Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nette gts , opels eerste stap in de goede richting met moderne auto`s.
kunnen ze eindelijk een beetje hun achterstand ophalen.een 8,5
Jer(oen) +mir(anda) =Jermir
me vriendin vind t ook allemaal prachtig en is ook gek van kadettjes dus het zit helemaal goed tussen ons.
klote zeg , altijd kut zoiets , het is gewoon een familie lid , weet t nog goed van me hond bas, beestje is al 10 jaar dood maar mis dat lieve schavotje nog steeds….
sterkte met het verlies.
ga dit jaar ook weer naar essen, schroefsetje voor de corsa halen.
je kan ook eens kijken bij http://www.hottuning.nlzelf een velgenboompje maken met een stuk pijp waar je een aantal gaten in boor met een pen erdoorheen
http://www.custom-coating.nl/ ga ik me spullen brengen, mooie prijzen
11 oktober 2010 om 19:02 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733669ja die link heb ik ook , dat is deze denk ik : http://www.amsperformance.com/pdfs/intakemani.pdf
9 oktober 2010 om 21:46 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733666dp heeft geen kelken meer, hun leverancier is ermee gestopt.
heb ondertussen wel bij theun een inlaat gekocht voor een schappelijk prijsje :thumbup die dus afgezaagd gaat worden.zat zelf te denken aan kelken van ongv 20cm die van 33/34mm (is zelfde oppervlakte als inlaat) naar 50/55mm lopen.
geen enkel flauw idee of zoiets bestaat anders zal ik toch naar de machine fabriek om de hoek op me werk moeten stappen.verder ben ik een gasklephuis tegen gekomen voor een honda met een diameter van 70mm alleen moet ik ff kijken of alles uitkomt.
gefeliciteerd van hier.:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
mooie kadett 10!!!!!!!!! :jerry:jerry:jerry
toyota of mazda, omdat de tankdop links zit
nee was een octavia rs 1.8t met ongv 380pk, zaten ook onwijs grote schijven met zwarte 8 zuiger remklauwen achter zwarte velgjes.
normaal vind ik het echt suffe bakkies maar dat ding vloog gewoon , was bij zoetermeer op de snelweg.whahaha zou bijna vw gaan rijden, hahaha neehoor.
word zelf ook zo vaak zoek gereden met me bmw, vind altijd wel leuk als je scheit word gereden door een standaard uit ziende auto.
niets meer dan respect.ben zelfs eens met de motor bijna sheit gereden door een skoda octavia.
hij kwam me voorbij zetten terwijl ik al 140 reed op me gemakkie dus ik dacht die knal ik ff voorbij…
nou t duurde dus veeeeeeeeeel langer dan gedacht , ik kroop hem pas bij 280 op me teller voorbij.vervolgens na de afrit en bij t stoplicht ff op ze raampje getikt: WTF heb jij met die skoda gedaan??????
hahaha was echt een leuk ding, alles zwart en een onwijs dik blok erin.
al die pk en nm verhalen die hier staan “zou” mogelijk kunnen zijn maar geeft de fabrikant vaak niet die waardes op bij een motor die helemaal goed is en bij ideale omstandigheden?
idd meten is weten en anders ff sprintje trekken.
maar laten we t gezellig houden op t forum , idd wat DEEF zegt ALS ER MAAR OPEL OP STAAT!!!
nou ga ik ff me schuurtje in om me agila met 8L W16 quad turbo op te starten, heb een donor veyron gedemonteerd, alleen de 14 inch past niet over me schijven heen van 40cm :P
6 oktober 2010 om 19:32 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733665ja ok je perst het er wel doorheen maar of het nou met vloeiende lijnen gaat of dat t om allemaal hoeken gaat.
iemand misschien tips waar je een simpel cad programma kan downloaden???5 oktober 2010 om 22:09 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733663zou het trouwens ook niet beter zijn om het grootste gedeelte rond te maken ipv vlak aan de onderkant?
( het deel waar de kelkjes doorheen komen)vind die tekening op t alfa forum een beetje hoekig, lijkt me niet helemaal goed voor de “flow” .
ben trouwens wel jaloers op zijn C.A.D. kunsten , wou dat ik zo kon tekenen op de pc…….
beter man dat ie terecht is, nu maar hopen dat ze de daders te pakken kunnen krijgen.
zou wel raad mee weteneen watergekoelde inderkoeler is eventueel ook een optie…..
komt dan alleen een appart koelvloeistof tankje bij , een pomp en een extra fan.
kwam t onlangs tegen maar vind het dan wel weer wat ingewikkeld worden en vol onder de motorkap.
mercedes gebruikt dat ook voor sommige amg modellen net als audi bij sommige tfsi motoren.ziet er verder goed uit :thumbup
5 oktober 2010 om 19:11 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733661even over de inlaat , wat lijkt in jullie opzicht het beste design qua flow etc?
de bovenste en de onderste lopen schuin af en de middelste is gewoon een rechte buis wat mij minder effectief lijkt omdat dan de eerste cilinder minder lucht krijgt lijkt me omdat hij achterin even dik is als vooraan.

