrote:
Dat is wel fijn!
Bij mijn Ibiza trilt het stuur alleen op bepaalde wegen….helemaal irritant.Nouja, heb gisteravond even een stukje snelweg gepakt, zo’n 5 kilometer en toen had ik de indruk dat het helemaal weg was!
Toen ging ik de snelweg af om de 5 kilomter terug te gaan; trilt mijn stuur ineens weer een beetje :wtf
Vanmorgen naar stage toe moest ik hetzelfde stuk als de heenweg van gisteren. Toen heel goed op zitten letten; maar trilt slechts heeel iets. Denk dat als ik alle wielen weer laat balanceren dat het dan over is. Toen ik destijds ben teruggegaan zijn alleen m’n voorwielen opnieuw gebalanceerd, die waren na 2 dagen ook niet goed meer. Zou dus kunnen dat mijn achterwielen nu nog een beetje onbalans vertonen.
Maarja, m’n bakkie moet mij en mn vriendin door Europa gaan sleuren deze zomer; dus ’t moet wel goed zijn :)
@Jojo76 wrote:
De balk rechtsvoor op de bodem is ook al wel bezig maar die is nog hard geloof ik. Maar dat zal ook wel een keer komen. De rechterachterkant is nog wel goed maar ja, voor hoe lang??
@DarkNL08 wrote:
Als dat alles is kan je in je handjes klappen!
Die B’tjes uit 1994 roesten weg waar je bij staat…Had zelf aan mijn B GSi uit 1994 bakken met laswerk aan de bodem!
Goed opschuren, schoonmaken en goed in de tectyl, dan stel je het in elk geval uit…
@RISL wrote:
Zaterdag was inderdaad lekker weer :thumb
Geen idee, zat op de heftruck….
Gister trouwens mn centreerringetjes even langs de Black en Decker Mouse gehaald. De clipjes waarin ze in de velg moeten haken weggeschuurd. Zitten nu tussen de wieltjes. Trillingen: Nihil!
Binnenkort de velgen er nog een keer weer af; helemaal schoonmaken aan de binnenkant; weer laten balanceren (allemaal); en misschien uitlijnen… Dat laatste twijfel ik nog over :p
*jeroenk has joined the channel
Als ze geoxideerd zijn licht opschuren (en eventueel wat contactspray), dan moet het goedkomen!
Houd ons op de hoogte ;)
Centreerringen tussen m’n velgen gehangen en er een proefrondje mee gereden. Trillingen zijn nagenoeg weg; binnenkort alle vier de wielen nog eens laten balanceren en dan moet het top zijn! :D
Jazeker: http://www.winparts.nl/615/ruitenwisser/ruitenwisserschakelaar/0118579/ruitenwisserschakelaar” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zou alleen voordat je ’t besteld eerst maar eens kijken of er geen bedrading loshangt of dat de contacten geoxideerd zijn. ’t Is natuurlijk zonde als je een nieuwe hendel bestelt terwijl je oude nog goed blijkt te zijn.
Spul in de katalysator is een soort steenachtig spul. Waarschijnlijk is daar een stuk(je) vanaf gebrokkelt en rammelt dat nu… Een magneet zal weinig tot geen zin hebben, omdat alleen ijzer en cobalt worden aangetrokken door de magneet…
Alsjeblieft zeg; trek die afschuwelijke doppen er eens heeeul snel af :???: :jerry
Zekering zal het niet zijn, net als de motor, als ie voor wel sproeit.
Dan verdenk ik eerder de hendel aan je stuur….
Het zou goed kunnen dat het slangetje dat naar achter loopt na verloop van tijd gaar is geworden. Je hebt dus best kans dat je de vloeistof nu binnen in je kofferklep loopt… Of ergens anders waar deze kapot is.
Probeer allereerst het gaatje van de sproeier achter even door te prikken met een dunne naald o.i.d. Zo sluit je verstopping uit. Anders zul je verder moeten zoeken. Het makkelijkste is dan om te kijken of bij het ruitensproeiertankje de slang nog goed aan het pompje zit en het daar niet lekt. Anders zou ik in de omgeving van je kofferklep beginnen te zoeken ;)
@PyroNiels wrote:
@jeroenk wrote:
Bij mij ligt er nu ook 5w40 in. Over anderhalve week ga ik de olie verversen met 5w30 welke volgensmij fabrieksaf geleverd is.
Welk blok heb je? In de c..xe en x..xe blokjes is 5w30 wel erg dun hoor (zeker in de zomer).
Voor de z..xe blokjes is het een ander verhaal…
X12SZ blokkie….
Voor de zomer kan er misschien beter w40 in inderdaad :)
Twijfel alleen dan tussen 5w50 en 10w40. Voor de zomer kan het laatste sowieso…. Olieverbruik is verder nihil, dus denk dat ik er gewoon 5w40 in smijt dan :P -
AuteurBerichten