Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
staat een (orginele?) EVO 500 op autoscout24: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=227890099&cd=634962777920000000&asrc=st” onclick=”window.open(this.href);return false;
vrijdag op de twente route net voorbij het oude danspaleis een grijs/blauwe gsi exclusiv? rond half 8 smorgens (reed in mn blauwe kadett gsi 16v)
op de industie in doetinchem volgensmij de witte gsi van paullus gespot :) (reed in mn monaco blauwe 16v)
controle op buitenlandse kentekens is scherp genoeg volgensmij,
vandeweek een ford transit met duits kenteken ff naar de profile om uit te lijnen (5km rijden)
ja hoor aangehouden… politie mij gevolgd terug naar de zaak. en de hele boel uitgelegd. maar het mag dus enkel met dit soort uitzonderingen (onderhoud, proefrit etc omdat groene platen niet mag op een duitse auto) aangezien ik hier van tevoren niet over was geinformeerd bleef een boete gespaard.moraal van het verhaal.
bijna elke auto met buitenlands kenteken wordt er wel ns afgeplukt. dus daar zit weinig gedoe aan.pak idd de benz boeren maar aan, voor mijn kadettje betaal ik gewoon belasting king:
5 augustus 2012 om 14:30 In reactie op: OPGELOST! MET SPOED waterpomp c20xe gezocht noodgevalletje #18006296nope
loop zelfs wat beter (stond verkeerd, riem slipt gewoon over deze verkeerde waterpomp heen) als handige tip: dit geeft een tikkend geluid bijna als kapotte stoters ;) net optijd ontdekt riem was enkele tanden verloren (10-15) en het staaldraad was ruim zichtbaar dus stront mazzel gehad ;P6 juni 2012 om 09:01 In reactie op: OPGELOST! MET SPOED waterpomp c20xe gezocht noodgevalletje #18006293alles opgelost bij distributie verkeerde waterpomp gemonteerd :thumbdown en deze had dus mn riempje kapotgegeten nieuwe pomp riem en rolletjes en kan er weer tegen
volgende keer wel ff goed kijken naar de vertanding (rond/trapezium)waar woon je? kan het zeer zeker gebruiken voor de gsi ;)
stappenmotor zit op je gasklephuis (dat ding met die stekker eraan) maar een carb. motor heeft natuurlijk geen stappenmotor ;)
gasklephuis schoonmaken/bobine vervangen dan moet ie weer goed lopen ;)
ben al begonnen met sparen ;) voor de pomp over een jaar of 5 :puke
frenkie wrote:nog een paar dikke kadett,jes…
welke velgen zijn dat ?EDIT: krijg de foto niet aan de gang 9de van boven (5spaaks) @p51

ik weet niet of mijn kadett een champion is maar welk nr. plaat je wordt bedoelt naast de motorkap veer rechts( van voren)
hijs orgineel zwitsers en toen portugees en vanaf ’05 in NL ding heeft niet een al te makkelijk leventje gehad :(
mijn auto is eens overgespoten (deursloten weggewerkt) ik vrees dat als ze er zaten ze nu dus weg zijn, kheb een stoffen interieur en zitten er tegenwoordit engelmann spiegels op… orginele velgen zijn ver te zoeken, dat casette vakje heb ik er wel in zitten.
@D-gek wrote:
@jeroen3 wrote:
Gister deze 16v opgehaald vanuit brabant:


orgineel zwitsers t/m 2005 in portugal rondgerede en nu lekker warm hier in de garage en het mooiste… roestvrij!!! king:
Dus daar is die GSI gebleven, deze stond bij mij een straat verderop..ik miste ‘m al :(
Ik vond dit altijd al een mooi ding :thumbup wel goed voor zorgen hè ;)(je zult wel een paar spiegelvoetafdekkapjes moeten vinden ipv die tape die er nu opzit)
die kreeg ik erbij :P maar weet jij toevallig waat deze in onderhoud is geweest? ben beetje zenuwachtig betrefd de Distributie riem wand kheb geen boekjes of stikkers kunnen vinden :(
bedankt heren ben idd zeer blij met de auto heeft optisch wel enkele puntjes maar dat maken we van de winter weer helemaal strak ;)
kheb gelukkig zo minder last van diefstallerij
-centrale vergrendeling
-sloten weggewerkt
-slotpinnen bovenop panelen weggewerkt
-klasse 3 alarm meteen met bloedende oortjes naar huis toe :jerryGister deze 16v opgehaald vanuit brabant:


orgineel zwitsers t/m 2005 in portugal rondgerede en nu lekker warm hier in de garage en het mooiste… roestvrij!!! king:
van de week bij de radstake een matgroene B met borbetjes eronder en mattig gril en koplampen
kdenk dat het miss je achteras is aangezien je met een miss met een kapot lager hebt gereden zou dit ook effect kunnen hebben gehad op de as zelf (krom)
@michel74 wrote:
Ben even naar de ascona gaan kijken het is toch in de buurt.
Als je op zoek ben naar een groot project dan is dit de auto voor jou.
Een open dak die dicht geplakt is met tape.
Met een roller mat zwart gemaakt maar zelf dat dekt niet de lagen plamuur af (plamuur breekt helemaal los).
De rolkooi is een halve het voordeel is er niet bij.
De onderkant durf ik niet eens te bekijken.
Ik denk dat 500 E genoeg is, als je onderdelen nodig heb
kan je er nog wat mee.welke ascona betrefd dit? toevallig die op mp met zeer weinig beschrijving, geen foto in heemskerk?
komt volgensmij wel een nieuwe calibra maar manta ? mogen wel limited edition van de B opnieuw in productie nemen :P standaard 16v zou leuk zijn scheelt werk :D
gefeliciteerd!:D:thumbup
das die versie met die i400 stickers op de voorschermen en achterschermen ipv de deuren toch? zitten standaard zelfde voorbumpers op als i200 (roosters ipv naar binnen geklapte flap voor de koeling)
(dat ding van manta der film als ik me niet vergis)kun je niet gewoon blok omdraaien en er een 265 achter zetten met commodore as? (wel beetje laswerk natuurlijk)
hier nog ff de fotos:


oops… hmm volgende keer bril op zetten zie nu zelf ook dat het een XR3 is xD
-
AuteurBerichten