dit concept spreekt mij het meest aan maar is wat ingewikkelder te maken.
volgens de bouwer ervan heb je dan minder last van drukverschillen en audi gebruikte het ook voor hun race motoren net als andere merken


en voor de binnenkant kom je ook diverse ontwerpen tegen.



hierbij lijkt t mij dat de versie met opstaande kelken het beste is , want bij sommige sites lees je dat je dan minder nadelige wervelingen heb en omdat de lucht onderin ook stil kan komen te staan en als ze dan dus wat hoger zijn zou je hier geen last van hebben.
qua inhoud lees je vaak dat je net iets meer dan de inhoud van je motorblok moet nemen, in mijn geval een c20let dus dacht zelf aan 2,5 liter
maar qua lengte van je inlaatbuizen naar je kop kan ik niks vinden
ik weet wel hoe langer hoe meer koppel en hoe korter hoe meer topvermogen.heb je tips of een opmerking laat het me dan graag weten want hoe meer info ik heb hoe eerder ik ermee aan de slag kan.
niemand een handboek van een b kadett??
lekkere strakke asss, een 9,5 :thumbup
3 oktober 2010 om 08:39 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733660ok maar dan moet ik nog conische buizen hebben….
lijkt me namelijk beter als het iets conisch loopt.2 oktober 2010 om 16:33 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733657ja zo`n inlaat lijkt me het beste qua bouw. dan heb je de grootste kans dat de verdeling van de lucht goed zit.
heb je tip waar je misschien konische alluminium trechters kan vinden? van max 20cm lang?
heb mezelf al in de rondte lopen zoeken maar kan niks vinden , alleen rechte pijp.
en zouden er ook van die spruitstukken zijn net als ze die bij webbers gebruiken maar waar dan wel gaten inzitten voor injectors?
anders moet ik maar ff een standaard spruitstuk afzagen.1 oktober 2010 om 19:29 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733655onee toch niet dat was een andere, kan geen mk 2 vinden van die insane swede wel een mk1 maar daar kan ik geen verdere info vinden betreft de custom inlaat.
staan wel erg zieke bakkies tussen daar, volgens mij rijd iedereen daar met 400+ pk :o
1 oktober 2010 om 18:46 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733654WTF: dat ding heeft 700pk en 800nm koppel
die dyno begeeft t ook zo wat : WARNING Reduce torque immediately
whahahaha dan heb je het wel knap voor elkaar, erg rappe bak.
1 oktober 2010 om 18:33 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733653zal eens ff checken, heb inmiddels al verschillende dingen gevonden betreft de inhoud van de plenum en of je het met 4 gaskleppen doet of 1 grote etc etc.
-
AuteurBerichten